Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Εκπαιδευτικοί ακυρώνουν στην πράξη "Σεμινάριο επιμόρφωσης" στη Βόνιτσα



          Με μαζικότητα δάσκαλοι του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας που ανήκει στην  9η Εκπαιδευτική Περιφέρεια του Ν. Αιτωλοακαρνανίας αξιοποιώντας την σημερινή 3ωρη στάση εργασίας, συγκεντρωθήκαμε στο σχολικό συγκρότημα των 1ου και 2ου Δημοτικών Σχολείων στη Βόνιτσα και καταφέραμε να ακυρώσουμε Σεμινάριο επιμόρφωσης των διευθυντών για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, εκτιμώντας ότι είναι «παγίδα» που οδηγεί στην αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών και κατά συνέπεια ανοίγει ο δρόμος για διαθεσιμότητα –απολύσεις προσωπικού..........



     Στην αίθουσα που θα διεξάγονταν το Σεμινάριο, δεν βρέθηκε κανένας εκπαιδευτικός για να ακούσει την Σχολική Σύμβουλο Αγγελική Πάσχου περιορίστηκε στο να απαντήσει στις αντιρρήσεις που εκφράστηκαν από τους εκπαιδευτικούς, λέγοντας ότι «στο τέλος του σχολικού έτους οι διευθυντές θα υποχρεωθούν να εφαρμόσουν την Αυτοαξιολόγηση καθώς είναι νόμος του κράτους και ότι η ίδια απλώς…διεκπεραιώνει!». 
       Στείλαμε ένα ξεκάθαρο και ηχηρό μήνυμα πως η αυταρχική Αξιολόγηση που διαλύει το δημόσιο σχολείο, που αντιμετωπίζει εμάς και τους μαθητές μας ως αναλώσιμα, αριθμητικά και ποσοτικά μεγέθη ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.   
Ήταν η πρώτη μάχη και την κερδίσαμε.                         
Απαιτείται επαγρύπνηση και εγρήγορση σε όλα τα μέτωπα                             
Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε τον αγώνα!!!

Κείμενο: http://katounanews.blogspot.gr/


8 σχόλια:

  1. ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΤΕ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΝΙΚΑΝΩΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ. ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ. ΕΔΩ ΜΗΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα, γιατί φοβούνται την αξιολόγηση ; Οι ίδιοι, δεν αξιολογούν τους μαθητές τους ; Οι απολύσεις που παραπλανητικά επικαλούνται , αφορούν όσους δεν βρεθούν ικανοί στα καθήκοντά τους. Δεν το θέλουν ; Ε! Το θέλουμε εμείς οιι γονείς. Θέλουμε να εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας σε ικανούς και άριστους εκπαιδευτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΘΕΤΕ ΚΥΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ Ι ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ Η, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι εκπαιδευτικοί είναι αρωγοί και υποστηρικτές μιας αξιολόγησης που θα βασίζεται σε αδιάβλητα και αντικειμενικά κριτήρια , έξω από ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΓΑΝΑ , στο πνεύμα της κριτικής σκέψης με σκοπό την υποστήριξη του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και την συνολική βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου..

    Υ.Γ 1...Επειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας , οι διάφοροι κακεντρεχείς ας καταλάβουν μέσα στον κυκεώνα των ορθογραφικών τους λαθών , ότι την πρώτη αγωγή την δέχεται το παιδί στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνούμε απόλυτα. Αξιολόγηση που θα βασίζεται σε αδιάβλητα και αντικειμενικά κριτήρια. Δεν το λέτε όμως στην ανακοίνωση σας. Και δεν μπορεί με το πρόσχημα της κομματοκρατίας να ακυρώνεται στην πράξη κάθε προσπάθεια αξιολόγησης τω εκπαιδευτικών και γενικά των υπαλλήλων του Δημόσιου. Ενημερώστε τον κόσμο για τις προτάσεις σας που αφορούν την αξιολόγηση γιατί έχω την εντύπωση πως η μόνη πρόταση είναι η κατάργηση της αξιολόγησης. Αν κάνω λάθω ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ

    Η Διδασκαλική Ομοσπονδία μέσα από τις αποφάσεις των Γενικών της Συνελεύσεων καθώς και από αυτές του Διοικητικού Συμβουλίου της έχει, με συνέπεια και υπευθυνότητα, εκφράσει τις θέσεις του κλάδου των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιολόγηση. Την αξιολόγηση ως ανατροφοδοτική, γνήσια παιδαγωγική διαδικασία ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, μιας αποτίμησης από τα «κάτω» που θα πραγματοποιείται από τους εκπαιδευτικούς συλλογικά και όχι από μονοπρόσωπα όργανα και θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και το σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων στην κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημόσιου σχολείου.

    Η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, ανεξαρτήτως του τίτλου που φέρει, είναι μια διαδικασία που οι σύλλογοι διδασκόντων διαχρονικά ακολουθούν. Αυτοί είναι που, παρά το γεγονός ότι καλούνται να ασκήσουν το έργο τους δίχως υποδομές και στήριξη από την πολιτεία, αποτιμούν στις παιδαγωγικές τους συνεδριάσεις την εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής τους μονάδας και προχωρούν σε κινήσεις βελτίωσής της προς όφελος των μαθητών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ γενικό κείμενο. Τίποτα χειροπιαστό. Για τον δασκαλο που εβαλε τους μαθητες να χτυπήσουν τον συμμαθητή τους ποια η θέση της ομοσπονδίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ 11.10 έχεις καταλάβει τι σου γίνεται μέσα στο θολωμένο σου μυαλό; Μήπως θες να απολύσουμε όλους τους δασκάλους για να ικανοποιηθείς επειδή ενδεχομένως βρίσκεσαι σε ανεργία; Μήπως θες να τον κρεμάσουμε το δάσκαλο στην Άρτα; Βασικά θες να τον απολύσουν για να βολευτείς εσύ στο Δημόσιο μολονότι δεν έχεις κανένα σχετικό προσόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο