Η Χριστιανική Δημοκρατία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση για την επέτειο της εργατικής Πρωτομαγιάς:......
1. Ενώ για άλλη μια χρονιά τιμάται η επέτειος της εργατικής Πρωτομαγιάς, συνεχίζεται η ολομέτωπη επίθεση της διεθνούς οικονομικής Ολιγαρχίας με στόχο την απαξίωση της εργασίας.
2. Η Αριστερά και η Σολιαλδημοκρατία, στο βαθμό που ενσωματώνονται στο πολιτικό σύστημα που υπηρετεί την παγκοσμιοποίηση και το νεοφιλελευθερισμό, αποξενώνονται από τους εργαζομένους, αφήνοντας πολιτικό κενό στη ριζοσπαστική και άκρα Δεξιά, όπως δείχνει η περίπτωση των γαλλικών εκλογών.
3. Ιδίως στην Ευρώπη, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αναδειχθεί σε μηχανισμό ανακατανομής του πλούτου υπέρ των ισχυρών: Σε επίπεδο κρατών-μελών, με τη σώρευση πλούτου από τις χώρες που είχαν εθνικό νόμισμα σκληρό και ισχυρότερο από το ευρώ, σε βάρος των χωρών που των οποίων η οικονομία ταιριάζει με τη διολίσθηση του νομίσματος για τις οποίες το ευρώ είναι ακριβό. Σε επίπεδο κοινωνιών, με τη σώρευση πλούτου σε όλο και πιο λίγους και την εξαθλίωση και περθωριοποίηση όλο και πιο πολλών.
4. Η αύξηση του κατώτατου μισθού που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση στην Ελλάδα, δεν αντισταθμίζει την πτώση της αγοραστικής δύναμης των μισθωτών με την ακρίβεια και την άνοδο του πληθωρισμού, που πλησιάζει πλέον το 10%. Ο κατώτατος μισθός αυτός είναι και ονομαστικά ακόμη κατώτερος εκείνου πριν το 2010 και το ίδιο ισχύει κατά μείζονα λόγο για το αφορολόγητο όριο.
5. Παρά τη βελτίωση σε σχέση με τα πρώτα μημονιακά χρόνια, η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει από τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας, 11,9% . Η ανεργία των νέων κάτω των 25 ετών που έφτανε το 33,1% τον περασμένο Φεβρουάριο, έναντι μέσου όρου 14% στην Ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι αριθμοί έχουν μειωθεί με την αφαίμαξη πάνω από 500.000 νέων που μετανάστευσαν στο εξωτερικό την περασμένη δεκαετία.
6. Οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα είναι οι περισσότερο πληττόμενοι και εκτεθειμένοι σε αυθαιρεσίες της εργοδοσίας.
7. Ο προφήτης Ιερεμίας, του οποίου η μνήμη τιμάται την 1η Μαΐου από την Εκκλησία, λέει χαρακτηριστικά: «Συ που χτίζεις τα ανάκτορά σου με αδικίες και καταδυναστεύσεις, συ που αναγκάζεις τον πλησίον σου να εργάζεται δωρεάν για σένα και δεν τού δίνεις τον μισθό που δικαιούται, νομίζεις, ότι θα βασιλέψεις πολύ; (…) Συ και οι άνθρωποί σου δεν θα χαρούν τα παλάτια σου και τα καλά σου (…) Ήταν καλύτερα για σένα να είχες δίκαιη κρίση και να διοικούσες με δικαιοσύνη.» (Ιερ. 22. 13-15)
8. Η Αγία Γραφή αναφέρει: «Δεν θα μειώσεις, ούτε θα κατακρατήσεις το μεροκάματο φτωχού και αναγκεμένου, είτε είναι ομοεθνής σου, είτε ξένος από αυτούς που βρίσκονται στις πόλεις σας. Θα του πληρώνεις το μεροκάματο την ίδια μέρα. Δεν θα έχει δύσει ο ήλιος χωρίς να πληρωθεί, γιατί είναι φτωχός και σ’ αυτό έχει την ελπίδα. Γιατί θα διαμαρτυρηθεί για σένα στο Θεό, και θα σου καταλογισθεί αμαρτία» (Δευτ. 24. 14-15)
9. Στην Καινή Διαθήκη: «Ελάτε τώρα σεις οι πλούσιοι, κλάψετε και θρηνήσετε για τις συμφορές που σας περιμένουνε. Ο πλούτος σας σάπισε και τα ρούχα σας τα ‘φαγε ο σκόρος. Το χρυσάφι σας και το ασήμι σας σκούριασε. Κι η σκουριά τους θα μιλάει εναντίον σας και θα φάει τις σάρκες σας σαν τη φωτιά. Θησαυρίσατε την καταδίκη σας για την ημέρα της κρίσεως. Τα μεροκάματα των εργατών που θερίσανε τα χωράφια σας, που δεν τους τα πληρώσατε, φωνάζουνε κι οι φωνές των θεριστάδων έχουνε φτάσει στ’ αυτιά του Παντοδύναμου Θεού. Εζήσατε στη γη με πολυτέλεια και σπατάλη, παχύνατε σαν θρεφτάρια για τον χασάπη. Καταδικάσατε και σκοτώσατε τον αθώο, χωρίς να φέρει αντίσταση (Ιακ. 5. 1-6 σε μετάφραση Νίκου Ψαρουδάκη).
10. Δεν είναι τυχαίο που ο κοινωνικός αγωνιστής των αρχών του 20ού αιώνα Μαρίνος Αντύπας ονόμασε την εφημερίδα του «Ανάστασις» και ότι οι αγώνες του είναι εμπνευσμένοι από το κοινωνικό μήνυμα του Ευαγγελίου. Στο τελευταίο άρθρο της ζωής του σημειώνει: «Ότι λοιπόν ο Σοσιαλισμός είναι αυτή η αλήθεια, αυτή η δικαιοσύνη και ότι ο διδάξας τούτον είναι ο Χριστός και ότι ολόκληρος εν τω Ευαγγελίω εμπεριέχεται, τούτο είναι αναμφισβήτητον…».
11. Η συστημική θεολογία έχει μεταλλάξει τη χριστιανική διδασκαλία σε ένα παραμορφωτικό κώδικα προσωπικής ηθικής και λειτουργεί ως απολογητής του συστήματος της κοινωνικής αδικίας, έχοντας υποβαθμίσει το γεγονός ότι η αδικία κατά των εργαζομένων είναι βαρύτατο αμάρτημα, εφάμιλλο του φόνου: «εκχέων αίμα ο αποστερών μισθόν μισθίου» (Σοφία Σειράχ 34:22)
12. Από την άλλη, μερίδα της αστικής τάξης, χρησιμοποίησε τον μαρξισμό-λενινισμό ως ιδεολογικό εργαλείο για να κατακτήσει την εξουσία και τον έλεγχο των μέσων παραγωγής για δικό της λογαριασμό, ισχυριζόμενη ότι ενεργεί στο όνομα της εργατικής τάξης και διασφαλίζοντας την εξουσία της με τη γραφειοκρατική δικτατορία του Κομμουνιστικού Κόμματος υπό το μανδύα του «Υπαρκτού Σοσιαλισμού». Η εξέλιξη της Κίνας, όπου ενώ κυβερνά το Κομμουνιστικό Κόμμα, ο ευτελισμός των μισθών των εργαζομένων λειτουργεί ως εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης, αναδεικνύει την πραγματική φυσιογνωμία των καθεστώτων αυτών. Όπως άλλωστε και η μαζική προσχώρηση πλειάδας δυτικών μαρξιστών διανοουμένων στο νεοφιλελευθερισμό, όταν απομακρύνθηκε η προοπτική κατάκτησης της εξουσίας.
13. Η Χριστιανική Δημοκρατία, όπως πράττει από την ίδρυσή της, με αφορμή την εφετεινή επέτειο της Εργατικής Πρωτομαγιάς, υπενθυμίζει ότι η καταπολέμηση της κοινωνικής αδικίας είναι πρώτη προτεραιότητα για τους Χριστιανούς, στα πλαίσια του αγώνα για μια κοινωνία ελευθερίας και δικαιοσύνης. «Εάν οι φτωχοί και οι καταπιεσμένοι σ’ αυτό τον κόσμο θέλουν να κάνουν έναν επιτυχημένο αγώνα εναντίον των καταπιεστών τους, πρέπει να τον κάνουν στο όνομα του Θεού και της δικαιοσύνης του Θεού».
Αθήνα 2 Μαΐου 2022. Από το Γραφείο Τύπου
Αλλο και τουτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή