Με αρκετά καλές επιδόσεις έκλεισε ο κλασσικός μήνας των “μπάνιων του
λαού” σε Νέα Οδό, Ιόνια Οδό και Κεντρική Οδό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που
εξασφάλισε το ypodomes.com, οι διελεύσεις έφεραν χαμόγελα αισιοδοξίας
για τη συνέχεια.
Για την Ιόνια Οδό, τα στοιχεία δείχνουν διελεύσεις 820.070 από τους
εν λειτουργία σταθμούς (μετωπικούς και πλευρικούς). Αν διαιρέσουμε τον
αριθμό αυτό με τις 31 μέρες του Αυγούστου τότε θα δούμε μία ημερήσια
κίνηση 26.451 οχημάτων, αριθμός που δεν είναι καθόλου άσχημος δεδομένου
του γεγονότος ότι ο μισός άξονας ήταν δίχως διόδια.
Στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και στο τμήμα που εκμεταλλεύεται η Νέα
Οδός, Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, καταγράφηκαν 2.664.992 διελεύσεις δηλαδή
85.967 ανά ημέρα. Εδώ φαίνεται βέβαια και η δυναμική που έχει αυτό το
τμήμα των περίπου 180χλμ που ξεκινά από την πρωτεύουσα. Ο αριθμός αυτός
είναι ο μεγαλύτερος που καταγράφεται σε υπεραστικό αυτοκινητόδρομο και
μόνο η Αττική Οδός έχει μεγαλύτερη κίνηση.
Τέλος η κίνηση στο Μαλιακό Κόλπο, που διαχειρίζεται η Κεντρική Οδός,
αντίστοιχα ήταν 906.521 διελεύσεις, δηλαδή 29.242 οχήματα ημερησίως, όχι
πολύ παραπάνω από την κίνηση της Ιόνιας Οδού αλλά με πολύ λιγότερα
χιλιόμετρα εκμετάλλευσης (περίπου 60χλμ).
Το ενδιαφέρον στρέφεται στα νούμερα Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου γιατί ο
μεν πρώτος είναι ο μήνας λειτουργίας (όχι όλες τις μέρες) όλων των
σταθμών διοδίων στην Ιόνια και ο δεύτερος γιατί θα έχουμε πλήρη στοιχεία
σε ένα μήνα που δεν κινείται εντυπωσιακά πέρα από την κλασσική αργία
της 28ης Οκτωβρίου που δίνει μεγάλες ροές στους υπεραστικούς μας
αυτοκινητόδρομους.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο