Παγωμένο έργο θεωρείται πλέον το μεγαλύτερο δημόσιο έργο κατασκευής αυτοκινητόδρομου που αφορά την Αμβρακία Οδό.
Τα έργα έχουν νεκρώσει και πλέον υπάρχει ανησυχία για το μέλλον των συγκεκριμένων εργολαβιών. Η τελευταία που παράταση δόθηκε από το Υπουργείο Υποδομών στο πραγματικά πολύπαθο έργο τελειώνει σε μερικές μέρες και η τοπική κοινωνία είναι ιδιαίτερα ανήσυχη, ειδικά ενόψει της λειτουργίας της Ιόνιας Οδού. Τα έργα που ξεκίνησαν από το 2010 με προοπτική να ολοκληρωθούν το 2013, παραμένουν καθηλωμένο στο 50% της συνολικής προόδου.........
Οι παρατάσεις που λήγουν είναι οι: η πρώτη εργολαβία από τη ΧΘ.0-ΧΘ22,5 πήρε παράταση μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου, η 2η εργολαβία από τη ΧΘ22,5-ΧΘ26,9 πήρε παράταση μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου, η τρίτη εργολαβία από τη ΧΘ26,9-ΧΘ35 πήρε παράταση μέχρι τις 8 Σεπτεμβρίου και η 4η εργολαβία από τη ΧΘ35-ΧΘ48,5 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Μετά από αυτή την παράταση αναμένεται μετά τον Σεπτέμβριο να συνεχίσουν να κατασκευάζονται οι εργολαβίες 1, 3 και 4 ενώ η εργολαβία 2 (ΧΘ22,5-ΧΘ26,9) θα σταματήσει.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες προετοιμάζονται οι μελέτες για να δημοπρατηθεί το έργο-σκούπα που θα περιλαμβάνει ότι μείνει από τις εργολαβίες και επιπλέον ένα ορφανό τμήμα 400 μέτρων που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας με τον Αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας. Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα εντός του 2017. Το κόστος σε μία αρχική, προσωρινή εκτίμηση είναι περίπου 60εκ.ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το παραδοθέν τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας, θα καταλήγει προσωρινά στην σημερινή εθνική οδό (στην «παλιά εθνική») μέχρι να δημιουργηθεί το τμήμα που θα την ενώσει με την Ιόνια. Αυτο συνέβη καθώς αρχικά δεν είχε προβλεφθεί ανισόπεδος κόμβος σύνδεσης των 2 αυτοκινητόδρομων, σημείο που ξενίζει, καθώς δεν είχε ληφθεί υπόψη ότι οι 2 άξονες τέμνονται στη λίμνη Αμβρακία (!!).
Ο ανισόπεδος κόμβος της σύνδεσης κατασκευάζεται από την Ιόνια Οδό, όχι όμως και τα 400 «ορφανά» μέτρα που τελικά θα συμπεριληφθούν στην εργολαβία-σκούπα του Άκτιο-Αμβρακία.
Το έργο του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία θα εξυπηρετεί την απευθείας σύνδεση του Άκτιου, της Πρέβεζας, της Βόνιτσας και της Αμφιλοχίας με την Ιόνια Οδό ενώ θα φέρει πολύ πιο κοντά στην Ιόνια όλη τη δυτική ακτή, και τα νησιά του Ιονίου, με μεγάλη κερδισμένη τη Λευκάδα που θα δει την χρονοαπόσταση από τα μεγάλα αστικά κέντρα να μειώνεται δραματικά.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
http://www.agriniopress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο