Για τα καλά το τσίκνισαν σήμερα οι Βονιτσάνοι. Με σύμμαχο το καλό καιρό έστησαν ψησταριές σε πολλές περιοχές της πόλης.
Ο φακός της Στέλλας Λιαπη βρέθηκε σε αρκετά στέκια απαθανατίζοντας τις παρέες που τηρούν το παραδοσιακό έθιμο και δημοσιεύομαι τι παρακάτω φωτογραφίες ....








.jpg)


.jpg)
.jpg)

.jpg)

























.jpg)






.jpg)

