Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΜΟΝΚ (QUAKER) ΣΤΟ ΣΠΑΡΤΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ!


Χάθηκε εχθές ο αγαπημένος μας παπαγάλος. Είναι γένος Μονκ, έχει έντονο μπλε χρώμα και φοράει δαχτυλίδι στο πόδι του....

Ο άλλος παπαγάλος μας στο σπίτι τον αναζητά και υποφέρει. Παρακαλώ πολύ αν τον είδε κανείς στο Σπάρτο, στην Αμφιλοχία ή στις γύρω περιοχές, ή αν πήγε σε κάποιο μπαλκόνι/αυλή, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μου.

Δίνεται αμοιβή 100€ σε όποιον τον βρει.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας:6976791588

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο