Μεταμορφώθηκε τελείως η εικόνα στην Ιόνια Οδό μετά την ολοκλήρωση και
παράδοση του νότιου άκρου από την Κλόκοβα μέχρι το Αντίρριο που
ταυτόχρονα σήμανε και την μόνιμη σύνδεση με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Το τμήμα που δόθηκε στην κυκλοφορία την περασμένη Πέμπτη μπορεί να
ήταν μόλις 6,5χλμ όμως δημιουργούσε πολλά προβλήματα στην κίνηση καθώς
οι εκατέρωθεν αυτοκινητόδρομοι έπρεπε να διανύσουν αυτό το μικρό τμήμα
στο ασφυκτικό πλαίσιο της 1 στενής λωρίδας ανά κατεύθυνση.
Η λειτουργία του νότιου άκρου έλυσε όλα αυτά τα προβλήματα και τώρα
έχουν αλλάξει και οι χρόνοι από και προς την Αθήνα. Συγκεκριμένα ο
χρόνος Αθήνα-Μεσολόγγι έχει περιοριστεί σε μόλις 2 ώρες και 10 λεπτά,
Αθήνα-Αγρίνιο σε 2 ώρες και 30 λεπτά, ενώ μεγάλη μείωση έχουμε και στους
χρόνους προς Λευκάδα ή Άκτιο μιας και η απόσταση προς τα εκεί διανύεται
σε μόλις 3 ώρες και 30 λεπτά και αυτό κυρίως λόγω του στενού και
επικίνδυνου οδικού άξονα Αμφιλοχία-Άκτιο.
Η διαφορά στους χρόνους έχει φέρει και μεγάλη ποιοτική διαφορά καθώς ο
διαβόητα επικίνδυνος άξονας Αντίρριο-Ιωάννινα έχει μεταβληθεί στο
μεγαλύτερο μέρος του σε ένα ασφαλή, σύγχρονο και άνετο αυτοκινητόδρομο
με τη φυσική ομορφιά της περιοχής να είναι πανταχού παρούσα.
Το τμήμα που διασχίζει τις λίμνες μέχρι και την Αμφιλοχία είναι
ομολογουμένως το ομορφότερο κομμάτι της Ιόνιας Οδού ενώ ανάλογης
ομορφιάς είναι και το ορεινό τμήμα Άρτα-Ιωάννινα.
Μιλώντας για αυτά τα τμήματα, τα έργα δείχνουν να προχωρούν και οι
τελευταίες παραδόσεις είναι μπροστά μας. Με την παράδοση του
Αντίρριο-Κλόκοβα, η χρονοαπόσταση μέχρι τα Ιωάννινα περιορίστηκε σε 4
ώρες, με το Αμφιλοχία-Σελλάδες θα πέσει στις 3 ώρες και 45 λεπτά ενώ με
το τελευταίο τμήμα που θα οριστικοποιήσει την πλήρη λειτουργία της
Ιόνιας Οδού ο χρόνος Αθήνας-Ιωαννίνων θα γίνεται σε περίπου 3 ώρες και
40 λεπτά, τηρώντας τα όρια ταχύτητας που έχουν οριστεί.
Η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος με την λειτουργία της Ιόνιας Οδού
κάνουν και άλματα στο θέμα της οδικής ασφάλειας και πλέον υπάρχει η
σαφής ένδειξη ότι τα τροχαία ατυχήματα αλλά και τα θανατηφόρα
περιστατικά θα περιοριστούν δραστικά.
Σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των παραπάνω χρόνων είναι και η
προμήθεια πομποδεκτών καθώς πολλές φορές χάνεται χρόνος με άσκοπη
αναμονή σε σταθμούς διοδίων ιδιαίτερα σε μέρες με μεγάλη διέλευση.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
το κακο ειναι οτι με οριο ταχυτητας 90χλμ και την τροχαια να δινει κληση οταν πας με 115 οι χρονοι αυτοι δεν ειναι εφικτοι .Αν δαπανήθηκαν τοσα εκατομυρια ευρω για να εχουμε παλι οριο ταχυτητας 90χλμ τοτε ημαστε αξιοι της μοιρας μας
ΑπάντησηΔιαγραφήσε δυο σημεία είναι με 90 χιλ. και όταν βρέχει να μην λέμε ότι θέλουμε στο υπόλοιπο είναι 110 120
ΑπάντησηΔιαγραφή