FaceBook

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

«Στο σφυρί» πάλι η «κούκλα» του Ωνάση

       Μπορεί μετά τη δημοπρασία της 21ης Οκτωβρίου 2016 η συλλεκτική Mercedes του Αλέξανδρου Ωνάση να κατοχυρώθηκε στον πρώτο πλειοδότη Γιάννο Γραμματίδη, ωστόσο δεν έφτασε ποτέ στα χέρια του Λαρισαίου δικηγόρου. Κι αυτό γιατί οι βετεράνοι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας κατάφεραν να μπλοκάρουν τη διαδικασία με ασφαλιστικά μέτρα.

Από τον Θάνο Μακρογαμβράκη

     Από την άλλη, όμως, η Εθνική Τράπεζα (ως ειδικός εκκαθαριστής της εταιρίας Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε.) επιμένει και διοργανώνει νέα δημοπρασία για την «κούκλα» του Ωνάση μέσα στο επόμενο διάστημα, με την προθεσμία υποβολής νέων προσφορών για τους ενδιαφερομένους να λήγει στις 22 Φεβρουαρίου.........



    Στα ασφαλιστικά μέτρα τους, που εκδικάστηκαν στις 8 Νοεμβρίου στο Ειρηνοδικείο Αθηνών, οι πρώην εργαζόμενοι και μέλη του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων Πολιτικής Αεροπορίας (ΠΟΛΚΕΟΑ) ανάμεσα σε άλλες προτάσεις τους διεκδικούσαν και την κατοχή των αντικειμένων, υποστηρίζοντας ότι έχουν θέση μόνο στο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας, που έχουν δημιουργήσει στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Ωστόσο, η αίτησή τους δεν έγινε δεκτή.
        Σύμφωνα με πληροφορίες, την ημέρα της δημοπρασίας ο δικηγόρος Γιάννος Γραμματίδης, που είναι ιδρυτής του κόμματος «Νέα Πορεία - Νέα Ελλάδα» και επίτιμος πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, είχε καταφέρει να κατοχυρώσει το συλλεκτικό στολίδι, με την πλειοδοτούσα προσφορά της τάξεως των 25.000 ευρώ που είχε καταθέσει. Ο δεύτερος πλειοδότης είχε προσφέρει 15.000 ευρώ και ο τρίτος μόλις 10.000 ευρώ.
Παραμελημένη
     Η εντυπωσιακή λιμουζίνα βρέθηκε παραμελημένη σε κλειστή αποθήκη στο Ελληνικό, μαζί με άλλα προσωπικά αντικείμενα του Αλέξανδρου Ωνάση, όπως ένα αερόστατο κατασκευής Sky Balloons Ltd και τύπου Sky 120-24. Είναι σχεδιασμένη από τον διάσημο Paul Bracq και έχει εξακύλινδρο κινητήρα 2.800 κυβικών και 130 ίππων.
    Εσωτερικά είναι εξοπλισμένη με λευκά δερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων και επένδυση από ξύλο τριανταφυλλιάς στο ταμπλό. Για να αποκτήσει το πολυτελές όχημα, ο νεαρός Αλέξανδρος είχε ξοδέψει το 1972 250.000 δραχμές, τιμή αστρονομική για την εποχή αλλά δικαιολογημένη, αφού ήταν ειδική παραγγελία.

http://www.espressonews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: