Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Σωτήρη Μακρή, με τον συνδυασμό του Γιάννη Τριανταφυλλάκη (γενικό ψηφοδέλτιο Αστακού).


Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης: Καλή επιτυχία και καλή δύναμη Σωτήρη. Σε ευχαριστώ για την μέχρι τώρα συνεργασία και στήριξη.....


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Ποτέ δεν μου άρεσαν τα πολλά λόγια. Στη ζωή μου έχω μάθει να δουλεύω σκληρά και να δημιουργώ. Η πρόταση του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη το 2019, ήταν μια πρόκληση και τον ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία να προσφέρω στο τόπο μου.

Κάναμε πολλά βήματα και τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε άλματα.

Στην προσπάθεια του Οκτωβρίου θα είμαι στην πρώτη γραμμή σαν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Η εμπιστοσύνη και η εκτίμηση στο πρόσωπό μου είναι για εμένα τεράστιο στήριγμα.

Με εκτίμηση

Μακρής Σωτήρης του Κωνσταντίνου

Αντιδήμαρχος Δήμου Ξηρομέρου

6 σχόλια:

  1. Θες δρόμο στο μαντρί ψήφα το μάκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. όταν είναι απειλή για τη δημόσια υγεία ( ο αντιδήμαρχος δεν είναι;;) και κάνει " αντιπλημμυρικό" για να περάσει λήμματα ιδιωτών σε χαντάκια στο Καραϊσκάκη, τι άλλο να προσθεσεις;... ντροπή!

      Διαγραφή
  3. Μεγάλη τροπή για τέτοια σχόλια για αυτό δεν θα πάμε ποτέ μπροστά ενώ υπάρχουν άνθρωποι πχ σαν τον κύριο Μακρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το θεωρείς πολύ ΜΠΡΟΣΤΑ να βλάπτει το περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής Ξηρομέρου(ο υδροφόρος ορίζοντας είναι ενιαίος) και τη δημόσια υγεία των κατοίκων.... Τον ανθρωπισμό που τον διακρίνεις ακριβώς σε τόσο επικίνδυνους ή έστω αδαείς ιθύνοντες;;;
    και δεν πρόκειται για κακόβουλο σχόλιο αλλά για πραγματικό γεγονός , φίλε μου!
    Μπροστά θα πάμε μόνο αν ενωμένοι κοιτάμε το κοινό καλό και όχι το επικίνδυνο μικροσυμφέρον κάποιων εις βάρος των πολλών και του τόπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο