Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΝAΓΙΩΤΗ ΣΤΑΪΚΟΥ ΠΡΟΣ Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ-ΦΥΤΕΙΩΝ: Για την ταμπακιέρα τσιμουδιά Σύντροφοι!!!

Αγαπητοί μου φίλοι της Οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ KAI ΦΥΤΕΙΩΝ
Για την ταμπακιέρα τσιμουδιά Σύντροφοι!!!

Αντί αυτής μου λέτε  επί λέξει:
Αν τώρα έχετε πολύ υψηλό εισόδημα τότε θα επωμιστείτε και την ανάλογη εισφορά.......
      Αυτό όμως είναι σαν να αποδέχεστε, πόσο πολιτικοί απατεώνες είναι εκείνοι, οι οποίο έλεγαν, το 2015 ότι θα καταργούσαν την Εισφορά Κοινωνικής Αλληλεγγύης  και τώρα, όχι απλά δεν την κατάργησαν αλλά την αύξησαν κιόλας.!!!..........



   Καλά δεν αισθάνεστε την ανάγκη να ζητήσετε μια συγνώμη από τον Ελληνικό λαό;;;;
Αυτό λέγετε εξαπάτηση του Ελληνικού λαού ή όχι;;;;
  Ξέρετε πως  χαρακτηρίζει ο λαός του Πολιτικούς που τον εξαπατούν;;;;;
  Πολιτικούς απατεώνες του λέει, αλλά εσείς έχετε βουλώσει τα αυτιά σας!!!!
    Μόνο που ο Γραμματέας της Οργάνωσης σας και τα περισσότερα μέλη της του 2015 αποχώρησαν, γιατί δεν ήθελαν να είναι συνοδοιπόροι με Πολιτικούς απατεώνες!!!
   Πόσοι αλήθεια απομείνατε και κάθε πότε κάνετε συνέλευση, όπως ορίζει το καταστατικό σας;;;;
    Θα σας τα ξεβουλώσει τα αυτιά ο λαός όμως, όταν θα έρθει η ώρα και ο θόρυβος που θα ακούσετε, θα είναι εκκωφαντικός.!!!
    Ραντεβού φίλοι μου ξανά μαζί στα  μαρμαρένια αλώνια, όπου  δεν αργεί η ημέρα, που εγώ θα χορεύω με το κεφάλι ψηλά το αγαπημένο τραγούδι του πατέρα μου: ένας λεβέντης χόρευε σε μαρμαρένια αλώνια, ενώ εσείς θα έχετε το κεφάλι σκυφτό (όσοι θα έχετε απομείνει  μέχρι τότε στην Οργάνωσή σας), όχι μόνο γιατί το ποσοστό , που θα σας έχει δώσει ο Ελληνικός λαός θα είναι καταδικαστικό – ντροπιαστικό, αλλά γιατί θα έχετε καταστρέψει με τους πολιτικούς σας τσαρλατανισμούς εντελώς την Χώρα.!!!!  
     Καλή σας νύχτα Σύντροφοι και μην ξεχάσετε να δώσετε χαιρετίσματα, σε όλα εκείνα τα αστέρια  που μαζέψατε από το ΠΑΣΟΚ, το οποίο κατηγορείτε τώρα.!!!  


Αστακός 28/2/2017
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Παναγιώτης Στάικος

24 σχόλια:

  1. γιατι ρε παναγιωτη αυτοι τησ ομ πασοκ δεν ητανε τι ητανε οι μισοι δεν αφηναναν συνεδριο για συνεδριο του πασοκ που να μην ειναι πρωτη σειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, όλα αυτά τα ΕΓΩ - και πάλι - αποτελούν απάντηση στις πολιτικές θέσεις του ΣΎΡΙΖΑ - ΦΥΤΕΙΩΝ; Δεν θα το έλεγα. Σίγουρα όμως ο καθένας μας καταθέτει αυτό που είναι. Για άλλη μια φορά κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι γνωστό σε όλους ότι η κυβέρνηση Σύριζα παρέλαβε «καμένη γη» και προσπαθεί αυτά τα δύο χρόνια που κυβερνά, «με θυσίες του ελληνικού λαού», να τη ξανα ζωντανέψει! Να βγάλει δηλαδή τη χώρα από τα μνημόνια αι την επιτροπεία (…) και να δώσει Ελπίδα και Όραμα στον ελληνικό λαό.
    Γνωρίζω, ως ψηφοφόρος του Σύριζα και όχι οργανικά ενταγμένος, ότι το εγχείρημα της αριστεράς, να διαχειριστεί το σάπιο κράτος που δημιούργησε όλα αυτά τα χρόνια η Ν. Δ. και το ΠΑΣΟΚ, είναι παρακινδυνευμένο.
    Γνωρίζω ότι θα γίνουν κι άλλες περικοπές στις συντάξεις, στους μισθούς και στο αφορολόγητο, (…) (έχουν γίνει μέχρι τώρα πάρα πολλές, χωρίς να αντιδράσουν οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι μηχανικοί, οι φαρμακοποιοί, οι οικονομολόγοι!!!!!!!!!) και ότι θα έρθουν κι άλλα μέτρα, αφού το χρέος-τα δανεικά που μας φέσωσαν οι πασοκονεοδημοκράτες είναι πάρα πολλά δις!!!!!
    Άλλωστε αυτό θέλουν οι δανειστές, οι εγγυήτριες δυνάμεις, το ντόπιο κεφάλαιο και οι εκφραστές τους Μητσοτάκης, ΠΑΣΟΚ και το ΠΟΤΑΜΙ !!!).
    Έχω κατανοήσει επίσης ότι η επιστροφή στην εθνοκεντρική-προστατευτική πολιτική θα είναι καταστροφική για τη χώρα….
    Για τα περί αποδοτικότητας ή μη αποδοτικότητας του ασφαλιστικού συστήματος θα αφήσω τους ειδικούς: Κατρούγκαλο, Στρατούλη, Τσακαλώτο, Σταθάκη, Σταϊκούρα, Βενιζέλο, …. και τους λοιπούς οικονομολόγους να ασχοληθούν.
    ----------------------------------------------------------------

    Και επειδή ξέρω «τι σημαίνει δεξιά», Μητσοτάκης και Άδωνις….. στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσω και πάλι ΣΥΡΙΖΑ (…) με την Ελπίδα ότι θα παλέψει ακόμη περισσότερο για τους αδύναμους και όχι για τους μεγαλογιατρούς, τους μεγαλοδικηγόρους, τους μεγαλο φαρμακοποιούς, τους μεγαλο μηχανικούς, τους μεγαλο αγρότες-επιχειρηματίες (τους μεγαλο ελεύθερους επαγγελματίες) και το λαμογιο-κεφάλαιο. Αυτούς που έκαναν το «κίνημα της γραβάτας»!!!!!!! φορώντας πέτσινες καμπαρτίνες και γούνινα παλτά ή αυτούς που έκαναν το «κίνημα τις κατσαρόλας», φορώντας χρυσά ρολόγια και χρυσά βραχιόλια!!!
    Θα ψηφίσω ξανά Σύριζα γιατί οι έχοντες και οι κατέχοντες είναι ο ταξικός μου αντίπαλος (πέρυσι συνοδοιπορούσα μαζί τους στα καλέσματα της συνομοσπονδίας και ένιωθα ντροπή και αγανάκτηση με αυτά που έβλεπα και άκουγα!!!!)
    ………………………………………………
    Ας ηρεμήσουμε και ας μη ξεπερνάμε τα όρια της λογικής!
    Ας σταματήσουμε να συμπεριφερόμαστε μη ευγενικά, αυταρχικά, μειωτικά, απέναντι στους συνομιλητές μας και τους συνδημότες μας(γ’ δημοτικού!, είσαι στόκος!, βλάκας!, αστέρι των μαθηματικών!, δυστυχισμένο πλασματάκι;….κ. ά.).
    Ας σταματήσουμε να προβάλουμε απόψεις μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουμε τον υπέρμετρο εγωισμό μας!
    Ας σταματήσουμε να συμπεριφερόμαστε σαν τον Τραμπ, που τραμπ ουκίζει τους Αμερικάνους, και τον Άδωνι ή κάποια Μ.Μ.Ε, που τρομοκρατούν το λαό!
    Δεν ωφελεί κανένα!
    Τέλος,
    Ως Συριζαίος και «καλός χριστιανός» ζητώ συγνώμη… και συγχώρηση για όσα λόγια μου πίκραναν…
    Καλή μας Σαρακοστή!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. GIATRE TO EISODIMA DEN TO LES GT????????
    OK KATALAVAME APEXTHANESAI SYRIZA KAI GOYSTAREIS KOYLH!!!
    PERASTIKA SOY
    * VALTE TO SXOLIO MOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητά ψηφοφόρε που δηλώνεις ότι θα ξαναψηφίσεις
    1. Η επιλογή ψήφου είναι αποτέλεσμα όριμης πολιτικής σκέψης για το συμφέρον του συνόλου
    2. Η ψήφος μίσους δεν στρέφετε κατά της επάρατης δεξιάς αλλά κατά της προκοπής ολόκληρου του λαού
    3. Φαίνεται σου αρέσει να είσαι μόνιμα εξαπατημένος και ιδεολογικά προδομένος,
    4. Εγκλωβισμένος στην απατηλή ιδεοληψία σου , δεν μπορείς να κατανοήσεις τη πολιτική πραγματικότητα αλλά και το που τραβάει αυτός ο τόπος.
    5. Δυστυχώς, οι κοψοχέρηδες μετανοιωμένοι της Δευτέρας δεν μπορούν να ανατρέψουν μια πραγματικότητα που δημιούργησαν οι αποδειγμένα φρούδες ελπίδες τους
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ τυχαίνει να είμαι και εγώ αριστερός, που σημαίνει είμαι με τους μη προνομιούχους ,ασφαλώς δεν έχω σχέση με τους κεφαλαιοκράτες και τους υποτακτικούς τους.
    Εσείς όμως έχετε καταντήσει όχι απλά υποτακτικοί ,αλλά γιουσουφάκια του Καλογρίτσα , του Σαββίδη , του Κουρή και των άλλων των παλληκαριών, γι ‘αυτό δεν μπορώ να λερώσω τα χέρια μου και να πιάσω το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ,γιατί με την πολιτική σας δεν έχετε καμιά σχέση με την αριστερά. Τύφλα να έχει η ακροδεξιά μπροστά σας .
    Μία είναι η αριστερά.
    Σας πήρανε χαμπάρι και οι πέτρες .
    Ένας παλιακός αριστερός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ τυχαίνει να είμαι και εγώ αριστερός, που σημαίνει είμαι με τους μη προνομιούχους ,ασφαλώς δεν έχω σχέση με τους κεφαλαιοκράτες και τους υποτακτικούς τους.
    Εσείς όμως έχετε καταντήσει όχι απλά υποτακτικοί ,αλλά γιουσουφάκια του Καλογρίτσα , του Σαββίδη , του Κουρή και των άλλων των παλληκαριών, γι ‘αυτό δεν μπορώ να λερώσω τα χέρια μου και να πιάσω το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ,γιατί με την πολιτική σας δεν έχετε καμιά σχέση με την αριστερά. Τύφλα να έχει η ακροδεξιά μπροστά σας .
    Σας πήρανε χαμπάρι και οι πέτρες .
    Ένας παλιακός αριστερός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εκπλησομαι που υπαρχουν ακομη ατομα που υποστιριζουν το ΣΥΡΙΖΑ.Συμφωνο οτι η προηγουμενοι εκαναν εγκληματα αλλα αντι να τιμωρηθουν ηρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και εκανε περισσοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ (!)
    ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ , ΜΗΝ ΕΚΤΕΘΕΙΣ ?
    ΠΛΗΡΩΣΕΣ , ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ
    ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΣΦΟΡΕΣ : 969 , 12 ΕΥΡΩ .
    ΣΕ ΠΟΣΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ?





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ας τα λέει αυτά τώρα για το ασφαλιστικό ο Παν. Σταϊκος.
    Στις δημοτικές εκλογές θα ψηφίσει ή θα είναι υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο προοδευτικών ανθρώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο κ. Στάικος επιδειώκει πάση θυσία τη δημοσιότητα, έστω και αρνητική. Και το κάνει σε κάθε ευκαιρία πραγματική ή προσχηματική. Έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και αυτοεπαινείται εμετικά. Ως τ. Δήμαρχος Αστακού, τα έκανε όλα !! Και όσα δεν έκανε τα ξεκίνησε !!. Και όσα δεν ξεκίνησε τα είχε σκευθεί, αλλά δεν πρόλαβε !!, Γράφει απαξιωτικά για όσους Πασόκους πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ, διαγράφοντας με μια μονοκονδυλιά, τις δικές του πολλαπλές πολιτικές μεταμορφώσεις, που διαπερνούν όλο το πολιτικό φάσμα και τις συχνές κολοτούμπες στις δημοτικές του επιλογές. Κάθε δημοσίευμά του, αποτελεί ένα ακόμη εκτροχιασμό από την κοινή λογική και την πραγματικότητα, με καταιγισμό απρόκλητων προσωπικών επιθέσεων, ύβρεων και λάσπης, σε όσους έχουν διαφορετικές απόψεις ή πολιτικές επιλογές. Αυτό κάνει και τώρα. Με ύφος και ήθος ακραίας παραληρηματικής γραφής. Που εκθέτει τον ίδιο, ως άνθρωπο και γιατρό, χωρίς να πλήττει όσους με εμμονές έχει στοχοποιήσει, τους οποίους τελικά μάλλον τους κάνει συμπαθείς. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να τον παίρνει κανείς τοις μετρητοίς και στα σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΞΕΦΥΓΕΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΡΕ. ΜΟΝΟ ΕΣΕΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ? ΟΤΑΝ ΕΙΡΘΕΣ ΚΑΠΟΥ ΑΡΧΕΣ 1980 ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ Κ ΜΕ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αληθεια ο κ Σταικος σε ποιο χωρο ανηκει; γιατι νομιζω περασε απο τους περισσοτερους για να καταληξει που ;
    Καποια στιγμη ηταν ΠΑΣΟΚ Μετα δηλωνε ΚΚΕ για να καταληξει στο ΠΟΤΑΜΙ;
    Οχι για να ξερουμε ποιος μιλαει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ξέρουμε ποιος μιλάει λέει και αφήνει σχόλια ανώνυμα. Ρε μπε ρε...

      Διαγραφή
  14. Κύριε Νάσο ή κύριε 12.33 ή όποιος και αν είσαι :
    Για την Ταμπακιέρα σιωπή . Ποιείς την νήσσαν .
    Και αντί για πολιτικά επιχειρήματα , όπως κάνουν τα πραγματικά πολιτικά όντα , τα οποία διαθέτουν πολιτικά επιχειρήματα και πολιτικό λόγο, άρχισες και μάλιστα σαν κοτούλα – πουτανούλα της τούμπας τις ύβρεις, τους χαρακτηρισμούς και τις προσωπικές επιθέσεις και μάλιστα ανώνυμα.!!!
    Μάθε λοιπόν , πως ο λαός του Ξηρομέρου εκτός από το όποιο μυαλό διαθέτω από το 1980 εκτίμησε σε εμένα την σεμνότητα, την απλότητα , την συνέπεια, την υπευθυνότητα , την ανθρωπιά μου , την ανεκτικότητα μου απέναντι στους ασθενείς μου ,είτε ήμουν στο Δημόσιο ή στο Ιατρείο μου , μα πάνω από όλα εκτίμησε τον αιχμηρό και διεισδυτικό πολίτικό λόγο και την δύναμή μου να γράφω στα καρύδια μου εσένα και κάτι άλλες κοτούλες σαν και σένα και έτσι με τίμησε και με εξέλεξε τρεις φορές, δύο ως Κοινοτάρχη και μία ως Δήμαρχο και με τιμά με την αγάπη του και την εμπιστοσύνη του σαν γιατρό , όχι μόνο για την όποια επιστημονική γνώση διαθέτω ,μα κυρίως για την ευγένεια, την ανθρωπιά, την καλοσύνη και την ανεκτικότητα , την οποία δείχνω στους ασθενείς μου ,αποτέλεσμα της οποίας , όπως προκύπτει από τα επίσημα βιβλία της εφορίας στην περίοδο μάλιστα της οικονομικής κρίσης ο μέσος όρος των ασθενών μου να ξεπερνούσε και τα 75 άτομα την ημέρα ,γι’ αυτό και αυτή η εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης και ο συνολικός φόρος εισοδήματος .!!!!
    Μα πάνω από όλα μου εκτίμησε και μου εκτιμά τα κότσια που διαθέτω ,να γράφω στα καρύδια μου κάτι ανώνυμες κότες σαν εσένα και μερικές άλλες και με παροτρύνει να μην σταματήσω να μιλάω , αλλά να τα λέω με το ίδιο ύφος και ήθος , χωρίς να αλλάζω ούτε σημείο της στίξης.
    Κατάλαβες Νάσο , Νασούλα μου ή κοτούλα μου ή ότι είσαι ,γιατί μου ζητάει ο λαός που ζω και υπηρετώ καθημερινά να τα λέω έτι και να γράφω στα καρύδια μου κάτι τύπους σαν και σένα , που για την ταμπακιέρα μόκο , αλλά στις προσωπικές επιθέσεις λαλίστατοι.!!!
    Μάθε λοιπόν εσύ ανθρωπάκι , αλλά και λίγα ακόμη ανθρωπάκια σαν και σένα , πως μετά από 38 χρόνια στο Ξηρόμερο , δεν έχω ανάγκη από καμιά αυτοπροβολή ή προβολή αφού με ξέρουν , όπως είμαι και οι πέτρες . Μάθε όμως πως επιθέσεις από κάτι ανθρωπάκια σαν και σένα, μου κάνουν καλό ,αφού κερδίζω ακόμη περισσότερο την συμπάθεια της συντριπτικής πλειοψηφίας των συνανθρώπων μου.!!
    Άντε καληνύχτα ανθρωπάκι .
    Αστακός 1/3/2017
    Ο αμετανόητα και ανεπιτήδευτα ίδιος από το 1980 στο Ξηρόμερο
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι χαρακτηρισμοι κοτουλα πουτανουλα ειναι στα πλαισια της ευγενειας της καλοσυνης και της ανεκτικοτητας που διεπουν τον κ. Σταικο . Επισης ειναι ακραδαντα πολιτικα αποστομωτικα επιχειρηματα . Ευγε γιατρε ... Το τερματισες !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακούστε λοιπόν κύριε 7:03 μ.μ
    Επειδή εγώ διατύπωσα επιχειρήματα και αντί για επιχειρήματα πήρα χαρακτηρισμούς και ύβρεις και επειδή μου αρέσει ο χορός , όπως μου βαράνε χορεύω.!!!!
    Υπάρχουν άνθρωποι που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ψηφίζουν και σήμερα αν γίνουν εκλογές , με τους οποίους δεν έχω απλά μια καλή κοινωνική σχέση αμοιβαίου σεβασμού , αλλά με δένουν και ισχυροί δεσμοί φιλίας , τους οποίους σέβομαι ιδιαίτερα γιατί έχουν ονοματεπώνυμο, πίνουμε μαζί τον καφέ μας ,συζητάμε πολιτικά λέμε τα αστεία μας και όλα είναι μια χαρά .!!!
    Μα ποιος ο λόγος που πρέπει να σεβαστώ κάποια σκατά , τα οποία κρυβόμενα πίσω από την ανωνυμία ,βγάζουν από το στόμα τους για εμένα χολή και σκατά ;;;;;
    Δεν ζήτησα ποτέ ούτε ζητώ από αυτά τα ….. την αποδοχή , την εκτίμηση ή την αγάπη. Μου φθάνει η εκτίμηση και η αγάπη ,αυτών που με αγαπούν και με αγαπούν όπως είμαι και με αποδέχονται , όπως είμαι ,με τα θετικά μου και με τα αρνητικά μου .!!!!
    Δεν επιζητώ την αγάπη σας . Το μίσος σας , την εμπάθειά σας, τον φθόνο σας και ότι αρνητικά συναισθήματα έχετε για μένα, θέλω να τα βγάζεται πολύ τονισμένα, γιατί τότε θα είμαι σίγουρος ,πως από την πολύ κοινωνική απόρριψη και τα συμπλέγματα που διακατέχεστε εσείς οι δήθεν , θα πονάτε πολύ και εγώ θα το απολαμβάνω .!!!
    Έτσι σας γουστάρω , έτσι σας φουμάρω .!!!!
    Το κατάλαβες αυτό ;;; Ή είναι τόσο δύσκολο για το αχυρένιο σου μυαλό να το καταλάβει ;;;
    Ξέρεις επειδή όταν σπούδαζα στην Ιατρική της Αθήνας ήμουν αναγκασμένος να δουλεύω στην λαχαναγορά και την κρεαταγορά και τελείωσα την ιατρική σε 5,5 χρόνια , δεν δίστασα να κάνω και τον παλιατζή και να πουλάω παλιά χαρτιά .Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν όταν τελειώνεις με τέτοιες συνθήκες την Ιατρική της Αθήνας στα 5,5 χρόνια η ζωή σε έχει κάνει πολύ σκληρό καρύδι ,για να μπορείς να γράφεις στα καρύδια σου κάτι ανώνυμα σκατά .!!!
    Μάθε λοιπόν πως εκεί στα κολέγια της σκληρής ζωής , που δεν είχε απλά τον χαρακτήρα της επιβίωσης ,αλλά και της αριστείας ( αλλά ξέχασα η αριστεία είναι μέγα αμάρτημα για κάποιους Υπουργούς του ΣΥΡΙΖΑ ), έμαθα άπταιστα όχι τα Γαλλικά των κολεγίων αλλά αυτής της πιάτσας ,τα οποία όταν παρίσταται ανάγκη όπως εν προκειμένω χειρίζομαι άπταιστα, επομένως αυτά που απόλαυσες δεν είναι τα κορυφαία του Διδακτορικού της πιάτσας ,( στο άλλο το Άριστο Διδακτορικό μου στο Παν/μιο Ιωαννίνων χρησιμοποίησα άριστα Ελληνικά και Αγγλικά από τα πολύ λίγα που γνωρίζω).
    Επομένως εάν χρειαστεί να χρησιμοποιήσω και καλύτερα Γαλλικά , να ξέρεις πως δεν θα φοβηθώ , μήπως μου χαλάσει η διαγωγή ,από κάτι τέτοιους τύπους σαν και σας .!!!
    Όχι λοιπόν κύριε δεν τερμάτισα ,αυτά είναι έτσι για ορεκτικά .!!!!!
    Για την ταμπακιέρα όμως τίποτα .!!! Για την τρόικα όμως μούγκα . Α α με συγχωρείς, ξέχασα ,εσείς με την ξετσιποσιά που σας χαρακτηρίζει ,δεν την λέτε έτσι ,αλλά θεσμούς.!!!!
    Και δεν τους βλέπουν τα καμάρια οι Υπουργοί σας στα υπουργεία , αλλά σε κάτι ακριβά Ξενοδοχεία, στα οποία κάνουν πιάτσα και κάτι πόρνες πολυτελείας .!!! Κοίτα κάτι συμπτώσεις που φέρνει η σκληρή ζωή.!!!!
    Ουχί κρυβόμενος, ούτε με μάσκα σαν κάποιους από εσάς ,αλλά μα ονοματεπώνυμο.!!
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατρε εισαι δυνατος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ κ. Στάικο. Δεν έκρινα τα πεπραγμένα σου ως Κοινοτάρχη και Δήμαρχο Αστακού. Αυτά ανήκουν στο παρελθόν και στην ιστορία. Ουσιαστικά δεν έκρινα ούτε και τις πολιτικές σου θέσεις, απόψεις και επιλογές. Είναι δημοκρατικό σου δικαίωμα. Ακριβώς, όμως, ίσο με εκείνων που συμβαίνει να μην συμφωνούν με αυτές, όπως και εγώ. Έκρινα τον τρόπο που τις υποστηρίζεις. Τρόπος που, κατάλαβέ το, δεν τιμά τον επιστήμονα,αδικεί τον γιατρό και αμαυρώνει την πολυετή κοινωνικά αναγνωρισμένη ιατρική προσφορά του. Η “απάντησή” σου, με την οποία με “τίμησες” δεν διαψεύδει την κριτική μου. Δυστυχώς την επιβεβαιώνει. Κρίμα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ακουστε κυριε σταικε λιγα λογια απο ενα που δεν στηριζει κανενα πολιτικο κομα, αλλα διαβαζω οτι γραφονται εδω μεσα απ[ο ολους σας.
    παρατηρω ενα μισος που βγαζετε απεναντι στο συριζα και αναρωτιεμαι γιατι?????
    παρατηρω οτι ενω μιλατε για διαλογο χωρις βρισιες..συτηματικα βριζετε και μερικες φορες χυδαια και αναρωτιεμαι γιατι???
    παρατηρω πως ενω σας δινουν βημα για να εκφρασετε τις αποψεις σας εσεις δε το σεβεσται αυτο γιαυτι????
    παρατηρω οτι ξεφευγεις χωρις λογο και αιτια και πραγματικα αναρωτιεμαι γιατι??????
    ΥΓ βαλτε το σχολιο μου
    ενας ανεξαρτητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακούστε λοιπόν κύριε 8:10 ή ένας ανεξάρτητος ή όπως αλλιώς σας λένε :
    Υπηρέτησα στην Δημόσια Υγεία και στο Κέντρο Υγείας πάνω από 24 χρόνια . Εκεί όταν κάποιοι άλλοι γιατροί έκανα το κορόιδο και δεν λογάριαζαν τους ασθενείς, εγώ με πολύ σεβασμό , ευγένεια και αγάπη έφθασα , να περάσουν από το ιατρείο στο Κέντρο Υγείας μέχρι 122 άτομα την ημέρα ( με το χαμόγελο στα χείλη και μετά πήγα στο σπίτι μου κουρασμένος μεν , αλλά πολύ ευτυχισμένος) . !!!!!
    Είναι δυνατόν να εξυπηρετήσει ένας γιατρός από τις 7 το πρωί ( γιατί εγώ πήγαινα από τις 7.00 πμ και γι΄αυτό κάποιοι με έλεγαν κουρλό ) για συνταγογραφία , εξέταση , υπερήχους και σπιρομετρήσεις ( γιατί τα έκανα όλα αυτά και αν χρειαζόταν και τον οδηγό του ασθενοφόρου , τον τραυματιοφορέα ) χωρίς ποτέ να πάρω γι΄ αυτές τις υπηρεσίες ούτε ένα ευρώ !!!( αυγά ,κότες, κρέατα κλπ μου έφερναν τόσα, που τα περισσότερα τα δώριζα ,αφού δεν μπορούσαμε να τα φάμε).!!!!
    Εκεί λοιπόν εκτός από τους Έλληνες πολίτες , ερχόντουσαν και πολλοί οικονομικοί μετανάστες, Αλβανοί , Ινδοί , Πακιστανοί Αφγανοί ,Αιγύπτιοι , πολλοί από τους οποίους μιλούσαν με ελάχιστα Ελληνικά , σε όλους αυτούς ,παρά τον φόρτο εργασίας μου , φερόμουν με υπερβολική ευγένεια , σεβασμό , σεμνότητα, απλότητα και αγάπη , με αποτέλεσμα , όταν έφυγα το 2016 από το ΚΥ ΑΣΤΑΚΟΥ , αφού δεν μπορούσα να συνεννοηθώ με κάποιους εκεί μέσα, οι οποίοι δεν ήθελαν να υπηρετήσουν τους πολίτες, αυτοί οι άνθρωποι , Αλβανοί , Ινδοί , Πακιστανοί Αφγανοί ,Αιγύπτιοι ( όλοι μα όλοι ) να έρχονται κατ΄ αποκλειστικότητα με τα 5 ή 10 ευρώ τους , όχι γιατί πάντα τους απασχολούσε ένα δύσκολο ιατρικό πρόβλημα ,αλλά και για πολύ απλά πράγματα ή ακόμη και για να γράψουν κάποια φάρμακα, τα οποία θα μπορούσαν να γράψουν στο ΚΥ δωρεάν , χωρίς να πληρώσουν σε εμένα τα 5 ευρώ .
    Μάθετε λοιπόν,γιατί από την γραφή σας καταλαβαίνω,ότι είστε έξυπνος άνθρωπος , ότι αυτοί οι άνθρωποι έρχονται με τα 5 τους Ευρώ , όχι για να πάρουν από εμένα την όποια μου επιστημονική γνώση , αλλά εγώ πιστεύω , ότι με αυτά τα λίγα χρήματα εξαργυρώνουν την ευγένεια , την κατανόηση , τον σεβασμό και την αγάπη μου .!!!!
    Αναρωτηθήκατε λοιπόν, τι είναι αυτό, που κάνει έναν κατά γενική ομολογία ευγενέστατο και πολύ επιτυχημένο επαγγελματικά επιστήμονα , που υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι δεν του δείχνουν απλά εκτίμηση και αγάπη , αλλά πραγματική λατρεία , να αναγκάζεται , να μιλάει με άκρως αγοραίο και απαξιωτικό ύφος ;
    Όταν στα επιχειρήματα μου, στα οποία έχουν δικαίωμα να διαφωνούν , αντί να μου απαντήσουν με επιχειρήματα , με στολίζουν με ύβρεις , χαρακτηρισμούς και προσωπικές επιθέσεις , τότε εγώ θα τους απαντώ σε ανάλογο και ακόμη πιο πεζοδρομιακό ύφος , με βάση τους δικούς αξιακούς κώδικες , χωρίς να φοβάμαι μήπως μου χαλάσουν την διαγωγή, την δημόσια εικόνα ή απογοητεύσω ή στεναχωρήσω κάποιους , όπως εσείς.!!!
    Ασφαλώς σε όλα πιστεύω, ότι έχετε άδικο , πλην ίσως ενός.!!!
    Ναι πιθανόν να έχω ένα συγκεκαλυμμένο ,αλλά πολύ ισχυρό μίσος( το οποίο όμως ένας καλός Ψυχίατρος ,αν θα με εξέταζε προσεκτικά , δεν θα το χαρακτήριζε μίσος ,αλλά οργή) για τους Κυβερνόντες του ΣΥΡΙΖΑ , αφού τους θεωρώ αποκλειστικά υπεύθυνους , που ξενιτεύτηκαν τα εγγόνια μου .!!!
    Πιστεύετε ότι είμαι αδικαιολόγητος;
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συνέχεια απάντησης .
    Ακούστε και μάθετε λοιπόν ,γιατί δεν μου αρκεί απλά η πολιτική τους καταδίκη .!!!!
    Έχω 41 χρόνια συντάξιμα και μπορούσα να έχω βγει ήδη σε σύνταξη και τα πολύ επιτυχημένα ιατρεία μου( μάθετε λοιπόν κάτι που εσείς αντιληφθήκατε ,αφού φαίνεστε έξυπνος άνθρωπος , πράγμα το οποίο αντιλήφθηκαν και οι υπεύθυνοι της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ , γι΄ αυτό δεν τόλμησαν να μου ζητήσουν, να αναρτήσω τις φορολογικές μου δηλώσεις , ότι όταν έγραφα πως πλήρωσα εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης για την δήλωση του 2014 με τον Γερμανοτσολιά τον Σαμαρά {εδώ θαυμάζουμε ΣΥΡΙΖΑικό ύφος} 4.300 ευρώ , σήμαινε, ότι το ετήσιο μου δηλωθέν εισόδημα , αφού ανήκω στα λίγα κορόιδα ήταν 103.00 !!!! , από τα οποία με την και τότε υψηλή φορολογία μου έμεναν περίπου 3,5 χιλιάδες ευρώ ,για να ολοκληρώσουν τις πολύ καλές σπουδές τα παιδιά μου και να ζήσουμε με την γυναίκα μου πολύ λιτά ) να τα έπαιρνε ο γιός μου ,ο οποίος είναι γιατρός εργασίας και επιπλέον η γυναίκα του , η οποία είναι Ακτινολόγος θα μπορούσε να ανοίξει ιατρείο στην περιοχή ,εγώ να είμαι δίπλα τους και να τους βοηθάω .!!!!!
    Αναρωτήθηκες γιατί ο γιός δεν πήρε αυτό το ιατρείο με 103.000 τον χρόνο ,εκτός από εκείνα που θα έβγαζε η γυναίκα του ως Ακτινολόγος , που λόγω και του δικού μου ‘’ ονόματος’’ θα μπορούσε να βγάζει άλλα τόσα και ξενιτεύτηκε και πήγε στην Γαλλία και ζουν μια ζωή αξιοπρεπέστατη ;;;;;;
    Η απάντηση είναι πολύ απλή :
    Με τον νόμο αυτού του πολιτικού αληταριού του Κατρούγκαλου θα έπρεπε να πληρώνει φόρο και ΕΦΚΑ 83 ή και 87% του εισοδήματος του , πράγμα που σήμαινε , πως για να εισέπραττε αυτά τα χρήματα θα σκιζόταν στην δουλειά και δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει καλές σπουδές στα παιδιά τους .!!!!
    Κατάλαβες λοιπόν πως αυτό που νιώθω ( έκανες λάθος διάγνωση ) είναι πολύ μεγάλη οργή ,αλλά όχι μίσος ,αφού δεν τους μισώ, αλλά τους σιχαίνομαι και δεν καταδέχομαι ούτε να τους φτύσω ,αφού τους θεωρώ κάτι χειρότερο και από σκουλήκια.!!!!
    Λυπάμαι, που αυτή την απάντηση επειδή έχει γυρίσει σελίδα στο Blog , δεν θα την διαβάσουν πολλοί , ούτε αυτά τα νούμερα , που μου ζητούσαν επίμονα το ποσόν της δήλωσης, αλλά πιθανόν ούτε και εσύ.!!!
    Θα χαρώ πάντως να την διαβάσεις εσύ.!!!
    Και επειδή εγώ δεν κρύβομαι το κινητό μου είναι 6944434808 , εάν θέλεις πάρε με και με απόκρυψη και πες μου πως διάβασες αυτήν την απάντηση . Και επειδή εγώ δεν τρώω ανθρώπους θα χαρώ να με πάρεις τηλέφωνο ,να κεράσω καφέ και όχι μόνο , γιατί ασφαλώς δεν σε αισθάνομαι ως ταξικό μου εχθρό , όπως και τα παιδιά της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ.!!!
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Σύριζα είναι το πιό δημοκρατικό πολιτικό κόμμα
    και συτό διότι σέβεται απόλυτα τις διαφορετικές και αντίθετες πολιτικές απόψεις που διατυπώνονται στην κοινωνία ,
    και μάλιστα οι όποιες διαφορετικες και αντίθετες πολιτικές απόψεις που διατυπώνονται μεταξύ των μελών εντός του Σύριζα , κατοχυρώνονται σε ξεχωριστό άρθρο του καταστατικό του Σύριζα.
    Οτι πιό δημοκρατικό και ελπιδοφόρο για προοδευτικούς ανθρώπους και πολιτισμένες δημοκρατικές κοινωνίες.
    Πανανθρώπινο ιδανικό ο σεβασμός στην απόλυτη ελευθερία
    της σκέψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο