Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

 Εξετάστηκαν  στην Γενική Αγωγή συνολικά 4.116 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή και ικανοποιήθηκαν οι 1.214, ποσοστό ικανοποίησης 29,5%.Από τις 1214 αιτήσεις, οι 1084 ικανοποιήθηκαν βάσει μορίων, οι 112 κατ’ εξαίρεση λόγω ένταξης σε ειδική κατηγορία και 18 εκπαιδευτικοί μετατίθενται με τις νέες διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.....

ü          Στην ΕAΕ μετατίθενται 200 εκπαιδευτικοί με ποσοστό ικανοποίησης 35,7%. Επίσης, 7 εκπαιδευτικοί μετατίθενται κατ’ εξαίρεση ως ειδική κατηγορία και ακόμα 9 μετατίθενται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.

ü          Στα ΚΕΔΑΣΥ  μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί με ποσοστό ικανοποίησης 14,74%.

ü          Σε Σχολικές Μονάδες ΕΑΕ Κωφών – Τυφλών μετατίθενται 6 εκπαιδευτικοί με ποσοστό ικανοποίησης 7%.

ü          Σε Μουσικά Σχολεία μετατίθενται 89 εκπαιδευτικοί Μουσικής Παιδείας και 73 εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας, σε Καλλιτεχνικά Σχολεία μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί και  σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης μετατίθενται 11 εκπαιδευτικοί.

 

Παρατηρήσεις

 

1.      Από την ανακοίνωση των μεταθέσεων και για 15 ημερολογιακές ημέρες οι εκπαιδευτικοί των οποίων η αίτηση δεν ικανοποιήθηκε θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας ή ένσταση.

2.      Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλ μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, οι ενδιαφερόμενοι για αμοιβαία μετάθεση μπορούν να υποβάλλουν τις σχετικές αιτήσεις στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Π.Δ. 50/96 (Φ.Ε.Κ. 45Α), όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97 (ΦΕΚ 94Α).

3.      Το ΚΥΣΔΕ, σε συνεδρίαση του την Τετάρτη 19 Μαρτίου, είχε λάβει αποφάσεις σχετικά με τα κενά και πλεονάσματα για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αποφασίστηκε να «τρέξουν» στο σύστημα τα περισσότερα  κενά και τα λιγότερα πλεονάσματα από τις δηλώσεις – καταχωρίσεις των ΔΔΕ και τις προτάσεις των ΠΔΕ. Επίσης αποφασίστηκε οι ειδικές κατηγορίες να μετατίθενται στην Α΄ προτίμηση, ανεξαρτήτως οργανικών κενών ή πλεονασμάτων στην περιοχή, χωρίς αυτά να επηρεάζονται, αλλά και ανοίγοντας κενό στην περιοχή από την οποία φεύγουν.

4.       Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τον τρόπο που προσδιορίζεται ένα οργανικό κενό για μετάθεση. Ο υπάρχων αλγόριθμος όχι μόνο δεν διευκολύνει την εν λόγω διαδικασία, αλλά αντιθέτως είναι «κόφτης» κενών. Δεν απεικονίζεται η πραγματική κατάσταση, γιατί αθροίζονται ώρες/ κενά κατά ομάδες σχολείων και διαιρούνται τα αθροίσματα με το 20.  Σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται τα πραγματικά κενά των σχολείων μας.  

5.           Στο ποσοστό ικανοποίησης των μεταθέσεων οφείλουμε να παρατηρήσουμε ότι  ακολουθείται η ίδια λογική, δηλαδή η πολιτική εξαγορασμού συνειδήσεων για αυτό και τις προεκλογικές περιόδους το ποσοστό μεταθέσεων  εκτοξεύεται στα ύψη και τις άλλες μειώνεται εξαιρετικά. Κάτι τέτοιο αποτελεί κοροϊδία και στάχτη στα μάτια των συναδέλφων.

6.           Όσον αφορά τον ν, Αιτωλοακαρνανίας «φεύγουν» με  μετάθεση 21 εκπαιδευτικοί και «έρχονται» με μετάθεση 16

 

Ειδικότητα

 

ΠΕ01

2

ΠΕ02

7

ΠΕ03

1

ΠΕ04.02

1

ΠΕ82

1

ΠΕ83

2

ΠΕ84

1

ΠΕ79.01

2

ΠΕ87.02

1

ΠΕ87.03

1

ΤΕ01.13

1

ΤΕ.01.19

1

ΣΥΝΟΛΟ

21

Ειδικότητα

 

ΠΕ01

2

ΠΕ04.01

4

ΠΕ.04.02

1

ΠΕ06

1

ΠΕ82

3

ΠΕ83

1

ΠΕ84

1

ΠΕ88.01

1

ΔΕ02.02

1

ΤΕ01.19

1

ΣΥΝΟΛΟ

16

                          


Ενημερωτικό 5 του αιρετού στο  ΠΥΣΔΕ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

                Βαγγέλη Τσούκα

εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  της

     Συμμαχίας Καθηγητών -ΣΥΝΕΚ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο