Πέρασαν
δύο μήνες από την δέσμευση του Γ.Γ. Υποδομών Γιώργου Δέδε για κατασκευή
κόμβου στη θέση «Χαλαζιά» και η στασιμότητα που παρατηρείται είναι πολύ
ανησυχητική.
Και αυτό διότι είναι ένα έργο που
απαιτεί μικρό κόστος και ελάχιστες απαλλοτριώσεις ενώ η παρουσία της
κατασκευάστριας της Ιόνιας Οδού ίσως να σήμαινε ότι θα αναλάμβανε να το
ολοκληρώσει ταχύτατα. Οι περισσότεροι όμως μάλλον εφησυχάστηκαν με την
δέσμευση και δεν «κυνήγησαν» το θέμα έκτοτε ενώ να σημειωθεί ότι
πρόσφατα στο αναλυτικό δελτίο Τύπου της Περιφέρειας με τα θέματα που
έθεσε ο κ. Κατσιφάρας στην συνάντηση με τον κ. Δέδε, δεν υπήρχε καν νύξη
αν και είναι τεράστιας σημασίας έργο για το δήμο Μεσολογγίου.
Τα πράγματα όμως γίνονται ακόμη πιο
ανησυχητικά μετά την χτεσινή ανακοίνωση του συλλόγου Αιτωλοακαρνάνων
δημοσιογράφων με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη: «Για τη σύνδεση της Ιόνιας
οδού με το Μεσολόγγι ο υπουργός ανέφερε ότι δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα
με τους υφιστάμενους κόμβους», τονίζεται επί λεξεί. Όπως καταλαβαίνει
κανείς από την δέσμευση και μετά δεν έγινε τίποτε, αλλά ο κ. Σπίρτζης
ως... καλός γνώστης των κυκλοφοριακών δεδομένων στην περιοχή δηλώνει ότι
δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα! Ας πάρει μια μέρα ττο υπουργικό του
αυτοκίνητο και ας μπει στο Μεσολόγγι από τον ένα και μοναδικό κόμβο για
να δει κατά πόσο τα τζιμάνια που το μελέτησαν έκαναν καλά την δουλειά
τους. Ή εναλλακτικά μπορεί να καθίσει λίγο στον κόμβο Χαλαζιά για να δει
πως στρίβουν οι νταλίκες και ποια κάκιστη επιλογή υιοθετήθηκε.
Υπενθυμίζουμε στον κ. υπουργό πως το λιμάνι Μεσολογγίου από τον κόμβο
Χαλαζιά απέχει μόνο ένα χιλιόμετρο οπότε και αναδεικνύεται η στρατηγική
του θέση. Όπως στην Περιφέρεια ότι δεν μπορεί να ζητάει και να υλοποιεί
κόμβους μόνο για την περιμετρική Πατρών.
Σ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο