Πάνω τα καύσιμα, πάνω και το fuel pass – «Εκτοξεύτηκε» το fuel pass 2 όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, η οποία συμπληρώνει πως αυξήθηκε κατά 70% η χρήση του fuel pass 2 σε σύγκριση με το fuel pass 1 από τους Αιτωλοακαρνάνες, όπως επίσης ότι μόνο το τελευταίο 20ημερο το 30% με 40% των καταναλωτών κάνει χρήση του fuel pass 2!
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Μετά την «ανάσα» που πήραν καταναλωτές και πρατηριούχοι από την πτώση της τιμής των καυσίμων από το τέλος του Ιουλίου και έπειτα, εδώ και περίπου 20 ημέρες η τιμή του πετρελαίου κίνησης αυξήθηκε κατά 20 λεπτά, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να προβληματίζονται για το πώς θα κινηθούν και για το τι θα επακολουθήσει και οι πρατηριούχοι, γιατί θα βλέπουν συνεχώς να μειώνεται η δουλειά τους τη στιγμή που θα πρέπει να πληρώσουν τοις μετρητοίς τις ποσότητες καυσίμων, που θα πρέπει να έχουν στα πρατήριά τους.
Παράλληλα συνεχώς γίνεται λόγος για τρίτο κύκλο του fuel pass –πιθανότατα να ανακοινωθεί από τον Πρωθυπουργό στη ΔΕΘ– με δεδομένο πως οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου βρέθηκαν ξανά πάνω από τα 100 δολάρια το βαρέλι. Ωστόσο το fuel pass 2 που «τρέχει» ακόμη δείχνει πως οι καταναλωτές το «προτιμούν» καθώς σε σύγκριση με το fuel pass 1 έχει μεγαλύτερη αποδοχή στην Αιτωλοακαρνανία κατά 70%, ενώ το τελευταίο 20ημερο το 30% με 40% των καταναλωτών στην Αιτωλοακαρνανία κάνουν χρήση του fuel pass 2, όπως αναφέρει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Βενζινοπωλών Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδας Δημοσθένης Κακούρης μιλώντας στη «Σ».
Συγκεκριμένα ο κ. Κακούρης αναφέρει: «το fuel pass 2 συνεχίζεται ακόμη και τώρα. Υπήρξε εξ’ αρχής μεγάλη συμμετοχή από τους καταναλωτές, η οποία συνεχίζεται και σήμερα. Οι περισσότεροι προτίμησαν να πάρουν τα χρήματα στο κινητό τους και όχι στην τράπεζα, διότι μέσω τραπέζης χάνουν 15 ευρώ. Για το λόγο αυτό οι πρατηριούχοι βοήθησαν πολύ τους καταναλωτές στην εγκατάσταση της εφαρμογής στο κινητό τους. Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγαλύτερη από το fuel pass1. To τελευταίο 20ημερο το 30% με 40% των πελατών μας στην Αιτωλοακαρνανία χρησιμοποίησε το fuel pass 2, το οποίο βρήκε μεγαλύτερη αποδοχή από το fuel pass1. Αυξήθηκε δηλαδή η χρήση του fuel pass 2 κατά 70% σε σύγκριση με το fuel pass 1.
Για το fuel pass 3 δεν έχουμε πολλές πληροφορίες, αλλά υπάρχει εκτίμηση πως αν η τιμή των καυσίμων παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα θα υπάρξει άμεσα στο fuel pass 3. Περιμένουμε ενδεχομένως ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ.
Η περίοδος της μείωσης των τιμών των καυσίμων «έπεσε» στην τουριστική περίοδο, κατά τους μήνες δηλαδή Ιούλιο και Αύγουστο, από το τέλος του Ιουλίου συγκεκριμένα και έπειτα και αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό τόσο για τους καταναλωτές που μετακινούνταν περισσότερο, όσο και για εμάς τους πρατηριούχους που μπορέσαμε να πάρουμε μια ανάσα. Το αρνητικό είναι ότι ξεκίνησε και πάλι η αύξηση των καυσίμων και ιδιαίτερα του πετρελαίου κίνησης που αυξήθηκε το τελευταίο δεκαήμερο κατά 20 λεπτά.
Η βενζίνη δεν έχει μεγάλη ιδιαίτερα αύξηση, είναι στα 2 με 3 λεπτά το λίτρο ακριβότερη, η αύξηση αυτή όμως στο πετρέλαιο κίνησης είναι αλματώδης και ήδη άρχισε ο κόσμος να προβληματίζεται, διότι πλησιάζουμε στο φθινόπωρο και υπάρχει αγωνία αν θα δούμε και το πετρέλαιο θέρμανσης σε υψηλά επίπεδα. Περιμένουμε να δούμε αν θα γίνουν παρεμβάσεις από την κυβέρνηση».
«Μποτιλιάρισμα» στα συνεργεία λόγω βλαβών από νοθευμένη βενζίνη
Απόγνωση επικρατεί στους περισσότερους οδηγούς, καθώς την «πατάνε» από νοθευμένα καύσιμα και βλέπουν την περιουσία τους να καταστρέφεται, βάζοντας το χέρι βαθιά στην τσέπη για πανάκριβες επισκευές στα αυτοκίνητά τους.
Τα σημάδια ξεκινούν συνήθως λίγο μετά από το γέμισμα σε κάποιο πρατήριο: Τα αυτοκίνητα με τα νοθευμένα καύσιμα θα «δώσουν» συνήθως μέσα σε λίγη ώρα σημάδια της επερχόμενης ακινητοποίησής τους, με δυσλειτουργία στον κινητήρα και λαμπάκια στο καντράν να ανάβουν.
«Επιδημία» βλαβών
Οδηγοί, πρατηριούχοι και συνεργεία αυτοκινήτων κάνουν λόγο για «επιδημία» βλαβών από νοθευμένα καύσιμα. Στα συνεργεία επικρατεί πανικός από τα αυτοκίνητα που φθάνουν με την οδική βοήθεια, για να επισκευαστούν μετά από βλάβες λόγω ακατάλληλης βενζίνης.
Η αύξηση των τιμών έφερε «σαφάρι» αναζήτησης φθηνών πρατηρίων και, σε κάποιες περιπτώσεις, το δέλεαρ της φθηνής τιμής κόστισε πανάκριβα, αφού τα καύσιμα ήταν νοθευμένα. Μάλιστα, ακόμη και μετά τη μικρή αποκλιμάκωση στις τιμές, τα φαινόμενα νοθείας παραμένουν.
Πανάκριβες επισκευές
Οι ζημιές – στην καλή εκδοχή – θα κοστίσουν ακόμα και 700 ευρώ και άνω, ενώ το κακό σενάριο μπορεί να οδηγήσει σε ολική καταστροφή του αυτοκίνητου. Οι ασυνείδητοι πρατηριούχοι θα νοθεύσουν τα καύσιμα με ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς, από διαλύτες και άλλα χημικά που προμηθεύονται παράνομα, υποδεέστερο καύσιμο, μέχρι και… νερό της βρύσης.
Το νοθευμένο καύσιμο γίνεται αντιληπτό στο μάτι μόνο κατόπιν εορτής και αφού στραγγιστεί από το αυτοκίνητο, ενώ την ώρα που γίνεται η τροφοδοσία δεν καταλαβαίνει ο οδηγός ότι το αυτοκίνητό του καταστρέφεται.
Μπροστά στην «επιδημία» βλαβών, πολλές ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν πλέον ειδικές καλύψεις για επισκευές από νοθευμένο καύσιμο. Αυτό όμως, όπως λένε οι παράγοντες της αγοράς, δεν είναι λύση. Όσο για τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, μιλούν για τσουνάμι βλαβών.
Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”
ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΜΟΝΟ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ. ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΚΑΡΤΑ Ή ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΟΙΤΗΣ? ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩ ΔΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 30 Ε ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΛΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή