ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ και ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η κρυφή γοητεία του νεοναζιστικού λόγου
και η υλοποίηση της κυρίαρχης εκπαιδευτικής
πολιτικής
Με ένα δημοσίευμα που το ύφος του θα ζήλευε ο Κασιδιάρης και το στήσιμο
του ο Γκέμπελς, η εφημερίδα Έθνος (Κυριακή, 9 Δεκρμβρίου 2012, «Απολυτήριο
σε 8.500 δασκάλους με ψυχολογικά προβλήματα») επιδιώκει
να προωθήσει τις απολύσεις και την αξιολόγηση στη δημόσια εκπαίδευση, να
υποκινήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και να διοχετεύσει τον ηθικό πανικό στους
κόλπους τής εκπαιδευτικής κοινότητας, συκοφαντώντας έναν από τους πιο
ευαίσθητους κλάδους του δημοσίου, αυτόν των εκπαιδευτικών . Ο πυρήνας της
λογικής του δημοσιεύματος κωδικοποιείται ως εξής: «αυτή τη στιγμή το 10% των
εκπαιδευτικών είναι ψυχικά πάσχοντες, πράγμα το οποίο μπορεί να τους οδηγήσει
στο να κάνουν κακό στα παιδιά μας. Πρέπει λοιπόν, να υπάρξει μια σκληρή
αξιολόγηση που θα εντοπίσει και θα διώξει τους ψυχοπαθείς».....