Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή ολοκλήρωσε την εκστρατεία ενημέρωσης «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού»


Το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή ολοκλήρωσε την εκστρατεία ενημέρωσης «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού»

Το «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού» ενημέρωσε εκατοντάδες επισκέπτες σχετικά με την πολυτιμότητα του νερού και τη σημασία της ενυδάτωσης.

Με ισχυρό αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή πραγματοποίησε την εκστρατεία ενημέρωσης «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού» με στόχο την ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών. O επιτυχημένος θεσμός, «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού», που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, από το 2010, στο εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή, επισκέφθηκε το Αγρίνιο και το Μεσολόγγι, δίνοντας το μήνυμα ότι η πολυτιμότητα του νερού πρέπει να γιορτάζεται κάθε μέρα!............



Προωθώντας την υγιεινή ενυδάτωση, το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή εστίασε στη σημασία της εκπαίδευσης και δημιούργησε μια πρωτότυπη εκστρατεία ενημέρωσης των τοπικών κοινωνιών, με βασικό πυλώνα το «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού». Τα παιδιά αλλά και το ευρύ κοινό στους επιλεγμένους Δήμους είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε διαδραστικά παιχνίδια και να ενημερωθούν για την πολυτιμότητα του νερού με μοναδικό τρόπο. Ταυτόχρονα οι επισκέπτες του ειδικά διαμορφωμένου περιπτέρου είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τεστ ενυδάτωσης και να εκπαιδευτούν για τη σημασία της ενυδάτωσης στον ανθρώπινο οργανισμό. Συγκεκριμένα ενημερώθηκαν πάνω από 400 ενήλικες για τη σημασία της ενυδάτωσης και 470 παιδιά εκπαιδεύτηκαν για την πολυτιμότητα του νερού μέσω δημιουργικού παιχνιδιού.

Το «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού» εντάσσεται σε μία από τις παγκόσμιες πρωτοβουλίες της Nestlé, το πρόγραμμα «Nestlé Παιδιά Όλο Υγεία» (Nestlé for Healthier Kids), το οποίο ενώνει όλες τις προσπάθειες της εταιρείας για να στηρίζει τους γονείς στο ταξίδι τους για να μεγαλώσουν πιο υγιή παιδιά. Το Φεστιβάλ αφουγκράζεται τις ανάγκες της κοινωνίας και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σημασία του νερού για τον οργανισμό και τον πλανήτη. Έτσι, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή έχει εδώ και χρόνια ενεργοποιηθεί και σκοπεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας για το 2018 με άξονα την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.


Ο κ. Δημήτρης Χανιόγλου, Διευθυντής του Τμήματος Νερών της Nestlé Ελλάς, δήλωσε: «Στην Nestlé σκοπός μας είναι να εργαζόμαστε ενισχύοντας την ποιότητα ζωής και συνεισφέροντας σε ένα πιο υγιές μέλλον. Στόχος μας είναι να βάζουμε με κάθε πρωτοβουλία μία επιπλέον σταγόνα στη συνεχή προσπάθεια που κάνουμε ώστε να είμαστε υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος, συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο αύριο. Προσπαθούμε κάθε χρόνο να χτίζουμε πάνω στην υγιεινή ενυδάτωση αλλά και στη σημαντικότητα του νερού στη ζωή των ανθρώπων. Όλες οι δράσεις έχουν μία και μόνο κατεύθυνση: την εδραίωση της σωστής ενυδάτωσης και την εκπαίδευση μικρών και μεγάλων πάνω σε αυτό. Η εκστρατεία ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Αγρίνιο και στο Μεσολόγγι, στο πλαίσιο του «Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού», μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά αφού μας δόθηκε η ευκαιρία να είμαστε κοντά στους πολίτες και ιδίως στα παιδιά δίνοντάς τους ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της ενυδάτωσης και της πολυτιμότητας του νερού».

 


Για περισσότερες πληροφορίες:
Αγγελική Παπαδοπούλου, Nestlé Ελλάς, 210 68 84 321



Σχετικά με τη Nestlé
Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.
Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987.
Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.
Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα δύο τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε http://www.nestle.com
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε το www.nestle.gr
Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το www.nestlenoiazomai.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο