Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014
Ευχές από τον Δήμαρχο Ξηρομέρου κο Ερωτόκριτο Γαλούνη
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:48 μ.μ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΗΜΑΡΧΕ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΗΜΑΡΧΕ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφή