Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τη θεματική εβδομάδα ενημέρωσης και
ευαισθητοποίησης σε ζητήματα μεταξύ των οποίων και αυτό των “Έμφυλων
Ταυτοτήτων”, ενέκρινε έπειτα από τη σύναξη των κληρικών της τη Δευτέρα
20 Φεβρουαρίου, η Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
Η ανακοίνωση και το ψήφισμα:
“Την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017, πραγματοποιήθηκε η γενική ιερατική
σύναξη των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας για
τον μήνα Φεβρουάριο, στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Αγρινίου.
Ομιλητής ήταν ο αγιορείτης ιερομόναχος, πανοσιολογιώτατος π. Λουκάς
Γρηγοριάτης, ο οποίος, στο πλαίσιο των φετινών λειτουργικών θεμάτων των
ιερατικών συνάξεων, εισηγήθηκε το θέμα: «Η συμμόρφωσή μας στην Ιερά
Παράδοση και στη χρήση του Τυπικού κατά τη Θεία Λατρεία».
Ο π. Λουκάς, με λόγο βιωματικό, αγιορείτικο και πατερικό, κατέθεσε την αξία και τη σημασία της εφαρμογής του Τυπικού στη Θεία Λατρεία και ειδικότερα στη Θεία Λειτουργία. Ο λόγος του κινήθηκε σε δύο άξονες: τον πρακτικό (την προετοιμασία) και τον μυστηριακό (την θεολογία), μεταφέροντας την αγιορείτικη εμπειρία και την τάξη, τόσο του Αγίου Όρους γενικά, όσο και του μακαριστού καθηγουμένου και Γέροντός του, αρχιμ. κυρού Γεωργίου Καψάνη.
Στο τέλος της συζητήσεως που ακολούθησε, ο Σεβασμιώτατος αφού ευχαρίστησε τον π. Λουκά, ενημέρωσε τους κληρικούς για την Θεματική Εβδομάδα με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» που πρόκειται να υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας κατόπιν εντολής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι ιερείς εξέδωσαν και ενέκριναν ομόφωνα Ψήφισμα Διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Γιαβρόγλου, το οποίο επισυνάπτουμε.
Να σημειωθεί ότι η παρουσία του πανοσιολογιωτάτου π. Λουκά στο Αγρίνιο, περιελάμβανε και μια ομιλία προς τους Γονείς, με το πνευματικού περιεχομένου θέμα: «Η εν Χριστώ ζωή κατά τον Άγιο Νικόλαο Καβάσιλα. Η σημασία της για τον σύγχρονο άνθρωπο», την Κυριακή το απόγευμα 19 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των συναντήσεων της Σχολής Γονέων της Ιεράς Μητροπόλεως.
Ο π. Λουκάς, με λόγο βιωματικό, αγιορείτικο και πατερικό, κατέθεσε την αξία και τη σημασία της εφαρμογής του Τυπικού στη Θεία Λατρεία και ειδικότερα στη Θεία Λειτουργία. Ο λόγος του κινήθηκε σε δύο άξονες: τον πρακτικό (την προετοιμασία) και τον μυστηριακό (την θεολογία), μεταφέροντας την αγιορείτικη εμπειρία και την τάξη, τόσο του Αγίου Όρους γενικά, όσο και του μακαριστού καθηγουμένου και Γέροντός του, αρχιμ. κυρού Γεωργίου Καψάνη.
Στο τέλος της συζητήσεως που ακολούθησε, ο Σεβασμιώτατος αφού ευχαρίστησε τον π. Λουκά, ενημέρωσε τους κληρικούς για την Θεματική Εβδομάδα με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» που πρόκειται να υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας κατόπιν εντολής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι ιερείς εξέδωσαν και ενέκριναν ομόφωνα Ψήφισμα Διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Γιαβρόγλου, το οποίο επισυνάπτουμε.
Να σημειωθεί ότι η παρουσία του πανοσιολογιωτάτου π. Λουκά στο Αγρίνιο, περιελάμβανε και μια ομιλία προς τους Γονείς, με το πνευματικού περιεχομένου θέμα: «Η εν Χριστώ ζωή κατά τον Άγιο Νικόλαο Καβάσιλα. Η σημασία της για τον σύγχρονο άνθρωπο», την Κυριακή το απόγευμα 19 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των συναντήσεων της Σχολής Γονέων της Ιεράς Μητροπόλεως.
Ακολουθεί το Ψήφισμα – Διαμαρτυρία προς τον Υπουργό Παιδείας.
Θέμα: «Θεματική Ἑβδομάδα Ἐνημέρωσης καί Εὐαισθητοποίησης σέ ζητήματα
Διατροφῆς, Ἐθισμοῦ-Ἐξαρτήσεων καί Ἔμφυλων Ταυτοτήτων» στα Γυμνάσια.
Ἐξοχώτατε Κύριε Ὑπουργέ,
Στήν σημερινή Ἱερατική μας Σύναξη, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας,
Μητροπολίτης Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς, καί ὅλοι οἱ ἱερεῖς τῆς
Ἱερᾶς Μητροπόλεως μας, μέ θλίψη καί ἀγανάκτηση ἀκούσαμε γιά τήν
προσπάθεια τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας νά ἐπιβάλλει στήν νεότητα τῆς
πατρίδος μας τήν ἀποδόμηση τῶν ἀξιῶν. Πρόκειται γιά τό 3ο σκέλος τῆς
θεματικῆς ἑβδομάδος πού ἀναφέρεται στίς «ἔμφυλες ταυτότητες».
Ὀδύνη καί ὀργή καταλαμβάνει τίς ψυχές μας καθώς παρακολουθοῦμε τήν
προσπάθεια σας νά ξεθεμελιώσετε ὅτι ὑγιές ἔχει ἀπομείνει στόν τόπο αὐτό.
Εἴδαμε, τίς ἡμέρες πού ἑτοιμαζόταν ὁ Ὀρθόδοξος Ἑλληνισμός νά γιορτάσει
τό κοσμοχαρμόσυνο γεγονός τῆς Γεννήσεως τοῦ Χριστοῦ, νά στέλνει τό
Ὑπουργεῖο Παιδείας ἐγκύκλιο μέ βαθμό προτεραιότητος «ἐξαιρετικῶς
ἐπεῖγον» γιά τήν «Ὑλοποίηση στό Γυμνάσιο Θεματικῆς Ἑβδομάδος Ἐνημέρωσης
καί Εὐαισθητοποίησης σέ ζητήματα Διατροφῆς, Ἐθισμοῦ-Ἐξαρτήσεων καί
Ἔμφυλων Ταυτοτήτων» μέ γενικό τίτλο «Σῶμα καί Ταυτότητα»!
Σαφέστατα καί ἀπροκάλυπτα τό Ὑπουργεῖο Παιδείας προωθεῖ στά παιδιά
ἕναν Σοδομισμό πολύ χειροτέρου τύπου ἀπό τή γνωστή ὁμοφυλοφιλία. Θέλει
τά παιδιά νά διαλέγουν αὐτά τό κοινωνικό τους φύλο ἀνεξαρτήτως ἀπό τό
βιολογικό τους φύλο. Δηλαδή, ἐάν κάποιο παιδί δέν αἰσθάνεται καλά μέ τό
ὅτι γεννήθηκε ἀγόρι ἤ κορίτσι νά μπορεῖ νά δηλώσει τό ἀντίθετο, καί
μάλιστα νά τό ἀλλάζει μέ τή βοήθεια τῆς ἰατρικῆς. Αὐτό δέν ἀναφέρεται
σαφῶς στο σκοπό της Θεματικῆς Ἑβδομάδος; Γράφετε: «… δέν ἐπιδιώκεται
μόνο ἡ ἀπόκτηση πληροφοριῶν ἤ γνώσεων ἀλλά καί ἡ ἀλλαγή ἀντιλήψεων καί
συμπεριφορῶν». Δηλαδή, ἔκφυλη ἀποδόμηση κάθε τελευταίου ἴχνους ὑγείας,
ψυχικῆς καί σωματικῆς. Γκρέμισμα ὄχι μόνο τῶν ἀξιῶν ἀλλά καί αὐτῶν τῶν
φυσικῶν νόμων, πού ἰσχύουν ἀνέκαθεν στό ἀνθρώπινο γένος.
Σᾶς ἐρωτοῦμε: Πάνω σέ ποιά ἔγκυρη ἐπιστημονική βάση κινούνται αὐτές
οἱ πρωτοβουλίες; Ἀπό πότε μία θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικοῦ καί
κοινωνικοῦ φύλου εἶναι ἐπιστημονικά ἀποδεδειγμένη ὥστε νά τή διδάσκεται
ὁ ἀνήλικος μαθητής; Πού εἶναι οἱ ἁρμόδιοι ἐπιστήμονες, παιδοψυχολόγοι,
κοινωνιολόγοι, νά πιστοποιήσουν τόν τρόπο, τό περιεχόμενο καί τή
διαδικασία; Ποιοί θά τά διδάξουν αὐτά καί μέ ποιά κριτήρια στά παιδιά;
Τί εἴδους ἀνατριχιαστικά πειράματα εἶναι αὐτά σέ βάρος ἀνήλικων μαθητῶν;
Ρωτήθηκαν μήπως οἱ ὑπεύθυνοι γονεῖς, ἄν θέλουν τά ἀνήλικα παιδιά τους
νά ἀποδομήσουν τἰς «ἔμφυλες ταυτότητες» καί ποιοί εἶναι αὐτοί πού θά
τούς τίς ἀποδομήσουν; Μέ τί θά τίς ἀντικαταστήσουν;
Ἀντί τό σχολεῖο νά βγάζει λεβέντες καί λεβέντισσες νιάτα, γεμάτα ἀπό
ὑγεία καί ζωντάνια, νά παραμορφώνει τά παιδιά διδάσκοντας καί προωθώντας
τήν ὀντολογική διαστροφή; Τά ψυχολογικά, ψυχιατρικά καί συναισθηματικά
τραύματα πού θα δημιουργήσετε στίς ἀθώες ψυχές τῶν παιδιῶν μέ τή σύγχυση
ταυτότητος δέν σᾶς ἀνησυχοῦν;. Ἐπιτέλους, μέχρι πότε μιά ἐλάχιστη
μειοψηφία πού εἶναι ἡ κοινότητα τῶν ΛΟΑΤ θά ἐπιβάλλει μέ ὁλοκληρωτικό
τρόπο καί φασιστική νοοτροπία τί θά διδαχθοῦν στά σχολεῖα τά παιδιά μας;
Φαίνεται ὅτι δέν θέλετε ἡ νέα γενιά τῶν Ἑλλήνων νά μορφωθεῖ μέ τά
ἰδανικά τῆς ἐλευθερίας ἀλλά νά μετατραπεῖ σ’ ἕνα εἴδους ἀνθρωποειδές πού
θά χειραγωγεῖ εὔκολα ἡ νέα τάξη πραγμάτων, πού δέν θά μπορεῖ νά
ἀναπαραγάγει τό εἴδος του, νά φέρει ἄλλους ἀπογόνους. Γιά νά ἐπιτευχθεῖ
ἔτσι ὁ στόχος τῆς μείωσης τοῦ πληθυσμοῦ καί τοῦ ἀφανισμοῦ τῶν Ἑλλήνων. Ἡ
Ἑλλάδα τῆς οἰκονομικής κρίσης, λοιπόν, μπῆκε ἤδη καί σέ διαδικασία
συστηματικῆς πνευματικῆς καί ἠθικής γενοκτονίας.
Μαζί μέ τούς ἄλλους φορεῖς, ἐκφράζουμε τήν ἔντονη διαμαρτυρία μας γιά
τήν ἐπιχείρηση αὐτή καί κάνουμε ἔκκληση σέ γονεῖς, ἐκπαιδευτικούς, τήν
Ἱερά Σύνοδο, τίς Ἀρχές, τήν Τοπική Αὐτοδιοίκηση, καί σέ κάθε ὑγιή φορέα
τῆς ἑλληνικής κοινωνίας, νά ἐκφράσουν μέ κάθε νόμιμο τρόπο καί μέσον τήν
ἀντίθεσή τους στόν ἐπιχειρούμενο ἐκμαυλισμό τῆς προσωπικότητας καί στήν
ἔντεχνα συγκεκαλυμμένη ἐπιχείρηση «μετάλλαξης» τῆς φύσης τῶν παιδιῶν
καί μαθητῶν τῆς πατρίδας μας”.
Αν ξεκινησουν κατι τετοιο στα σχολεια, εμας τους γονεις θα μας βρουν αντιμετωπους. Αν εχουν σκοπο να βαλουν τα παιδια μας να ψαχνονται για το τι φυλλο ειναι, θα μας βρουν μπροστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκοταδισμος...ανυπέρβλητος, ευρωπαϊκή χώρα κατά τα αλλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ. ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΝΤΡΟΠΗ. ΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗ. ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΚΟΤΑΔΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω τοσα χρονια πηγαμε μπροστα με τις ευρωπαικες κυβερνησεις, που προσπαθουν να περασουν στον ανθρωπο οτι ειναι αντιθετο με τη φυση, κοινως αφυσικο. Εκαναν τους ανθρωπους υποχειρια με το χρημα, διελυσαν τις οικογενειες και τωρα επεμβαινουν στα ανθρωπινα σωματα και στη φυση των παιδιων σε μια τοσο ευαλωτη ηλικια, ουτως ωστε να μην εχουν νοημα για τη μαθηση και την εκπληρωση των στοχων τους. Η θρησκεια μας σε πειραξε εσενα που λες σκοταδι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιερά εξέταση και όλα αυτά τα σκοταδιστικά ήταν θεσμοί της παπικής αίρεσης. Η Ορθόδοξη Εκκλησία ουδέποτε υιοθέτησε τέτοιες πρακτικές. Τώρα αν θεωρείτε τη διαστροφή και την ανωμαλία πρόοδο μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Απο πότε αποτελεί πρόοδο και εξέλιξη να λένε στους μαθητές αλλά και σε ολους μας οτι το φύλο μας δεν ειναι αυτό που έχουμε γεννηθεί αλλά ότι αποφασίσουμε; Έχουμε παρανοήσει τελείως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ χαρά και θάρρος παίρνουμε όταν ο Μητροπολίτης μας και οι άξιοι ιερείς μας λαμβάνουν τέτοιες πρωτοβουλίες. Θα μας βρουν ολους απέναντι αν βάλουν στα σχολεία αυτές τις διαστροφές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίναμε χειρότεροι από τα ζώα και σεις μιλάτε για σκοταδισμό; Δηλαδή για να γίνουμε προοδευτικοί πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας όλες τις ανωμαλίες; Αυτό είναι δημοκρατία και ανεκτικότητα;
ΑπάντησηΔιαγραφή