Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Σπίρτζης προτείνει επαναδιαπραγμάτευση των διοδίων Γέφυρας και της Ιόνιας Οδού

Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.
Ο διάλογος που είχε ο κ. Σπίρτζης με τον δημοσιογράφο Σ. Σχινά έχει ως εξής:
Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Ένα κομμάτι είχε νομίζω παρουσιαστεί, είχε πάει κι ο πρωθυπουργός πριν από δυο τρεις μήνες αν θυμάμαι καλά, και μιλάμε για την οδό που συνδέει το Ρίο-Αντίρριο και φτάνει μέχρι τα Γιάννενα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ακριβώς. Αυτό έχει ήδη δοθεί. Δηλαδή όσοι συμπολίτες μας ταξίδεψαν μέσα στον Αύγουστο μπόρεσαν και περπάτησαν αυτό το δρόμο που είναι πραγματικά με πολύ καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά και στοιχεία, με ασφάλεια και ελπίζουμε, ότι θα είναι και με μειωμένα διόδια μόλις καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τις αλλαγές των συμβάσεων τώρα που θα μπούμε στην περίοδο λειτουργίας.
Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Αυτό αφορά και τη γέφυρα; Το κομμάτι μετά τη γέφυρα, έτσι;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και με τη γέφυρα θα γίνουν συζητήσεις γιατί πρέπει κι εκεί να υπάρχει μια άλλη αντιμετώπιση.
Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Γιατί τα διόδια είναι τεράστια, το ξέρουν όσοι ταξιδεύουν. Μεγάλο έργο μεν, πανάκριβο δε για τον χρήστη.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και ιδιαίτερα όσοι είναι κάτοικοι των περιοχών που είναι κοντά και χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΩΡΑ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ
    ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
    Μόλις όμως ανέλαβαν την Κυβέρνηση, στις αρχές του 2015:

    Εγκατέλειψαν τα έργα, με αποτέλεσμα αυτά να βαλτώσουν, να απολυθεί προσωπικό και να κλείσουν εργοτάξια!
    Υποχρεώθηκαν στη συνέχεια, για να καλυφθούν τα νέα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων που έθεσε η ΕΕ, να καταβάλουν επιπλέον πριμ (bonus) στους παραχωρησιούχους!
    ‘Όχι μόνο δεν κατήργησαν κανένα σταθμό διοδίων (που ήταν άλλωστε αδύνατο, καθώς από τα διόδια χρηματοδοτούνται τα έργα, απλώς ως αντιπολίτευση έλεγαν χονδροειδή ψέματα), αλλά αντίθετα τους αύξησαν, ενώ παράλληλα αυξάνεται και η τιμή των διοδίων. Αλλά ο Πρωθυπουργός, με περίσσιο θράσος, έταξε νέα κατάργηση των διοδίων το 2019!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο