Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων η κατασκευή του δρόμου ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ με το ποσό των 6.320.000 €

                Με απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Αλέξη Χαρίτση, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2017, το οδικό έργο που αφορά τον δρόμο ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας, το οποίο χρηματοδοτείται με το ποσό των 6.320.000 € και έτσι «ανοίγει» ο δρόμος για την άμεση υλοποίηση του και αποτελεί βασική υποδομή για την ανάπτυξη της περιοχής.
       Επιτέλους γίνεται επανεκκίνηση ενός σημαντικού έργου 10 χρόνια μετά, αφού το έργο σταμάτησε το 2008 και αποτελεί κι αυτό... μνημείο κακοδαιμονίας των δημοσίων έργων...........



       Περίπου στο 2006 ειχαν ξεκινήσει οι εργασίες στο έργο προκειμένου να κατασκευασθεί ένας σύγχρονος δρόμος που θα συνέδεε την Λευκάδα με την παράκτια Αιτωλοακαρνανία διασχίζοντας τον τότε Δήμο Παλαίρου και ενώνοντας και τα τέσσερα Τοπικά Διαμερίσματα Πλαγιά, Περατιά, Πογωνιά και Πάλαιρο
      Έπειτα από μικρό διάστημα εργασιών η αρχική εργολαβία διαλύθηκε, έγινε με παρέμβαση του φορέα υλοποίησης (Δ.Τ.Υ. της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης) υποκατάσταση του αναδόχου και το 2007 το έργο ξεκίνησε κανονικά
      Ομως περί τα τέλη του 2008 η χρηματοδότηση του έργου σταμάτησε, γεγονός που ανάγκασε τον εργολάβο να εγκαταλείψει τις εργασίες, αφήνοντας όμως σε εκκρεμότητα σκαμμένους δρόμους, σκαμμένα βουνά και σημαντικές περιβαλλοντικές καταστροφές σε μία παρθένα καταπράσινη περιοχή.

        Παρά τις Διαμαρτυρίες του τότε Δημάρχου Παλαίρου κ. Νίκου Σολδάτου (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) και τις διαμαρτυρίες των βουλευτών του νομού, (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) για το σταμάτημα των εργασιών στο Παραλιακό δρόμο Πογωνιά-Πλαγιά, δυστυχώς το έργο σταμάτησε οριστικά. 

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ 2008:







ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ της ένταξης στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων την κατασκευή του δρόμου ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ:

6 σημαντικά έργα για τη Δυτική Ελλάδα εντάθηκαν στο Πρόγραμμα Δημοσιών Επενδύσεων και 1 στο ΕΣΠΑ, 49 εκ. ευρώ

         Σημαντικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 49.080.000 ευρώ ασφάλειας και άρσης της επικινδυνότητας κύριων οδικών αξόνων, αλλά και υλοποίηση σημαντικών οδικών αξόνων «ανάπτυξης», που αφορούν και τις τρεις περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Ελλάδας εντάχθηκαν στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Όπως επίσης και ένα καθοριστικό έργο για την οδική σύνδεση Πύργου-Καλού Νερού (θα χρηματοδοτηθεί από ΕΣΠΑ), που είχε εξαιρεθεί από το τμήμα της Ολυμπίας Οδού και δεν έχει συμπεριληφθεί στην εργολαβία της Πατρών-Πύργου.
       Τα παραπάνω έργα εντάχθηκαν με απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Αλέξη Χαρίτση και την θετική εισήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε.
         Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού είχε πραγματοποιήσει συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε, καταθέτοντας συγκεκριμένη πρόταση για σειρά έργων που τελικά εντάχθηκαν στο σύνολό τους.
         Μετά την ενημέρωση που είχε σήμερα Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου για την πορεία των έργων ο Απόστολος Κατσιφάρας επικοινώνησε τόσο με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, όσο και με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε στους οποίους και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πλήρη αποδοχή των προτάσεων.
          «Πρόκειται για έργα που η περιοχή μας διεκδικούσε εδώ και καιρό. Για μια ακόμη φορά η σωστή προετοιμασία και η εποικοδομητική συνεργασία απέδωσαν. Με στοχευμένες παρεμβάσεις και στρατηγικό σχεδιασμό πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας. Συνεχίζουμε την προσπάθεια προκειμένου το όραμά μας για την αναπτυξιακή πορεία της Περιφέρειάς μας να εκπληρωθεί», τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας.

Πρόκειται για τα έργα:
-"ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΟΥ ΑΝΤΙΡΡΙΟ – ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ –ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ - ΜΕΝΙΔΙ (τμήμα ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ – ΚΟΥΒΑΡΑΣ)" Προϋπολογισμού 5.000.000 €.
        Το έργο αφορά στη συντήρηση - βελτίωση και αποκατάσταση των φθορών του οδικού τμήματος ‘’Κεφαλόβρυσο – Αγρίνιο – Κουβαράς’’ της Ε.Ο. ‘’Αντίρριο-Μεσολόγγι-Αγρίνιο-Αμφιλοχία-Μενίδι’’, μήκους περίπου 45 χλμ., για την ασφαλή και ομαλή διέλευση των χρηστών της οδού.

-«ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ Ε.Ο. 33 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ» Προϋπολογισμού 3.500.000 €.
        Το έργο αφορά στη στοιχειώδη συντήρηση και βελτίωση του Εθνικού Οδικού Δικτύου, της Ε.Ο. 33, αρμοδιότητας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, για την αποκατάσταση Κατολισθητικών Φαινομένων που παρουσιάζονται στο οδικό δίκτυο, ώστε αυτό να ευρίσκεται σε καλή και ασφαλή κατάσταση.

-«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ» Προϋπολογισμού 5.000.000 €.
        Το μήκος της οδού είναι 13.206,80μ. Η αρχή της οδού βρίσκεται στον οικισμό της Γλύφας, στη διασταύρωση προς Λυγιά και προς παραλία Γλύφας . O άξονας της οδού κινείται ανατολικά και στο βόρειο όριο του δάσους των θινών του Βαρθολομιού χρησιμοποιώντας το υφιστάμενο δίκτυο όπου είναι δυνατόν και κατασκευάζοντας και νέα αδιάνοικτα τμήματα. Διέρχεται μεταξύ του σταδίου του Βαρθολομιού και του δάσους, και βελτιώνοντας το υφιστάμενο δίκτυο. Στη χθ 11+000 προβλέπεται η κατασκευή νέου τεχνικού ανοίγματος 32μ για την γεφύρωση του Πηνειού ποταμού στην περιοχή Μπούκα Γαστούνης. Η οδός καταλήγει στη διασταύρωση προς την παραλία Παλαιοχωρίου όπου και συνδέεται με το υπό μελέτη τμήμα της παραλιακής οδού του Δήμου Αμαλιάδας. Το έργο αφορά:
    «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ, ΥΠΟΕΡΓΟ: ΓΛΥΦΑ –ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ» Προϋπολογισμού 4.500.000 €.
    «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ, ΥΠΟΕΡΓΟ: ΑΠΑΛ/ΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΛΥΦΑ –ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ» Προϋπολογισμού 500.000 €.

-«ΟΔΟΠΟΙΙΑ ΟΔΟΥ ΠΟΓΩΝΙΑ – ΠΛΑΓΙΑ» Προϋπολογισμού 6.320.000 €.
Αφορά σε έργο οδοποιίας της ΠΕ Αιτ/νιας που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας.

-«ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΑΙΓΙΟΥ ΜΕ Ν.Ε.Ο. ΠΑΤΡΩΝ - ΑΘΗΝΩΝ» Προϋπολογισμού 6.450.000 €.
          Η μελέτη του έργου αφορά εργασίες κατασκευής οδού, νέας χάραξης, συνολικού μήκους 1557,07 μ., με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η οδός έχει σαν αφετηρία τον κόμβο εισόδου-εξόδου του Νέου Λιμένα, διέρχεται Δυτικά - Νότια του Β.Κ., της Μαρίνας και των παλαιών σφαγείων, στη συνέχεια κινείται Νότια του ποταμού Μεγανίτη, διασχίζει τον οικισμό Νέου Κόσμου και στη συνέχεια κινούμενη στα βόρεια του οικισμού καταλήγει στον προβλεπόμενο από την ΠΑΘΕ κυκλικό κόμβο.

-«Αποκατάσταση οδού Περίστα-Κλεπά του Δήμου Ναυπακτίας», Προϋπολογισμού 310.000 ευρώ, λόγω κατολισθήσεων που προκλήθηκαν.

-20.000.000 ευρώ για τον δρόμο Πύργος-Καλό Νερό
         Ένα έργο πνοής για την Ηλεία που εισέρχεται στον δρόμο της υλοποίησης μετά την ένταξή του σε πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Ο Δρόμος Πύργου –Καλό Νερό , προϋπολογισμού 20.000.000 ευρώ , συνολικού μήκους 52 χιλιομέτρων, αποτελεί την συνέχεια της οδού Πατρών-Πύργου, καθώς το έργο δεν είχε συμπεριληφθεί στην συγκεκριμένη εργολαβία και είχε εξαιρεθεί από το έργο της Ολυμπίας Οδού.

Συνάντηση Περιφερειάρχη με Δήμαρχο Αιγιάλειας
         Με αφορμή την ένταξη του έργου της οδικής σύνδεσης του Λιμένα του Αιγίου με την εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου και χρηματοδοτείται με το ποσό των 6,4 εκ. ευρώ, με απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση, επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου, στο γραφείο του, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα ο Δήμαρχος Αιγιάλειας Θανάσης Παναγόπουλος.
      Στην συζήτηση που ακολούθησε εκφράστηκε η ικανοποίηση για την χρηματοδότηση ενός έργου που αποτελούσε αίτημα της περιοχής.
     «Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει να προγραμματίζει και να διεκδικεί έργα ενταγμένα στον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης που έχει εκπονήσει. Η σύνδεση του Λιμανιού του Αιγίου με την εθνική οδό δεν είναι απλά ένα οδικό έργο. Θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην οικονομική άνθιση της περιοχής.
Υλοποιούμε σταδιακά το όραμά μας για τη Δυτική Ελλάδα , προκειμένου να καταστεί αναπτυξιακός πόλος», σημείωσε ο Απόστολος Κατσιφάρας.
          Να σημειωθεί πως της απόφασης είχε προηγηθεί θετική εισήγηση για την ένταξη του έργου, τόσο από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, όσο και από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο