Δυστυχώς με Υπουργική απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος κ. Κώστα Σκρεκα αποφασίστηκε νέα Μεταφορά Σκουπιδιών από το ΑιΓΙΟ στην Άμφισσα αυτή την φορά για ποσότητα 8000 τόνων . Καθώς ο νόμος 4685/20 που ψηφίστηκε το Μάιο του 2020 στο άρθρο 83 , δίνει την δυνατότητα στον Υπουργό Περιβάλλοντος να αποφασίζει την μεταφορά σκουπιδιών όπου επιθυμεί με υποχρέωση του φορέα υποδοχής να τα αποδέχεται . Ας ελπίσουμε ότι σε ενδεχόμενο νέο πρόβλημα να μην επιλεγεί ο Χυτά Παλαιρου !....



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο