Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Δρόμος Άκτιο-Αμβρακία: Θα καθυστερήσει λόγω αναδασμών και απλήρωτων εργαζομένων!


       Ο Φίλος μας Νώντας Νικάκης από τη Βόνιτσα απαντά  σε δημοσίευμα του Blog ypodomes για τον Αυτοκινητόδρομο  Άκτιο-Αμβρακία:

     ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙ - ΣΑΜΑΡΙ ΤΟ ΥΠ ΑΡΙΘΜ 4, ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΌΓΟ ΌΤΙ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ  ΚΛΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟ ΜΗΝΟΣ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΤΣΗ....



     ΟΙ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΎΝ 4, 5, 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΊΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΕΊ.
       ΕΣΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ  ΣΕ ΕΡΓΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΠΑ Η ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΒΕΛΓΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΘΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΓΙΑ 5-6 ΜΗΝΕΣ!!!
       ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΑΖΩΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ.
    ΚΑΛΕΣΕ ΜΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ  ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΤΙΔΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΤΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ.

      ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΤΙΔΙΚΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΣΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΛΟΤΣΟΣΚΟΎΦΙ ΤΟ ΕΡΜΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΚΟΤΏΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΊΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ 
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ  
ΒΟΝΙΤΣΑ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ 
ΤΗΛ 26430 23009, 6972265635

Το Επίμαχο δημοσίευμα του Blog ypodomes

Άκτιο-Αμβρακία: το έργο τρέχει, αρχές του 2013 θα λειτουργήσει η παράκαμψη Αμφιλοχίας
   Το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο που κατασκευάζεται στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι η αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο 48 χιλιομέτρων με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 400.000.000 ευρώ.
 Το έργο έχει χωριστεί σε 4 διαφορετικές εργολαβίες οι οποίες κατασκευάζονται από εταιρείες του τεχνικού ομίλου ΑΕΓΕΚ.
      Παρά το γεγονός της κρίσιμης χρονικής συγκυρίας και των οικονομικών προβλημάτων το έργο παραμένει μία κατασκευαστική όαση, καθώς είναι πλέον από τα ελάχιστα που συνεχίζονται να εκτελούνται χωρίς να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε την συμβολή των εργαζομένων οι οποίοι παρά τις σημαντικές οικονομικές καθυστερήσεις στηρίζουν το μεγάλο έργο.
      Το ενδιαφέρον αυτή την εποχή στρέφεται στο τμήμα Σαμάρι-Λουτράκι το οποίο ουσιαστικά είναι η παράκαμψη της πόλης της Αμφιλοχίας η οποία «αναστενάζει» κάθε καλοκαίρι από τα διερχόμενα ι.χ καθώς από εκεί εξυπηρετούνται τα οχήματα από και προς την Ήπειρο αλλά και από και προς την Λευκάδα, τη Βόνιτσα, την Ηγουμενίτσα, την Πρέβεζα και την Κέρκυρα, δηλαδή όλη την Δυτική Ακτή προς το Ιόνιο Πέλαγος.
       Είναι ένα κομβικό σημείο στο οποίο οι εργασίες πάνε μπροστά σε σχέση με τα άλλα τμήματα. Στο τμήμα Σαμάρι-Λουτράκι τα έργα είναι εμφανώς προχωρημένα και πλέον υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα είναι και το πρώτο τμήμα που θα λειτουργήσει καθώς έχει προχωρήσει αρκετά με την χάραξη να είναι έτοιμη και τα σημαντικά τεχνικά έργα του τμήματος να είναι σε πλήρη εξέλιξη.
      Τα προβλήματα που υπάρχουν στην εξέλιξη του έργου δεν είναι διαφορετικά από αυτά που υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα μεγάλα έργα. Οι απαλλοτριώσεις εξακολουθούν να μην έχουν ολοκληρωθεί τραβώντας «πίσω» το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου.
      Το ypodomes.com επικοινώνησε με τους υπεύθυνους κατασκευής του έργου που μας ενημέρωσαν για την πρόοδο των εργασιών. Θέματα παρουσιάζονται σε μελέτες και απαλλοτριώσεις που δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, ειδικά στο δυτικό τμήμα. Το τμήμα που παρουσιάζει την μεγαλύτερη ανάσχεση είναι στην περιοχή της Βόνιτσας.

ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2013 Η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ
    Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ypodomes.com το έργο θα πάει ελαφρώς πίσω χρονικά με πιθανότερο σενάριο η παράκαμψη Αμφιλοχίας να δοθεί στις αρχές του 2013 πρώτη από το υπόλοιπο έργο. Και στο τμήμα αυτό έχουμε μικρό-θεματάκια που όμως είναι αντιμετωπίσιμα και θεωρείται ότι θα ξεπεραστούν.
     Αμέσως μετά, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2013 θα δοθεί στην κυκλοφορία και το 3ο τμήμα (αυτό είναι αμέσως μετά την παράκαμψη Αμφιλοχίας με κατεύθυνση το Άκτιο). Τα δύο πρώτα τμήματα θα δοθούν μέχρι το τέλος του 2013. Όλα αυτά φυσικά υπό την αίρεση ότι τα θέματα των απαλλοτριώσεων και των πληρωμών από το Δημόσιο θα τρέξουν κανονικά.

      Μάλιστα όπως μας τόνισαν, αν λυθούν εγκαίρως τα θέματα τα οποία εκκρεμούν τότε το έργο θα δοθεί στην κυκλοφορία νωρίτερα και όχι στο τέλος του 2013, εννοώντας τα δύο τμήματα που βρίσκονται στην περιοχή του Ακτίου και της Βόνιτσας.
ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ
    Με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία επιτυγχάνεται ένας σημαντικός διπλός στόχος. Ο πρώτος είναι η μείωση της χρονοαπόστασης όλης της Δυτικής Ακτής του Ιονίου με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού και η δεύτερη είναι η οδική αναβάθμιση όλης αυτής της περιοχής που θα ενταχθεί στο σύγχρονο οδικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας.
     Όταν λειτουργήσει όλο το τμήμα η απόσταση από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία θα διανύεται σε 25 λεπτά ενώ η απόσταση μέχρι το Αντίρριο θα είναι περίπου 60 λεπτά! Η μεγάλη διαφορά είναι η σύνδεση με την Αθήνα η οποία θα μειωθεί από 4,5 ώρες που είναι σήμερα σε περίπου 3 ώρες!
Εξίσου σημαντική είναι η μείωση προς Ιωάννινα (περίπου 60 λεπτά) και με Θεσσαλονίκη που θα μπορεί να διανύεται σε περίπου 4 ώρες! Η μετατροπή του δρόμου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο θεωρείται ότι επιφέρει ευεργετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη της γεωργίας, της κτηνοτροφίας, της βιοτεχνίας και φυσικά του τουρισμού.

    Ευνοημένο θα είναι και το Αεροδρόμιο στο Άκτιο ενώ το λιμάνι της Πρέβεζας θα αποκτήσει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γειτνίασης της με τον οδικό άξονα.

Πηγή:ypodomes.com

1 σχόλιο:

  1. http://www.agrinioculture.gr/2012/06/13/%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BF/

    Αν το διαβάσετε θα καταλάβετε γιατί είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο