Το 4ο ΓΕΛ και το 6ο ΓΕΛ Αγρινίου σε συνεργασία με το Σχολείο Δεύτερης
Ευκαιρίας Αγρινίου, το Δημόσιο ΣΑΕΚ Αγρινίου και το Εσπερινό
Γυμνάσιο-Λύκειο Αγρινίου ξεκινά στο Αγρίνιο, έναν σημαντικό κύκλος
Πανεπιστημιακών διαλέξεων με τίτλο «Λαϊκό Πανεπιστήμιο».....




















.jpg)
.jpg)

.jpg)





.jpg)


.jpg)

.jpg)












