Τελικά παρά τις αμέτρητες καταγγελίες, τα πρόστιμα και τις διαμαρτυρίες,
οι εταιρείες συνεχίζουν τον «χαβά» τους! Σε τι αναφερόμαστε; Στα
τηλεφωνήματα εισπρακτικών εταιρειών, τραπεζών και εταιρειών κινητής
τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης. Τηλεφωνήματα,
που γίνονται σε ώρες κοινής προκαλώντας –δικαίως- τον εκνευρισμό των
πολιτών, σε στιγμές που προσπαθούν να ξεκουραστούν από τη σκληρή
καθημερινότητα. Υπάρχουν καταγγελίες για τηλεφωνήματα ακόμα και στις 4
το μεσημέρι, καθώς και Σάββατα βράδυ και πρωινά Κυριακής!
«Απαγορεύονται ρητά από το νόμο, τα τηλεφωνήματα σε ώρες κοινής
ησυχίας. Για το λόγο αυτό, έχουμε στείλει δεκάδες επιστολές στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
2 με 5 δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν οχλήσεις. Σε ότι αφορά τις
εισπρακτικές εταιρείες, προβλέπεται ένα τηλεφώνημα την εβδομάδα, ενώ
κατά το παρελθόν, η γενική γραμματεία καταναλωτή, έχει επιβάλει ουκ
ολίγα πρόστιμα. Παράλληλα ρωτάμε; Πως διαρρέουν τα προσωπικά δεδομένα
των πολιτών στις εταιρείες; Έχουν αποθρασυνθεί πλήρως, δε σέβονται το
παραμικρό από τη στιγμή που δεν υπολογίζουν τις ώρες ανάπαυσης και
φυσικής ξεκούρασης του πολίτη» τόνισε σε έντονο ύφος στη «Σ» ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης. Οι
καταγγελίες το τελευταίο διάστημα έχουν λάβει μορφή χιονοστιβάδας, με
εξαγριωμένους πολίτες να προσπαθούν –ίσως μάταια- να βρουν το δίκιο
τους…
Νίκος Αγγελόπουλος για την εφημερίδα «Συνείδηση»
εουμε και το αλλο τωρα ... στελνουν sms στο κινητο με διαφημηση . ποιοσ τους εδςσε τον δικο μου αριθμο αραγε ? καμια προστασια εναντι στους ελληνες πολιτες . κατα τα αλλα ειμαστε ευρωπαιοι .. αυτο μας μαρανε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν καποια ωρα με πηραν για 40€ τα οποια τα καθυστερησα 2 εργασιμες κ μου ελεγαν οτι δεν ειναι μεσημερι, ειναι εργασιμη ωρα....μιλαμε δε παιζονται οι τυποι....τους τα ειπα βεβαια για τα καλα κ οτι θα ενημερωσω την αστυνομια αν ξανασυμβει και τους το εκλεισα στα μουτρα.....τα βληματα....
ΑπάντησηΔιαγραφή