Ενημερώνουμε τους δημότες Αγρινίου ότι, σύμφωνα με το άρθρο 51 του Ν. 4647/2019 (ΦΕΚ 204/16-12-2019 τεύχος Α’), δίνεται η δυνατότητα, σε κάθε ιδιοκτήτη κτίσματος ή οικοπέδου που δεν το έχει δηλωμένο στον Δήμο, καθώς και κάθε ιδιοκτήτης που το έχει δηλώσει με μικρότερο εμβαδόν από το πραγματικό, όπως διαμερίσματα, μονοκατοικίες, καταστήματα, γραφεία, αποθήκες, βοηθητικούς χώρους κτιρίων και πολυκατοικιών, βιοτεχνικούς και βιομηχανικούς και ακάλυπτους χώρους, νόμιμα ή τακτοποιημένα αυθαίρετα, να υποβάλουν δήλωση µε τα ορθά στοιχεία, χωρίς την επιβολή προστίμων (για τη µη υποβολή ή την υποβολή ανακριβούς δήλωσης) έως 31/03/2020.
Διαφορές στους αναλογούντες φόρους, τέλη και εισφορές εκ των δηλώσεων, θα υπολογίζονται και θα οφείλονται µόνο από την 01/01/2020.
Διαφορές στους αναλογούντες φόρους, τέλη και εισφορές εκ των δηλώσεων, θα υπολογίζονται και θα οφείλονται µόνο από την 01/01/2020.
Μετά τη λήξη της ανωτέρω προθεσμίας (31-3-2020) θα ισχύσουν ξανά οι προηγούμενες διατάξεις που προέβλεπαν αναδρομικές οφειλές με πρόστιμα, τα οποία θα προκύψουν από τις διασταυρώσεις των στοιχείων του ΔΕΔΔΗΕ με τα στοιχεία του Ε9, όπου θα έχουμε πρόσβαση, ή όταν ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης ή οι κληρονόμοι του ζητήσουν βεβαίωση μη οφειλής ΤΑΠ για μεταβίβαση, γονική παροχή ή αποδοχή κληρονομιάς του ακινήτου.
Για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων σας απαιτείται αίτηση με τα κάτωθι δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίζονται σε φωτοαντίγραφα:
-Λογαριασμός ΔΕΗ ή Εναλλακτικού παρόχου (πιο πρόσφατος).
-Τίτλος ιδιοκτησίας (συμβόλαιο, άδεια οικοδομής, κ.λπ.) και τίτλος τακτοποίησης (αν υπάρχει).
-Δήλωση στοιχείων ακινήτου (Ε9).
-ΑΦΜ, Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο (περίπτωση αλλοδαπών).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσέρχονται για περισσότερες πληροφορίες στη Δ/νση Οικονομικών υπηρεσιών στο τμήμα Εσόδων του Δήμου, Παλαμά &Μαβίλη 6 2ος όροφος.
Για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων σας απαιτείται αίτηση με τα κάτωθι δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίζονται σε φωτοαντίγραφα:
-Λογαριασμός ΔΕΗ ή Εναλλακτικού παρόχου (πιο πρόσφατος).
-Τίτλος ιδιοκτησίας (συμβόλαιο, άδεια οικοδομής, κ.λπ.) και τίτλος τακτοποίησης (αν υπάρχει).
-Δήλωση στοιχείων ακινήτου (Ε9).
-ΑΦΜ, Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο (περίπτωση αλλοδαπών).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσέρχονται για περισσότερες πληροφορίες στη Δ/νση Οικονομικών υπηρεσιών στο τμήμα Εσόδων του Δήμου, Παλαμά &Μαβίλη 6 2ος όροφος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο