Γράφει ο: ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
τ. Λυκειάρχης
Εθελοντής οδικής ασφάλειας-μέλος του Ινστιτούτου Παν. Μυλωνάς
Παραδόθηκε πριν λίγες μέρες στη κυκλοφορία το οδικό τμήμα από τον Κουβαρά έως και τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός».
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για τη Δυτική Ελλάδα που θα συμβάλλει στη μείωση των αποστάσεων, στη διευκόλυνση των μεταφορών και θα προσφέρει ασφάλεια στους πολίτες που ταξιδεύουν.
Όμως οφείλω να επισημάνω ότι δεν προχώρησαν τα προβλεπόμενα έργα, όπως οι δύο (2) κόμβοι, αυτός του Κουβαρά και αυτός της Αμβρακίας, με αποτέλεσμα να προκαλούνται σημαντικά προβλήματα στην απρόσκοπτη μετακίνηση των οδηγών.
Με αυτά τα δεδομένα το Αγρίνιο είναι αναγκασμένο για αρκετό καιρό να παραμείνει οδικά αποκλεισμένο απο την «Ιόνια Οδός», ενώ υπάρχουν βέβαια και τα καλά νέα, όπως σύμφωνα με το φίλο Νίκο Καραγιάννη-ypodomes.com ο οποίος τονίζει μέχρι τον Φεβρουάριο θα λειτουργήσει πλήρως ο κόμβος Κουβαρά.
Αυτές τις μέρες δέχθηκα πάρα πολλά τηλέφωνα από φίλους και συμπατριώτες, οι οποίοι δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι με την παράδοση του τμήματος Κουβαρά-Αμφιλοχία, οι κάτοικοι του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής δεν είχαν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τον καινούργιο άξονα λόγω μη λειτουργίας του κόμβου, προκειμένου να ταξιδεύσουν προς Άρτα-Ιωάννινα και γενικότερα προς Μακεδονία.....
Να επισημάνω ότι δύο μέρες πριν τα εγκαίνια πέρασα απο Κουβαρά (ειδικότερα τώρα τελευταία ταξιδεύω τακτικότατα προς Αγρινιο) και με προβλημάτισε ότι στο σημείο εκείνο έχουν γίνει μόνο λίγες εργασίες διαμόρφωσης του κόμβου και έχει τοποθετηθεί σταθμός διοδίων με την μπάρα κατεβασμένη.
Η ταλαιπωρία των οδηγών στο νέο τμήμα του αυτοκινητόδρομου είναι απερίγραπτη ψάχνοντας την έξοδο προς το Αγρίνιο, όπως προ ημερών κάποιος οδηγός απο τη βόρεια Ελλάδα με προορισμό το Αγρίνιο τελικά κατέληξε στο Κεφαλόβρυσο 35χλμ μακρυά απο τον κόμβο Κουβαρά και πήρε και τα ρέστα του, διότι τρακάρισε σε σταθμευμένο όχημα στις 10:00 το βράδυ και κατέληξε μάλιστα στο νοσοκομείο.
Εφιστάται η προσοχή των οδηγών με προορισμό τα χωριά Αετός, Φυτείες, Παπαδάτου, Κατούνα, Αρχοντοχώρι μέχρι και Μύτικα, οι οποίοι θα πρέπει να ακολουθήσουν τον παλιό δρόμο, διαφορετικά θα επιβαρυνθούν με 10-11χλμ επιπλέον διότι θα υποχρεωθούν να χρησιμοποιήσουν τον νέο άξονα και να βγούν μετά την Αμφιλοχία.
Επειδή χρονιάρες μέρες που είναι δεν χωράνε γκρίνιες, να ευχηθώ το νέο έτος να είναι γεμάτο υγεία, ευτυχία και ασφάλεια στους δρόμους.
*******************
ΔΕΙΤΕ:
Mέχρι τον Φεβρουάριο θα λειτουργήσει πλήρως ο κόμβος Κουβαρά
Με ικανοποίηση αλλά και γκρίνια ξεκίνησε η λειτουργία του τμήματος Κουβαράς-Αμφιλοχία στην Ιόνια Οδό.
Ικανοποιημένοι είναι οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το τμήμα από/προς την Ήπειρο που είδαν τις διαδρομές τους να συντομεύουν κατά περίπου 20 λεπτά. Πρόκειται για μία απο τις μεγάλες διαφορές καθώς και το γεγονός ότι διπλασιάστηκε η ικανότητα κίνησης των αυτοκινήτων όπως και το γεγονός ότι επιπλέον υπάρχει ΛΕΑ για οτιδήποτε χρειαστεί. Επίσης δεν υπάρχουν ισόπεδοι κόμβοι, άρα οι μετακινήσεις είναι ιδιαίτερα ασφαλείς.
Ικανοποιημένοι είναι όμως και στην Αμφιλοχία καθώς το όνειρο της παράκαμψης της πόλης που υπέφερε εδώ και πολλά χρόνια από την κίνηση που καθήλωνε την πόλη ενώ το καλοκαίρι δημιουργούνταν τεράστιες ουρές. Αυτό πλεόν είναι παρελθόν καθώς η Ανατολική Παράκαμψη Αμφιλοχίας που προσφέρει η Ιόνια Οδό, λύνει κατά το ήμισυ την «πολιορκία» της πόλης.
Από την άλλη πλευρά, η μη λειτουργία των ανισόπεδων κόμβων έχει δημιουργήσει παράπονα και γκρίνια στους κατοίκους του Αγρινίου αλλά και των περιοχών δυτικά της Αμφιλοχίας που χρειάζεται να κάνουν μεγάλη παράκαμψη.
Ειδικά για την περίπτωση του Αγρινίου ουσιαστικό κέρδος δεν υπάρχει όσο δεν λειτουργεί ο Ανισόπεδος Κόμβος Κουβαρά.
Από την πλευρά του Παραχωρησιούχου έχει λεχθεί ότι είναι μία προσωρινή όχληση που θα διαρκέσει μερικές εβδομάδες ακόμα καθώς και οι τρεις Ανισόπεδοι Κόμβοι πρόκειται να λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τον Φεβρουάριο και καταβάλλεται προσπάθεια για την όσο πιο σύντομη ολοκλήρωση και απόδοση τους στους οδηγούς.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο