Από το 1898
υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Πατρών και Αγρινίου. Το Καλυδώνα
μετέφερε βαγόνια στο Κρυονέρι Αιτωλοακαρνανίας και στη συνέχεια και το
Ρόδος στο Αντίρριο. Tο F/B ΡΟΔΟΣ ανήκε στους Σιδηροδρόμους Βορειοδυτικής
Ελλάδος (ΣΒΔΕ) και ήταν πρώην αποβατικό του Πολεμικού Ναυτικού.
Στο γκαράζ των οχημάτων, διέθετε εγκιβωτισμένες 3 σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνέκλιναν σε μία στον χώρο του καταπέλτη και χρησίμευαν για την μεταφορά σιδηροδρομικών συρμών και οχημάτων μεταξύ λιμένος Πάτρας και λιμένος Κρυονερίου.
Στο γκαράζ των οχημάτων, διέθετε εγκιβωτισμένες 3 σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνέκλιναν σε μία στον χώρο του καταπέλτη και χρησίμευαν για την μεταφορά σιδηροδρομικών συρμών και οχημάτων μεταξύ λιμένος Πάτρας και λιμένος Κρυονερίου.