Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΙΠΗΣ: «O Κορυδαλλός αγκάλιασε το Mon Kulur, τιμώντας καθημερινά τα προϊόντα μας!»


              Με εμπειρία 3 γενεών, το Mon Kulur δημιούργησε το 2014 μια νέα κατηγορία στην αγορά συνδυάζοντας 2 καταστήματα και 3 πηγές εσόδων σε 1 πρόταση. Σήμερα, το δίκτυο αριθμεί 18 καταστήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Άρτα, συνεχίζοντας δυναμικά την αναπτυξιακή του πορεία μέσω συνεργασιών franchise.....


          Γιατί να επιλέξετε συνεργασία με το Mon Kulur; Ποια τα οφέλη και η υποστήριξη που λαμβάνει ο franchisee; Συνομιλήσαμε με τον κ. Μιχάλη Τσίπηfranchisee του δικτύου στον Κορυδαλλό, ο οποίος μας έδωσε όλες τις απαντήσεις!..............


             Ως υπάλληλος σε ασφαλιστική εταιρεία επί 22 συναπτά έτη, ο κ. Μιχάλης Τσίπης δεν διέθετε εμπειρία στην καφεστίαση, ωστόσο όντας ανήσυχο επιχειρηματικό πνεύμα παρακολουθούσε στενά τις εξελίξεις στον κλάδο. Αναγνωρίζοντας ότι ωρίμασαν οι συνθήκες αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και να ανοίξει το δικό του Mon Kulur στον Κορυδαλλό. 
       «Η έδρα της ασφαλιστικής εταιρείας όπου εργάζομαι βρίσκεται κοντά στο Mon Kulur Ιλισίων και τα τελευταία έτη, παρακολουθώ σε καθημερινή βάση το συγκεκριμένο concept. Ως καθημερινός πελάτης, δοκιμάζω τα προϊόντα του που ξεχωρίζουν για την ποιότητα και την άριστη γεύση. Όντας εξαιρετικά ευχαριστημένος με το προϊοντικό μείγμα και σε συνδυασμό με την ειλημμένη απόφαση να επενδύσω στον συγκεκριμένο κλάδο, θεώρησα τη χρονική συγκυρία κατάλληλη για να προχωρήσω στο επόμενο βήμα. Ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε για την αποπεράτωση και έναρξη του καταστήματος ήταν περίπου 3 με 4 μήνες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα η στήριξη από τους  franchisors ήταν καθοριστική, με επισκέψεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να συζητήσουμε διεξοδικά οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαζόταν», μας εξηγεί.

Tο Mon Kulur μου κέντρισε το ενδιαφέρον εξαιτίας της πολύ καλής ποιότητας των προϊόντων που διαθέτει.

 Γιατί επιλέξατε το franchising ως μέθοδο συνεργασίας;
Το franchising με αυστηρά οικονομοτεχνικούς όρους σημαίνει μεταφορά τεχνογνωσίας, διάδοση ονόματος, ομοιόμορφη εταιρική εικόνα, γρήγορη εξάπλωση στους άξονες του χώρου και του χρόνου, διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, ενδυνάμωση στην τοπική αγορά. Επίσης, με επίκεντρο τον άνθρωπο-επιχειρηματία αποτελεί προσδοκία και ταυτόχρονα υπόσχεση στον franchisee ότι όλα μετά την υπογραφή της σύμβασης θα είναι καλύτερα. Η μεταφορά της τεχνογνωσίας στον δικαιοδόχο σημαίνει δημιουργική αφομοίωση από την πλευρά του.
               Δημιουργική αφομοίωση σημαίνει κριτική διάθεση και όχι  απόρριψη ή κλίμα αρνητισμού. Σημαίνει κατανόηση του έργου και των ευθυνών του και όχι έτοιμη μασημένη τροφή. Όλα αυτά βοηθούν εν τέλει τον δικαιοδόχο να επανατροφοδοτεί συνεχώς το δίκτυο με καινούργιες ιδέες. Είναι φανερό ότι στην Ελλάδα η πλειοψηφία όσων αποφασίζουν να επενδύσουν στο franchising είναι επιχειρηματίες που διαθέτουν μικρό έως και μεσαίο μέγεθος κεφαλαίων. Η πραγματικότητα αυτή βαρύνει ακόμα περισσότερο την ευθύνη του franchisor απέναντι στους συνεργάτες. Γιατί εκτός από τα κεφάλαιά τους, επενδύουν τα όνειρα και τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.

Ενώ υπάρχουν αρκετά αντίστοιχα franchise concepts, γιατί επιλέξατε να δραστηριοποιηθείτε στην αγορά με το Mon Kulur;
           Στην καφεστίαση λειτουργούν δεκάδες επιχειρήσεις επί σειρά ετών, ωστόσο, το Mon Kulur μου κέντρισε το ενδιαφέρον εξαιτίας της πολύ καλής ποιότητας των προϊόντων που διαθέτει, τα οποία δοκιμάζω σε καθημερινή βάση, ως πελάτης. Ένα άλλο στοιχείο που συνετέλεσε να επιλέξω το συγκεκριμένο concept, είναι οι πρώτες επαφές και συνομιλίες που είχα με τους Ιδρυτές. Από την πρώτη στιγμή οικοδομήθηκε ένα πνεύμα συνεργασίας κι εμπιστοσύνης μεταξύ μας, το οποίο μετουσιώθηκε στη σύναψη της σύμβασης franchise. Στο σημείο αυτό δράττομαι της ευκαιρίας να επισημάνω την εργασιομανία, το όραμα και τον αυξημένο ζήλο που δείχνουν οι Ιδρυτές στα υφιστάμενα καταστήματα, καθώς από μικρά παιδιά εργάζονταν στον φούρνο του πατέρας τους, επί σειρά ετών. Εν κατακλείδι, το συγκεκριμένο μοντέλο λειτουργίας, θεωρώ ότι μου ταιριάζει κι αποτελεί ένα επιχειρηματικό περιβάλλον όπου μπορώ να αξιοποιήσω τις δεξιότητες και τα ταλέντα μου.

Όλο το προσωπικό εκπαιδεύτηκε σε πραγματικές συνθήκες πώλησης και οι αρτεργάτες στα ανοιχτά παρασκευαστήρια των καταστημάτων.

Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε από τη μητρική εταιρεία για την προετοιμασία και την εκπαίδευσή σας, πριν την έναρξη του καταστήματός σας αλλά και έως σήμερα;
       Η εκπαίδευση είναι ο πυρήνας, η ραχοκοκαλιά κάθε συστήματος franchise διότι προσφέρει στον franchisee τη δυνατότητα να ενταχθεί στο σύστημα, να λειτουργεί αποτελεσματικά ως επιχειρηματίας και ως μέλος της ομάδας. Έχοντας αυτό ως αντίληψη, οι franchisors μας καλωσόρισαν στην επιχείρηση, μας ενημέρωσαν για το ιστορικό, τις επιτυχίες αλλά και τις αστοχίες της. Μας παρουσίασαν διεξοδικά το όραμα, τους στόχους, τις αξίες, τη δομή, την αγορά, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κ.ο.κ. Η εκπαίδευση όλου του προσωπικού έλαβε χώρα στο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας καθώς επίσης και σε επιλεγμένα, νευραλγικά καταστήματα του δικτύου, όπου όλο το προσωπικό εκπαιδεύτηκε σε πραγματικές συνθήκες πώλησης και οι αρτεργάτες στα ανοιχτά παρασκευαστήρια των καταστημάτων. Η διάρκεια της εκπαίδευσης διήρκησε περίπου από 1 έως 2 εβδομάδες, ανάλογα με την κατάρτιση του κάθε υπαλλήλου. Επίσης, οι περισσότερες από τις καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησης επεξηγούνται στα εγχειρίδια λειτουργίας τα οποία παρουσιάζουν με σαφή και αναλυτικό τρόπο ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Ποια η υποστήριξη που λαμβάνετε από την εταιρεία και σε ποιους τομείς της λειτουργίας του καταστήματός σας;
  Η υποστήριξη που λαμβάνουμε από την εταιρεία είναι καθοριστικής σημασίας και σχεδόν σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιείται συνεχής παρακολούθηση, εκπαίδευση, προτάσεις για νέα προϊόντα, σχεδιασμός προσφορών, προωθητικές ενέργειες, απρόσκοπτη τροφοδοσία, social mediamarketing, έντυπη διαφήμιση, επίλυση προβλημάτων, συνεχής βελτίωση και εξέταση αλλαγών στο concept, ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά;
         Τα προϊόντα που πωλούνται από το κατάστημά μου είναι εξαιρετικής ποιότητας και σε αρκετά προσιτές τιμές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μας αγκαλιάσει η τοπική αγορά και να τιμά καθημερινά τα προϊόντα μας. Ακούστηκαν σχόλια όπως «Επιτέλους Μon Κulur στον Κορυδαλλό», «Ομορφύνατε τη γειτονιά μας», «Μας ξεσηκώνετε με τις υπέροχες μυρωδιές». Τα παραπάνω σχόλια μας έδωσαν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε ακούραστα, βάζοντας υποθήκη για το μέλλον.

Πόσο εύκολο είναι να διευθύνετε ένα Mon Kulur;
            Αν και δεν προέρχομαι από τον χώρο της καφεστίασης, δραστηριοποιούμαι στην αγορά για τριάντα συναπτά έτη. Για να διοικήσει κάποιος μία επιχείρηση αποτελεσματικά πρέπει να είναι καταρτισμένος με μία συνισταμένη δεξιοτήτων όπως κατανόηση του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης, άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, ανάπτυξη ομαδικότητας. Επίσης, θα πρέπει να έχει αναλυτική και κριτική σκέψη, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, να μπορεί να διαχειρίζεται τις συγκρούσεις, να λαμβάνει αποφάσεις με λογική σκέψη και να διακατέχεται από ανθρωποκεντρικό πνεύμα. Θεωρώ πως διαθέτω την πλειονότητα των παραπάνω δεξιοτήτων και εννοείται ότι σε καθημερινή βάση, σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της επιχείρησης, γίνεται προσπάθεια βελτίωσης για να μπορέσω να αντεπεξέλθω αποτελεσματικά στο τιμόνι της επιχείρησης.

πηγη: franchise-success

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο