Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Γκάφα με Φαρμάκη στην υπόθεση Novartis – εξώδικα έστειλε η ηθοποιός

 Την τραγουδίστρια Χριστίνα Φαρμάκη, σύζυγο του καθηγητή Υγείας και μέλους της ΕΣΔΥ, Νίκου Μανιαδάκη, με την Γωγώ Φαρμάκη, αδελφή της Όλγας, μπέρδεψαν οι αστυνομικοί συντάκτες και όχι μόνο!

Το αποτέλεσμα είναι αρκετή δημοσιογράφοι να γράφουν ότι πρόκειται για την συμπαθέστατη Γωγώ η οποία -ευτυχώς για εκείνη- δεν εμπλέκεται με την υπόθεση Novartis.
Η σωστή είδηση, όπως την μετέδωσε εχτές το ereportaz, είναι ότι οι αστυνομικοί με εισαγγελική εντολή εισέβαλαν στην οικία του ζεύγους Μανιαδάκη-Φαρμάκη (της τραγουδίστριας ).
Σε όλα τα μέσα που δημοσίευσαν ή αναδημοσίευσαν το θέμα εστάλη  εξώδικο από τον δικηγόρο της Γωγώς Φαρμάκη που έχει ως εξής:
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Της Γεωργίας Φαρμάκη
ΠΡΟΣ
Την ηλεκτρονική ιστοσελίδα «www.agriniopress.gr»
Αθήνα, την 29 Ιανουαρίου 2017
Μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας σας, αναρτήθηκε άκρως ψευδές και συκοφαντικό δι΄ εμέ άρθρο, στο οποίο ο συντάκτης του αναφέρεται σε δήθεν έφοδο και «ντου» στο σπίτι μου από τις Εισαγγελικές Αρχές, για δήθεν έρευνα, εμπλοκή και ανάμειξη μου στο «σκάνδαλο Novartis», για δήθεν κατάσχεση υπολογιστών και εγγράφων σχετικά με τη διερευνώμενη από τη Δικαιοσύνη υπόθεση, γεγονότα τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχουν συμβεί, ενώ με αυτό το δημοσίευμα προβαίνετε σε αναπαραγωγή και αναδημοσίευση ψευδών, ανακριβών και συκοφαντικών γι΄ εμένα ισχυρισμών, με συνέπεια την αδιαμφισβήτητη και βάναυση προσβολή της τιμής και της υπόληψης μου.
Με την παρούσα σας καλώ όπως προβείτε άμεσα σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια, προκειμένου να μην διατηρείται αναρτημένο στην ιστοσελίδα σας το εν λόγω δημοσίευμα, να διαγραφεί άμεσα από το ιστορικό οποιασδήποτε ηλεκτρονικής μηχανής αναζήτησης (της δικής σας ανάρτησης), να προχωρήσετε σε άμεση δημοσίευση της παρούσας ηλεκτρονικής εξώδικης δήλωσης, όπως επίσης και να απέχετε στο μέλλον από κάθε ανάλογη πράξη διάδοσης και αναπαραγωγής αναληθειών, ανακριβειών και ψευδών για εμένα δημοσιευμάτων, σχετικά με τον ιδιωτικό βίο μου και την επαγγελματική δραστηριότητα μου.
Σας καθιστώ γνωστό, ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, έχω δώσει στον πληρεξούσιο Δικηγόρου μου – υπογράφοντα την παρούσα εξώδικη δήλωση μου – τη ρητή και ειδική εντολή και πληρεξουσιότητα να ασκήσει κάθε εκ του Νόμου προβλεπόμενο ένδικο μέσο εναντίον σας. Περαιτέρω, η μη συμμόρφωση στην, δια της παρούσης ηλεκτρονικής εξωδίκου δηλώσεως, πρόσκλησή μου, συνιστά απόπειρα εξαναγκασμού σε ανοχή της προσβολής μου, η οποία τιμωρείται κατά τις οικείες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα, και για την οποία επιφυλάσσομαι παντός εν γένει νομίμου δικαιώματος μου.
Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Μπακατσής Κωνσταντίνος
Δικηγόρος – ΜΔΕ Αστικού Δικαίου
 .agriniopress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο