Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Κύριε Περιφερειάρχη Νεκτάριε Φαρμάκη: Αδήριτη ανάγκη να συνεχιστεί και να προχωρήσει ο δρόμος Κουβαράς - Μπαμπίνη και να βγει στις πανέμορφες ακτές της Δ.Ε. Αλυζίας.




Ανοικτή επιστολή Blog
ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS, προς
κ. Νεκτάριο Φαρμάκη.


Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ήταν να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.
Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Η νέα περιφερειακή αρχή σε αυτό το θέμα, ακολούθησε πολύ σωστά την ίδια πορεία και έτσι είχαμε αυτά τα έργα συντήρησης που είχαμε και όπως μάθαμε προσφάτως, μετά την ανάθεση, παραλήφθηκε και η μελέτη των παρακάμψεων Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου.


Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Αρχοντοχωρίου, όπου τα 2,5 χιλιόμετρα θα γίνουν 320 μέτρα.


Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Μπαμπίνης, όπου τα 5 χιλιόμετρα θα γίνουν 1,7 χιλιόμετρα.

Επίσης ενημερωθήκαμε από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ για το θετικό βήμα, ότι τα δύο έργα των παρακάμψεων Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου πήραν τον Ιούλιο του 2021 Περιβαλλοντικούς Όρους (δείτε εδώ), αλλά δυστυχώς δεν εντοπίσαμε στο Τεχνικό Πρόγραμμα 2022 της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας το συγκεκριμένο έργο των δύο παρακάμψεων.
Γνωρίζουμε ότι η Περιφερειακή Αρχή έχει δηλώσει σε όλους του τόνους ότι το θέλει το έργο και έχει τη βούληση να το κάνει και είναι απολύτως λογικό.
Εύλογα λοιπόν θέτουμε το ερώτημα: Ποτέ προτίθεται να το εντάξει και να το δημοπρατήσει;
Η οδική σύνδεση με την Ιόνια Οδό είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την τουριστική ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Όλοι συμφωνούμε ότι επιτακτική ανάγκη και προτεραιότητα είναι η οδική σύνδεση της ενδοχώρας της Αιτ/νίας και ιδιαίτερα του αστικού κέντρου του Αγρινίου, αλλά και του ορεινού κεντρικού Ξηρομέρου με τις ακτές τις Αιτ/νίας.
Η προτεραιοποίηση αυτού του οδικού έργου για την τουριστική ανάπτυξη των Δυτικών Ακτών της Αιτ/νίας είναι εμφανής στον καθένα και είμαστε σίγουροι και στον Περιφερειάρχη κ. Νεκτάριο Φαρμάκη, που γνωρίζει πολύ καλά τις δυνατότητες αυτής της προνομιούχας περιοχής της Αιτ/νίας και έχει τοποθετηθεί δημόσια αρκετές φορές, για το ευοίωνο μέλλον στη τουριστική ανάπτυξη της συγκεκριμένης περιοχής.
Τώρα που η Ιόνια Οδός είναι πραγματικότητα, εν μέρει η σύνδεση των Δυτικών Ακτών με την Ιόνια Οδό θα επιτευχθεί στο μέλλον, στο Νότιο κομμάτι με την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων σύνδεσης της Ιόνιας Οδού μέσω Σταμνάς και σήραγγας Προφήτη Ηλία - Άγιος Δημήτριος - Πλατυγιάλι - Αστακός και στο Βόρειο κομμάτι με την Αμβρακία Οδό, που επιτέλους ξεκόλλησε (πολύ σημαντικό έργο).
Εκεί που θα έχουμε το κενό και το μεγάλο έλλειμμα, είναι στην οδική πρόσβαση στο καλύτερο από αντικειμενική άποψη για τουριστική ανάπτυξη κομμάτι του Δήμου Ξηρομέρου, την Δ.Ε. Αλυζίας (για τρίτους αντικειμενικούς, το καλύτερο κομμάτι στην Δυτική Αιτ/νία).
Το συγκεκριμένο οδικό έργο Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η Περιφερειακή Αρχή μαζί με τη Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου θα πρέπει να τα έχουν στην υψηλότερη προτεραιότητα και να διεκδικούν να προχωρήσουν σε αγαστή συνεργασία με τα Υπουργεία.
Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν τον Δήμο Ξηρομέρου από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.
Κύριε Περιφερειάρχη προσβλέπουμε σε ενέργειες σας, ώστε να προχωρήσει το σημαντικό αυτό οδικό έργο. Είμαστε σίγουροι ότι θα το πράξετε.
mytikaspress.

4 σχόλια:

  1. Ο πρακτικότερος και πιο ωφέλιμος σχεδιασμός είναι να χρησιμοποιηθεί ο κόμβος της Παλαιομάνινας ως το σημείο αναφοράς με καινούργιες χαράξεις . Από Αγρίνιο ως τον κόμβο ,υπάρχει ήδη μελέτη από μελετητικό γραφείο του Αγρινίου ,θα έπρεπε ήδη να είναι σε φάση υλοποίησης .
    Από την Παλαιομάνινα ως τον Αστακό ένας εντελώς καινούργιος δρόμος με απόσταση περίπου 15 χιλιόμετρα ,θα είναι ένας δρόμος που θα συνδέει σε 7 λεπτά την Ιόνια Οδό με τον Αστακό . Και από το Πλατυγιάλι ένας κάθετος δρόμος 5,5 περίπου χιλιομέτρων που θα συνδέεται με τον Άξονα Αστακός-Ιόνια Οδός .
    Κάθε πολιτισμένη χώρα αυτή την χάραξη θα υλοποιούσε ,θα είχε έτσι όφελος σε χρόνο και χρήμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΟΥΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ Η ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΧΡ ΒΕΡΕΛΗΣ . ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΑΝ ΒΟΥΛΙΑΖΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΒΛΑΧΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζι με αυτους θα βουλιαξεις Φαρμακη ξυπνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε 11,19
    Για ποιο έργο στο Ξηρομερο ενδιαφέρθηκε ο Βερελης;
    Στο Ξηρομερο εξυπηρετούσε προσωπικά μόνο τους κομματαρχες του
    Για έργα μόνο στο Μεσολόγγι και την Ναυπακτο
    0πως και οι Αγρινιώτες αξιωματουχοι(υπουργοί, βουλευτές και Νομάρχες) για το Αγρίνιο,το Θερμό και την παρατριχωνια περιοχη.
    Για την περιοχή κεντρικού Ξηρομερου όπως οι οδικοί άξονες Κουβαρας-Φυτειες-Μυτικας καιΚουβαρας-Φυτειες-Αστακος όπως και για την περιοχή Βόρεια του Ξηρομερου ο οδικός άξονας Αμβρακια-Ακτιο, φροντισε να ενημερωθείς σωστά μιας κι ενδιαφέρεσαι για τον τόπο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο