Γράφει ο: Κίντας Παναγιώτης
Φυσικός στο ΓΕΛ ΑΣΤΑΚΟΥ
Την Τετάρτη 13 Απριλίου στο ΓΕΛ Αστακού που διδάσκω πληροφορήθηκα όπως και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, ότι το Λύκειο μας μαζί με το Λύκειο του Μύτικα θα πριμοδοτηθούν με επιπλέον αριθμό εισακτέων μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Αιτία της πριμοδότησης αυτής αποτελεί ο σεισμός της Λευκάδας, ο οποίος προξένησε πολλές ζημιές σε σχολικά συγκροτήματα και κατέστησε ιδιαίτερα δυσμενείς τις συνθήκες διδασκαλίας των μαθητευομένων.
Οφείλω να επισημάνω ότι στο άκουσμα της πληροφορίας βίωσα ανάμικτα συναισθήματα χαράς και βαρυθυμίας. Είναι από τις περιπτώσεις εκείνες, που ένα γεγονός σε χαροποιεί, αλλά και σε προβληματίζει ταυτόχρονα.
Η προαναφερόμενη πριμοδότηση λειτουργεί επ' ωφελεία των μαθητών και μαθητριών του ΓΕΛ Αστακού, αφού αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα, λόγω της μαθησιακής μου σχέσης με τους συγκεκριμένους μαθητές και μαθήτριες.
Ωστόσο, παρά την ευνοϊκή αυτή ρύθμιση μέσα μου εγείρονται διάφοροι προβληματισμοί και ενστάσεις. Αν και η πριμοδότηση αυτή δε λειτουργεί περιοριστικά στην επιτυχία των υπόλοιπων μαθητών και μαθητριών, αφού οι επιπλέον θέσεις εισαγωγής προέρχονται από τη δημιουργία νέων θέσεων, ως εκπαιδευτικός που διδάσκει το ευ αγωνίζεσθε και διαγωνίζεσθε, προβληματίζομαι αναφορικά με τις έννοιες της ισονομίας, της ισότητας της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης, δεδομένου ότι θεωρώ ότι η εν λόγω ρύθμιση χρησιμοποιείται από κάποιους με στόχο το προσωπικό πολιτικό όφελος........