Από
τις 10.7, με υπογραφή του κ. Δημάρχου, ανακοινώθηκαν οι πρώτες 14 προσλήψεις
ατόμων (πεντάμηνα) γενικών καθηκόντων στον τομέα της καθαριότητας (δείτε εδώ). Κατόπιν ακολούθησαν άλλες τρεις
ανακοινώσεις προσλήψεων. Άλλα 5 άτομα στις 16.7 (δείτε εδώ), άλλα 3 άτομα στις 24.7 (δείτε εδώ) και 3 ακόμη στις 31.7 (δείτε εδώ). Σύνολο ατόμων γενικών καθηκόντων
στην καθαριότητα 25.
Όλα
αυτά τα γράφουμε για να σας παρουσιάσουμε κάτι παράδοξο που συμβαίνει....
Ο Δήμος
σε μεταγενέστερο χρόνο από τις 10.7 που είχαμε τις πρώτες 14 προσλήψεις, έχει
δαπανήσει για υπηρεσίες καθαριότητας ένα αρκετά μεγάλο ποσό και πραγματικά
αδυνατούμε να εξηγήσουμε γιατί συμβαίνει αυτό, ενώ πλέον διαθέτουμε επαρκή
αριθμό εργαζομένων.
Συγκεκριμένα έχουν δαπανηθεί έως τώρα:
·
4.920 € για καθαρισμό του λιμανιού του Μύτικα
(δείτε εδώ).
·
400 € για καθαρισμό παραλιών (δείτε εδώ).
·
10.000 € για καθαρισμό περιαστικών δασών και
αλσυλλίων Δ.Ε Αλυζίας (δείτε εδώ).
·
15.000 € για καθαρισμό περιαστικών δασών και
αλσυλλίων Δ.Ε Αστακού (δείτε εδώ).
·
6.600 € για καθαρισμό περιαστικών δασών και
αλσυλλίων Δ.Ε Φυτειών (δείτε εδώ).
·
4.950 € για καθαρισμό και διαμόρφωση
προαυλίων των 3 παιδικών σταθμών (εκκρεμεί η ανάθεση) (δείτε εδώ).
ΣΥΝΟΛΟ 41.870 €.
Γιατί
αυτή η δαπάνη χρημάτων με απ' ευθείας αναθέσεις σε εξωτερικούς συνεργάτες για
υπηρεσίες καθαριότητας, ενώ πλέον διαθέτουμε 25 εργαζόμενους που προσλήφθηκαν
στον τομέα της καθαριότητας;
Υπάρχει
κανείς να δώσει μία εξήγηση;
mytikaspress
γιατι εχουν καθαρισει καπου και δεν το βλεπω??????????????
ΑπάντησηΔιαγραφή