Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ: Τελικά κύριε Βασίλη Σούλα ήσασταν πολύ "επιεικής", όταν μιλούσατε για 3.813.800,51 σε απ' ευθείας αναθέσεις!!

             Ο Γιατρός και π. Δήμαρχος Αστακού Παναγιώτης Στάϊκος με ανακοίνωση του δικαιώνει το εξαίρετο μπλογκ (blog) MYTIKAS PRESS που αποκάλυψε με γνώμονα το συμφέρον του Δημοσίου και των δημοτών ότι οι απ' ευθείας αναθέσεις τις Δημοτικής Αρχής Ξηρομέρου είναι 3.813.800,51 € και κατηγορηματικά δηλώνει: "Τελικά κύριε Βασίλη Σούλα ήσασταν πολύ "επιεικής", όταν μιλούσατε για 3.813.800,51 σε απ' ευθείας αναθέσεις!!"

  Τελικά κύριε Βασίλη Σούλα ήσασταν πολύ "επιεικής", όταν μιλούσατε για 3.813.800,51 σε απ' ευθείας αναθέσεις!!
   Το ποσόν αυτό για το Δήμο και το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια ΕΥΡΩ.!!!
    Εγώ μπροστά σας θεωρώ τον εαυτό μου σε θέματα πληροφορικής αγράμματο, αφού εσείς είστε ένας Άριστος Επιστήμονας Πληροφορικής!!!!
       Εγώ όμως ως παλιά καραβάνα στην αυτοδιοίκηση, την οποία όμως έχω αποδείξει, πως την γνωρίζω πολύ καλά, για να μην μου την βγει κανένας, έκατσα ατελείωτες ώρες μπροστά στον Υπολογιστή και μου βγήκαν τα μάτια να ελέγξω μία –μία 1.000 περίπου αναρτήσεις στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, για να καταλήξω με ονόματα και αριθμούς για τους καθαρισμούς με 746.000 ευρώ, για τα Νεκροταφεία με 76.000 ευρώ και τα αλσύλλια με 67.000 ευρώ και έγραφα και έσβηνα αποφάσεις που είχαν ανακληθεί!!!!............



    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κύριο Λυμπεράτο, όπως λέει ακριβώς ότι:
  "Αν δεν εκδοθεί ένταλμα πληρωμής και δεν πληρωθεί δεν νοείται δαπάνη για το Δήμο!!!!"
     Θα συμφωνήσω επίσης απόλυτα με τον κύριο Λυμπεράτο, όπως λέει ακριβώς ότι:
   "Και μια τελευταία παρατήρηση για τις απευθείας αναθέσεις: Εκείνο που, κατά τη δική μου άποψη, πρέπει να ενδιαφέρει τους δημότες, δεν είναι πόσες αποφάσεις απευθείας αναθέσεων έχουν παρθεί ούτε το συνολικό ποσό αυτών, αλλά το αν πράγματι εκτελούνται τα έργα και οι εργασίες που δίνονται σε εργολήπτες με τέτοιες αναθέσεις καθώς επίσης και το αν το ποσό, που διατίθεται για καθένα έργο ή εργασία, ανταποκρίνεται στην αξία του έργου ή της εργασίας που εκτελείται!!!!"

          Και εδώ είναι το ζουμί που λέει και ο λαός μας αγαπητέ κύριε Λυμπεράτε, αφού ρίξατε ευφυώς κάτι 45ρες πρόκες!!!
        Είδε κανένας πολίτης να καθαρίζει κανένας εργολάβος κανένα αλσύλλιο, όταν ο Δήμος, όχι απλά πήρε κάποια απόφαση για τον καθαρισμό τους, αλλά πλήρωσε πάνω από 67.000 ευρώ για τα αλσύλλια;;;;!!!!
Εδώ γελάνε ή κλαίνε;;;;!!!!
      Είδε κανένας πολίτης εκτός από το 2015 και 2016 που πήγαινε ο κύριος Κατσαρομήτσος για να καθαρίζει τα Νεκροταφεία, γιατί τον υπόλοιπο καιρό τον καθαρισμό τον έκαναν εργάτες από τα 8μηνα και εργάτες της καθαριότητας, αλλά τα 76.000 ευρώ, δεν τα έχει εγγράψει απλά ο Δήμος σε αποφάσεις για τον καθαρισμό τους, αλλά τα έχει πληρώσει σε κάποιους εργολάβους, τα ονόματα των οποίων είχα αναρτήσει;;;;!!!!
     Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ κύριε Λυμπεράτε για την πολύ έξυπνη πάσα που μου δώσατε!!!

           Οι πολίτες όμως ξέρουν πολύ καλά πως πάνω από τα μισά από 746.000 ευρώ που ανάρτησα με ονόματα και διευθύνσεις για καθαρισμούς, ενώ πληρώθηκαν από το Ταμείο του Δήμου, τα έργα αυτά δεν έγιναν ποτέ και αυτά ο σοφός λαός μας τα λέει έργα μαϊμούδες!!!!
        Μήπως έχει κανένας αντίρρηση; Γιατί τότε θα κληθούν τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας να λύσουν την διαφορά και τότε, κλάψε με μάνα κλάψε με!!!
       Στην πατρίδα μας όταν κάποιοι άνθρωποι διαφωνούν με κάποια πράγματα, αν τις διαφορές τους δεν μπορούν να τις λύσουν με επιχειρήματα, τότε τις λύνουν με γροθιές ή στα Δικαστήρια!!!
          Εγώ δεν έχω ανάγκη ούτε καραμπίνες, ούτε Δικαστήρια, αφού έχω Δηλώσει επανειλημμένα, πως εγώ τους Πολιτικούς μου αντιπάλους δεν τους στέλνω στα Δικαστήρια, αφού για μένα ο πιο αυστηρός Δικαστής είναι ο λαός με την ψήφο του, ο οποίος μπορεί κάποτε να κάνει λάθος, αλλά έρχεται η ώρα που με την ψήφο του διορθώνει το λάθος του και στέλνει στο σπίτι τους αυτούς, οι οποίοι τον εξαπάτησαν!!!!
Αυτό να μην το ξεχνάνε όποιοι ξεχειλίζουν από αλαζονεία!!!  
           Έτσι λοιπόν εγώ σαν παλιά καραβάνα γνωρίζω πολύ καλά τον δρόμο για να μάθουμε με ακρίβεια εάν το ποσόν είναι μικρότερο από 3.813.800,51, όπως πιστεύει ο κύριος Λυμπεράτος ή πάνω από 5 εκατομμύρια, που πιστεύω εγώ και ο τρόπος είναι απλούστατος και ακριβέστατος!!!!
             Αρκεί ένας Δημοτικός Σύμβουλος να κάνει μία αίτηση προς την οικονομική υπηρεσία του Δήμου και προς το Λιμενικό Ταμείο και τότε με ευθύνη του αρμόδιου Υπάλληλου και Αντιδημάρχου και με τις υπογραφές τους θα ξέρουμε πόσα χρήματα έχουν πληρώσει ο Δήμος και το Λιμενικό Ταμείο, μέχρι και το τελευταίο ευρώ μέχρι σήμερα.!!!
Αναμένουμε!!!

              Αλήθεια αγαπητέ κύριε Λυμπεράτε συμφωνείτε με την απ ευθείας ανάθεση του καθαρισμού του Χείμαρρου Καραϊσκάκη – Αστακού με το ποσόν των 24.800 ευρώ, όταν εκτός από πολύ καλός γνώστης της Αυτοδιοίκησης γνωρίζεται και πολύ καλά και την πιάτσα, η οποία λέει πως σε τέτοια χωματουργικά έργα, οι εκπτώσεις είναι πάνω από 70 και 75%!!
      Δηλαδή αν γινόταν το έργο με Δημοπρασία, ο Δήμος θα εξοικονομούσε πάνω από 18.000 ευρώ!!!
-Που πάνε αυτά τα λεφτά του Δήμου;;;!!!!
-Και πως χαρακτηρίζεται αυτό;;;;!!!!

          Έτσι λοιπόν εγώ για να πείσω για την ορθότητα των επιχειρημάτων μου, δεν έχω ανάγκη ούτε καραμπίνες, ούτε τα Δικαστήρια, αφού πιστεύω ότι ακόμη μέχρι και σήμερα η πραγματική μου δύναμη είναι το μυαλό μου και μόνο αυτό θέλω να χρησιμοποιώ, με σεβασμό πάντα στην προσωπικότητα του Πολιτικού μου αντιπάλου, επαιτώντας βέβαια να με σέβεται και εκείνος!!!!   

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Αστακός

D r. Παναγιώτης Στάικος
Πρώην Δήμαρχος Αστακού

4 σχόλια:

  1. ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν κατέβεις για δήμαρχος στις εκλογές μην μαζέψεις δίπλα σου λαμόγια ;; να το θυμάσαι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατρέ μη μασάς γερά με τσαμπουκά στείλε το γαλουνη κ τους αλους μακριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που ειναι τα εργααααααα καημενο ξηρομερο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο