33 ευρώ την ημέρα θα χρειάζονται από το αμέσως επόμενη
διάστημα όσοι εργάζονται στην Πάτρα ή στο Μεσολόγγι και το Αγρίνιο και
μετακινούνται από και προς την Πάτρα προκειμένου να πάνε στη δουλειά
τους.
Το απίστευτο αυτό χαράτσι προέκυψε μετά την ολοκλήρωση της Ιονίας
οδού και την επικείμενη λειτουργία των διοδίων στο ύψος της Κλόκοβας.
Η χρήση – για να φτάσει κάποιος στον προορισμό του – τόσο της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου όσο και της Ιόνιας οδού συνεπάγεται σε καθημερινή βάση δαπάνη που αγγίζει τα 32,5 ευρώ με αποτέλεσμα την οικονομική αιμορραγία όσων θα μετακινούνται.
Ουσιαστικά το κόστος μετακίνησης των κατοίκων της Πάτρας προς το
Μεσολόγγι και το Αγρίνιο όσο και από το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο προς
την Πάτρα, καθιστά απαγορευτική την μετακίνηση και αντί η ολοκλήρωση της
Ιόνιας σε συνδυασμό με την ζεύξη να φέρνουν πιο κοντά τους κατοίκους
και τις οικονομίες της περιοχής τις απομακρύνουν και τις απομονώνουν.
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 65%
όσων διέρχονται από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου από την Αιτωλοακαρνανία
έχει ως προορισμό την Πάτρα με αποτέλεσμα τα απαγορευτικά κόστη
μετακίνηση λόγω των διοδίων της Ιόνιας και της Γέφυρας να πλήττει άμεσα
την οικονομία της Πάτρας
Απίστευτη αδράνεια
Ερωτηματικά προκαλεί ωστόσο η στάση των Δημοτικών Παρατάξεων της Πάτρας
και του περιφερειακού συμβουλίου καθώς και των φορέων , αφού παρά την
επερχόμενη επιβολή του υψηλού χαρατσιού για τη χρήση της Ολυμπίας οδού
και της Γέφυρας από τους κατοίκους της Αχαΐας και της Αιτωλοακαρνανίας , κανένας δεν αντιδρά.
Να σημειωθεί πως ο μοναδικός που έχει βάλει στο τραπέζι θέμα μόνο σε σχέση με τα κόστη διέλευσης της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου είναι ο Δήμος της Ναυπάκτου, ο οποίος έχει προχωρήσει σε σύσταση διαπαραταξιακής επιτροπή.
Σε δηλώσεις του στους patrastimes για το συγκεκριμένο θέμα ο
επικεφαλής της Δημοτικής παράταξης « Ανυπότακτη Πολιτεία» Δημοτικός
Σύμβουλος Χρ. Πατούχας, επεσήμανε την ανάγκη κοινής δράσης όλων των
Δημοτικών Συμβουλίων της περιοχής και συντονισμού προκειμένου να
σταματήσει η αφαίμαξη των κατοίκων.
patrastimes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο