Τη συντονιστική επιτροπή για τον οδικό άξονα Αγρίνιο – Καρπενήσι συνάντησε σήμερα το μεσημέρι η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ, έπειτα από πρωτοβουλία που ανέλαβε η ίδια.
Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε φυσικά ο οδικός άξονας Αγρίνιο – Καρπενήσι, που αποτελεί μέρος του συνολικού άξονα Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία και ο οποίος έχει μείνει για την ώρα μόνο στα χαρτιά, με ευθύνη της κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.









.jpeg)

















.jpg)







.jpg)

.jpg)











.webp)