Αργή πρόοδος και στον άξονα Άκτιο- Αμβρακία, που είναι και το μεγαλύτερο οδικό έργο που συμβασιοποιήθηκε το 2010. Σημαντικότερο πρόβλημα η 3η εργολαβία που ακόμη δεν έχει δοθεί σε άλλη τεχνική εταιρία.Ο κάθετος άξονας της Ιόνιας Οδού βρίσκεται υπό κατασκευή αλλά θα ολοκληρωθεί κατά τα ¾, αφού η «ορφανή» 3η εργολαβία δεν έχει δοθεί ακόμα σε κάποια από τις επόμενες τεχνικές εταιρείες που συμμετέχουν.Το επικρατέστερο σενάριο είναι να δοθεί στον κατασκευαστικό όμιλο της ΑΕΓΕΚ που συμμετείχε μέσω μιας από τις εταιρείες της και ήρθε δεύτερη χάνοντας από την εταιρεία Μηχανική.
Για όσους δεν θυμούνται το έργο της κατασκευής 8χλμ αυτοκινητόδρομου που ανέλαβε η Μηχανική το «επέστρεψε» μετά από λίγους μήνες δηλώνοντας αδυναμία. Στο σύνολο του το έργο έχει μήκος 48χλμ και εκτείνεται από το Άκτιο (και την υποθαλάσσια αρτηρία) μέχρι την Αμβρακία 15χλμ νότια της Αμφιλοχίας που θα ενώνεται με την Ιόνια Οδό.Τα υπόλοιπα 40χλμ που κατασκευάζει ο όμιλος της ΑΕΓΕΚ προχωρούν και αυτά με αργά βήματα καθώς τα γνωστά προβλήματα των απαλλοτριώσεων και των αρχαιολογικών ευρημάτων είναι παρόντα και εδώ, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την Ιόνια οδό. Ειδικά το θέμα των απαλλοτριώσεων είναι σχεδόν σε μηδενικό βαθμό. Σημαντικά τεχνικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα αλλά βαίνοντας για τον πρώτο χρόνο εργασιών μάλλον το χρονοδιάγραμμα για παράδοση το 2013 είναι πολύ αισιόδοξο για να είναι πραγματικό.Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα έγινε στις 16 Μαρτίου 2010 και ήταν ίσως το μεγαλύτερο οδικό έργο που συμβασιοποιήθηκε μέσα στην χρονιά που εκπνέει τις επόμενες μέρες.
Πρώτη Πηγή: http://www.agriniopress.gr/
Πηγή: ypodomes.com
Για όσους δεν θυμούνται το έργο της κατασκευής 8χλμ αυτοκινητόδρομου που ανέλαβε η Μηχανική το «επέστρεψε» μετά από λίγους μήνες δηλώνοντας αδυναμία. Στο σύνολο του το έργο έχει μήκος 48χλμ και εκτείνεται από το Άκτιο (και την υποθαλάσσια αρτηρία) μέχρι την Αμβρακία 15χλμ νότια της Αμφιλοχίας που θα ενώνεται με την Ιόνια Οδό.Τα υπόλοιπα 40χλμ που κατασκευάζει ο όμιλος της ΑΕΓΕΚ προχωρούν και αυτά με αργά βήματα καθώς τα γνωστά προβλήματα των απαλλοτριώσεων και των αρχαιολογικών ευρημάτων είναι παρόντα και εδώ, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την Ιόνια οδό. Ειδικά το θέμα των απαλλοτριώσεων είναι σχεδόν σε μηδενικό βαθμό. Σημαντικά τεχνικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα αλλά βαίνοντας για τον πρώτο χρόνο εργασιών μάλλον το χρονοδιάγραμμα για παράδοση το 2013 είναι πολύ αισιόδοξο για να είναι πραγματικό.Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα έγινε στις 16 Μαρτίου 2010 και ήταν ίσως το μεγαλύτερο οδικό έργο που συμβασιοποιήθηκε μέσα στην χρονιά που εκπνέει τις επόμενες μέρες.
Πρώτη Πηγή: http://www.agriniopress.gr/
Πηγή: ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο