Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Νομού Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ... διοργανώνουν εκδήλωση για την «Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο δημόσιο. Νομικές-κοινωνικές και οικονομικές διαστάσεις» στην αίθουσα Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς στο Αγρίνιο στις 26/5/2025, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18.00.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο