Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Aπάντηση ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΙΚΟΥ στην Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ - ΦΥΤΕΙΩΝ περί ΕΦΚΑ

     Τελικά ο νόμος Κατρούγκαλου με τις νέες εισφορές στον ΕΦΚΑ θα φέρει περισσότερα χρήματα στα Ασφαλιστικά Ταμεία;
  -Η απάντηση η δικιά μου, αλλά και των περισσότερων Οικονομολόγων, Ελλήνων και ξένων είναι όχι.
     Και  λένε όχι απλά δεν θα αυξήσει τα έσοδα στα ταμεία, αλλά θα τα βουλιάζει στην κυριολεξία, αφού ο νόμος αυτός σκοτώνει υγιείς επιχειρήσεις, οι οποίες θα αναγκαστούν να κάνουν απολύσεις, από τις οποίες θα χάσουν χρήματα τα ταμεία, δεν θα υπάρξει ανάπτυξη, για να υπάρξει αύξηση του ΑΕΠ, που είναι το ζητούμενο και έτσι η Χώρα θα βυθίζεται συνεχώς στον φαύλο κύκλο της ύφεσης, της υπανάπτυξης και της φτωχοποίησης όλο και περισσότερων ανθρώπων...........

  
     Εγώ εύχομαι ολόψυχα  να κάνω λάθος εγώ και όσοι Οικονομολόγοι συμφωνούν με αυτήν την άποψη, γιατί αυτό θα είναι για το καλό της Χώρας, πράγμα που θα δημιουργήσει όφελος και σε εμένα .!!!!

      Εάν όμως οι κύριοι Κατρούγκαλος, Τσακαλώτος, Σταθάκης και Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ – ΦΥΤΕΙΩΝ, οι οποίοι  είναι ένθερμοι  υποστηριχτές  του νόμου Κατρούγκαλου, με τον οποίο το σύνολο της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών προς τα ταμεία ξεπερνά το 83% κάνουν λάθος και τα έσοδα αντί να αυξηθούν θα μειωθούν, αυτό θα σημαίνει πως σε πολύ λίγες ημέρες, θα αναγκαστούν προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδα στα ταμεία, να μειώσουν τις συντάξεις, ακόμη και σε ανθρώπους που παίρνουν 500 ή 600 ευρώ τον μήνα, ή διαφορετικά να αυξήσουν την φορολογία σε ανθρώπους με 5.000 ή 6.000 ή 10.000 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο, πράγμα το οποίο ισοδυναμεί  πάλι με  μείωση των συντάξεων τους, αφού έτσι θα τους έχει μειωθεί το διαθέσιμο εισόδημα.!!!!
      Τα άλλα επιχειρήματα περί Κορκίδιδων κλπ ασφαλώς μόνο για λαϊκίστικη κατανάλωση είναι και δεν αντέχουν σε καμιά σοβαρή κριτική, αφού το πραγματικό ζητούμενο είναι η αύξηση των εσόδων των ασφαλιστικών ταμείων, για να μπορούν να πληρώνουν τις συντάξεις  και να μην αναγκαστούν να τις κόψουν ή ακόμη χειρότερα να προχωρήσουν σε στάση πληρωμών.!!!! 
     Εάν λοιπόν σε λίγες ημέρες φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ στην Βουλή προς ψήφιση μέτρα μείωσης συντάξεων ή αύξησης του αφορολόγητου σε αυτές τις ομάδες, θα παραδεχθείτε φίλοι  από την Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ - ΦΥΤΕΙΩΝ, ότι ο νόμος και ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί απέτυχαν;;;;;
    Θα ζητήσετε να απολογηθούν ή να παραιτηθούν οι υπεύθυνοι ή όχι;;;;;;

       Φαντάζομαι να συμφωνείτε, ότι έτσι θα πρέπει να γίνεται ο πολιτικός διάλογος και η πολιτική αντιπαράθεση, χωρίς ύβρεις και προσωπικές αναφορές , με το τι μάρκα παπούτσια ή ρούχα φοράει ο καθένας, τις ιδιαιτερότητες ή τι σεξουαλικό προσανατολισμό έχει ο καθένας ή κάθε τι προσωπικό!!
     Και επειδή σε μια ανακοίνωση της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ - ΦΥΤΕΙΩΝ, αφέθηκε ένα υπονοούμενο, το οποίο δε θα έκανε ούτε ένας μέτριος μαθητής της Τρίτης Δημοτικού Σχολείου, ο οποίος θα είχε διαβάσει με προσοχή τα κείμενα, αφού όταν η  Εισφορά  Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Γερμανοτσολιά του Σαμαρά, όπως τον λέγατε κάποιοι στον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν μέχρι 4% του δηλωθέντος ακαθάριστου εισοδήματος  και εγώ έγραψα πως είχα πληρώσει τότε 4.300 ευρώ, είναι ξεκάθαρο και το ακριβές ποσόν της φορολογικής δήλωσης μου .
      Αυτοί που εξετάζουν τον δείκτη νοημοσύνης λένε, πως όποιος ενήλικας αδυνατεί να κάνει αυτή την αναγωγή και ρωτάει γι αυτό, είναι άτομο μειωμένης νοημοσύνης .!!!
        Εγώ δεν πιστεύω, ότι είστε τόσο μειωμένης νοημοσύνης και δεν καταλάβατε. Αλλά η λαϊκίστικη νοοτροπία που  σας έχει  γίνει βίωμα και σας   τυφλώνει, σας οδηγεί σε τέτοιες γκάφες!!!!

       Σας προκαλώ λοιπόν, επειδή εγώ έχω ονοματεπώνυμο, δεν έχετε παρά να κάνετε, όπως έκανε και κάποιος άλλος, όταν είχα κάνει μια ανάρτηση για τον φίλο σας τον Λαζόπουλο  και μου είπε: Κύριε Στάικο μήπως μπορούμε, να έχουμε την φορολογική σας δήλωση και εγώ ανταποκρίθηκα αμέσως.!!!
          Ζητήστε μου με το Επώνυμο μου φίλοι της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΣΤΑΚΟΥ – ΦΥΤΕΙΩΝ και δεν θα έχετε μόνο μία αλλά και δυο και τρείς και όσες Φορολογικές μου Δηλώσεις  θέλετε και το Ε9 εμένα και της γυναίκας μου και θα σας ικανοποιήσω πλήρως το ενδιαφέρον. Μόνο που θα είστε πολιτικά, ηθικά και κοινωνικά εκτιθέμενοι, εάν δεν  φροντίσετε να βρείτε και να παρουσιάσετε στα Bloggs και τις Δηλώσεις των κυρίων Κατρούγκαλου, Τσακαλώτου, Σταθάκη (ο οποίος είχε ξεχάσει να δηλώσει 1,8 εκατομμύρια  ευρώ),Κουρουμπλή και Βαρεμένου ,για να μπορεί να συγκρίνει ο κόσμος  και αν πρέπει να με φτύσει για τα καλά.!!!
 Μόνο που τότε θα πρέπει να γνωρίζετε, πως θα σας τεθούν αρκετά ερωτήματα, στα οποία θα είστε υποχρεωμένοι, να απαντήσετε .!!!!

      Καταλάβετε λοιπόν πως το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι η δικιά μου η φορολογική δήλωση, η οποία άκουσον –άκουσον με κατέτασσε με τα  στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών  του 2015 στο 0,3% των πιο πλούσιων Ελλήνων .!!!!
    Εδώ πραγματικά γελάνε (αφού μετά από 40 χρόνια σκληρής δουλειάς  μαζί με την γυναίκα μου, δεν καταφέραμε να αφήσουμε στα εγγόνια μας  πέραν του πατρικού σπιτιού της γυναίκας μου και των πατρικών μου κτημάτων ούτε ένα καλύβι).!!!
    Καταλάβετε λοιπόν, πως οι Μεγαλογιατροί δεν πλήρωναν στο παρελθόν φόρους, αλλά ούτε και σήμερα  με τον Κατρούγκαλο.!!! Κάνουν κάτι εταιρείες, που στο τέλος βγαίνουν και ζημιογόνες και δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ και ας κολυμπάνε στα πλούτη.!!!
    Κάτι λίγα κορόιδα σαν τον Στάικο, που δεν έχουν εταιρίες πληρώνουν φόρους και μάλιστα δυσβάστακτους και τα ακούνε και από πάνω.!!! Αν είχα και εγώ καμιά εταιρία, δεν θα πλήρωνα ούτε ευρώ.    
    Το σημαντικότερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η ανταγωνιστικότητα της Οικονομίας της Χώρας και έχει αρκετές παραμέτρους, η κυριότερη των οποίων όπως συμφωνούν οι πιο έγκριτοι Οικονομολόγοι, είναι οι υψηλοί φορολογικοί συντελεστές, οι οποίοι   ήταν υψηλοί και επί Σαμαρά και είχε μεγάλη ευθύνη γι’ αυτό, αλλά σήμερα που στον φόρο εισοδήματος ενσωματώνεται και η ασφαλιστική εισφορά και φθάνει με τον νόμο Κατρούγκαλου να ξεπερνά και το 83%, αποτελειώνει την Οικονομία και την Χώρα .!!!
   Χωρίς μείωση φορολογικών συντελεστών ανάπτυξη και Χώρα μας τελείωσαν.!!!!  
   Εγώ πάντως φίλοι γι’ αυτό έκλεισα το Ιατρείο της Κατοχής.!!!!
    Άλλη φοροδοτική ικανότητα απέναντι στην Πατρίδα δεν έχω.!!!
    Έστω και με ένα ευρώ πάρα πάνω, τα μάζεψα και έφυγα για την Γαλλία, όπως και τα παιδιά μου .!!!!

Υ.Γ:
Σύντροφοι κρατήστε πάντως λίγο μέλι, γιατί αν γίνει η ψήφιση της αύξησης του αφορολόγητου από τα 5 ή 6 ή 10.000 ευρώ τον χρόνο  ή γίνει μείωση σε συντάξεις των 500 ή 600 ευρώ τον μήνα ,έχουν να καούν πολλοί Γιάννηδες (ο σοφός  λαός μας λέει: Να σε κάψω Γιάννη ,να σ’ αλείψω μέλι)!!!

Αστακός 27/2/2017
Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Παναγιώτης Στάικος

6 σχόλια:

  1. Εισαι απο τους λιγους που γοραν παντελονια που ασχοληθηκαν με τα κοινα γιατι εκει μεσα τωρα φοριεται πολυ φουστιτσσ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΝ Κ. Π. ΣΤΑΙΚΟ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΔΟΔΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ PSI ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ (ΟΜΟΛΟΓΑ)
    ΤΟΤΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕ , ΤΩΡΑ ΠΟΝΑΕΙ.
    ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ Κ. Π. ΣΤΑΙΚΟ
    ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ,
    ΤΟΤΕ , ΠΟΥ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΑΣΦ. ΤΑΜΕΙΑ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑΤΡΕ ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΣΟΥ
    ΤΟ 2014.
    ΚΑΙ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ
    ΠΟΛΙΤΕΣ.
    " ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑ "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσα χρόνια στη μουγκα στρούγκα τώρα σε πήρε ο πόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κύριε 3:00 μ.μ.
    Είσαι τόσο στόκος, που μου λες , ότι υπεκφεύγω εγώ και ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    Όταν σου είπα πως πλήρωσα το 2014 , 4.300 ευρώ για Εισφορά Κοινωνικής Αλληλεγγύης , που είχε επιβάλει η τότε Κυβέρνηση Σαμαρά και ήταν 4% επί του συνολικού δηλωθέντος εισοδήματος ,αλήθεια δεν είπα πόσο ήταν το εισόδημα που δήλωσα ;;;;
    Τόσο βλάκας είσαι, που δεν το κατάλαβες και μου λες, πως υπεκφεύγω;;;;
    Άντε καληνύχτα αστέρι των μαθηματικών .!!!
    Και παιδάκι της Τρίτης Δημοτικού το καταλαβαίνει ,αλλά κάτι στόκοι σαν και σένα κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν ,για να πουλήσουν μούρη .!!!
    Σε λυπάμαι δυστυχισμένο πλασματάκι .!!!
    Εγώ περιμένω το αίτημα σου, να μου το κάνει η Οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ ,για να αναρτήσω και την δήλωση του 2014,και του 2013 και του 2012 και όσες θέλει . Δεν μου το έκανε όμως ακόμη .
    Μέχρι τότε λοιπόν καληνύχτα πουλάκι μου .!!!
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κ. Π. ΣΤΑΙΚΟ
    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ , ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ Ή ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ , ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΝΟ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΙΩΣΕΙΣ ...
    ---------------------------------
    ΣΑΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ,
    ΠΛΗΡΩΣΕΣ , ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ
    ΑΣΦΑΛ. ΕΙΣΦΟΡΕΣ 969,12 ΕΥΡΩ.
    ΣΕ ΠΟΣΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ?



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο