ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΓΡΙΝΙΩΤΩΝ
ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ
ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
Ως φίλαθλοι του Παναιτωλικού, που υποστηρίζουμε την ομάδα μας με σύνεση και πάθος, γίναμε μάρτυρες ακόμη μία φορά, της σφαγής της ομάδας μας, στον αγώνα της 6/1/25 κόντρα στον Ολυμπιακό.










































