To Επιμελητηριο Αιτωλοακαρνανίας ενημερώνει για τα τελικά αποτελέσματα αξιολόγησης των συμμετεχόντων στον Διασυνοριακό Ανοιχτό Διαγωνισμό Καινοτομίας στο πλαίσιο δράσεων του έργου Interreg Creative@Hubs.....
Δημιουργικές επιχειρήσεις, καλλιτέχνες, οργανισμοί και εκπρόσωποι της κοινωνίας των πολιτών και του τομέα πολιτισμού και δημιουργικών βιομηχανιών είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν την καινοτόμο επιχειρηματική τους ιδέα στην πλατφόρμα του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας www.pde-oip.gr/en και να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Οι προτάσεις καινοτομίας που αξιολογήθηκαν και θα βραβευτούν ανά τομέα-στόχο είναι οι παρακάτω :
1. Αγροδιατροφικός τομέας :
1ο βραβείο: Παντελής Μυλωνάς
2ο βραβείο: Σπύρος Λαζαρόπουλος
3ο βραβείο: Νάταλι Λα Τόρρε.
2. Χειροτεχνίες / Εικαστικές Τέχνες / Παραστατικές Τέχνες (Θέατρο, Χορός, Μουσική)
1ο βραβείο: Ιωσήφ Ρινέλλι.
3. Πολιτιστικός Τουρισμός/Πολιτιστική Κληρονομιά.
1ο βραβείο: Πάρις Λαλιώτης
2ο βραβείο: River Project ΚΟΙΝΣΕΠ - Κωνσταντίνος Ραγιάς.
3ο βραβείο: Traces ΚΟΙΝΣΕΠ.
Από την Αιτωλοακαρνανία κατατέθηκαν πέντε προτάσεις, δυο από τις οποίες είναι μεταξύ αυτών που βραβεύθηκαν. Το Επιμελητηριο Αιτωλοακαρνανίας συγχαίρει τις δυο βραβευθείσες επιχειρήσεις, την ΚΟΙΝΣΕΠ River Project καθώς και την ΚΟΙΝΣΕΠ Traces αλλά και όλους όσους κατέθεσαν τις καινοτόμες ιδέες τους συμμετέχοντας στο διαγωνισμό.
Η εκδήλωση ανακοίνωσης των νικητών ανά τομέα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου από τις 11:00 έως τις 13:00 στην έδρα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (Αίθουσα Περιφερειακού Συμβουλίου, ισόγειο Ν.Ε.Ο. Πατρών- Αθηνών 32 & Αμερικής, Πάτρα).
Τα βραβεία που θα απονεμηθούν στους νικητές για τη θεματική ενότητα «Πολιτιστικός Τουρισμός/Πολιτιστική Κληρονομιά» από το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας είναι τα παρακάτω:
1) Οργάνωση και υλοποίηση ενός προγράμματος καθοδήγησης (mentoring Programme) τουλάχιστον 20 ωρών με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των προτάσεων τους σε επιχειρηματικό σχέδιο που θα οδηγήσει σε τελικό προϊόν.
2) Συμμετοχή σε δυο event-Δικτύωσης επιχειρήσεων του δημιουργικού τομέα με άλλο δημιουργικό κόμβο (hub), στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
3) Ανάπτυξη υλικού δημοσιότητας που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και την ανάπτυξη ενός σύντομου video (περίπου 2’) για την παρουσίαση της ιδέας σε ένα pitching/networking event.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο