Μεγάλη επικινδυνότητα στο δρόμο Αστακό - Μύτικα
Αξιότιμε κύριε Νομάρχη,
πριν από 3,5 χρόνια κόντεψα να χάσω τη ζωή μου στον επαρχιακό δρόμο Αστακού- Μύτικα εξαιτίας ενός κοπαδιού ζώων που ήταν μετά από τυφλή στροφή, λίγο έξω από τον Αστακό. Στην προσπάθεια μου να αποφύγω το κοπάδι έριξα το αυτοκίνητο εκτός δρόμου, με αποτέλεσμα να ανατραπεί και να καταστραφεί ολοσχερώς. Και εγώ φυσικά τραυματίστηκα αρκετά σοβαρά από την ανατροπή του αυτοκινήτου, αλλά και από τα γυαλιά των παραθύρων που έσπαγαν το ένα μετά το άλλο.
Τριάμιση χρόνια τώρα προσπαθώ με κάθε τρόπο να αλλάξω την πρωτοφανή (και για τα ελληνικά δεδομένα) πρακτική των γιδοβοσκών της περιοχής εκεί να αφήνουν τα ζώα τους ελεύθερα, και όπου αυτά καταλήξουν, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω καταφέρει τίποτα.
Σημειώστε επίσης τα παρακάτω:
1. Από το σημείο που εισήλθα στον αυτοκινητόδρομο Αστακού-Μύτικα ερχόμενος από Αγρίνιο- Σκουρτού (στην απαράδεκτη εκείνη γέφυρα λίγο μετά το Κέντρο Υγείας) μέχρι και το σημείο του ατυχήματός μου, εκεί δηλαδή που βρέθηκε το κοπάδι, δεν υπάρχει πουθενά προειδοποιητικό σήμα περί κοπαδιών ζώων!
2. Οι γιδοβοσκοί εκεί έχουν τη συνήθεια να αφήνουν τα ζώα τους ελεύθερα, αδιαφορώντας αν αυτά θα σταθμεύσουν πάνω στο οδόστρωμα. Μα η πινακίδα, κε Νομάρχη, που προειδοποιεί για ζώα, δεν δηλώνει ότι μπορεί μία μαύρη αγελάδα να έχει κοιμηθεί μέσα στη μαύρη τη νυχτιά πάνω στην μολυβή άσφαλτο και να πάρει ο Χάρος τον οποιοδήποτε μοτοσυκλετιστή περνάει από κει!...
Ούτε ότι μπορούν τα κατσίκια του καθενός να παραμονεύουν πίσω από κάθε τυφλή στροφή (για πολλές από τις οποίες είστε και πάλι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ!). Τα ζώα πρέπει πάντα να συνοδεύονται, λέει Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και μάλιστα με φωσφορούχα διακριτικά, έστω ο συνοδός τους. Αυτοί δεν είναι καν εκεί!
Τι απ’ όλα αυτά έχετε εφαρμόσει εσείς, λαοπρόβλητε κύριε Νομάρχη; Δεν συζητάω βέβαια για το ανύπαρκτο Αστυνομικό Τμήμα του Αστακού. Ο τότε Διοικητής του τμήματος μου είχε εκμυστηρευτεί ότι είναι ανίκανος να βάλει σε τάξη αυτούς τους ανθρώπους.
3. Πως πιστεύετε, ότι θα αντιδράσει ο γάλλος, γερμανός, ιταλός τουρίστας όταν μετά από μία στροφή θα χρειαστεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημά του στη θέα ενός κοπαδιού; Ακόμα και με 80 χιλιόμετρα την ώρα, αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό, πιστέψτε με. Τι εντύπωση θα αποκομίσει για την περιοχή, την οποία επέλεξε για τις διακοπές του; Ποσώς μάλλον σας ενδιαφέρει και αυτό.
4. Γιατί να εξαιρείται αυτή η περιοχή από κάποιους κανόνες υγιούς συμπεριφοράς, δεν το καταλαβαίνω. Οι κύριοι στην περιοχή του Πολυκλαδικού Αγρινίου, που περνούν το κοπάδι τους υπεύθυνα και ωραία, όντας εκεί, είναι διαφορετικοί από τους άλλους; Οι άλλοι δηλαδή στον Αστακό είναι «μη εκπαιδεύσιμοι»; Ούτε ένα πρόστιμο δεν τους έχει τεθεί για την επαναλαμβανόμενη παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, γιατί λέει το Τμήμα Αστακού, είναι μόνο 20 ευρώ και δεν θα μπορούσε να τους συνετίσει. Κάθε μέρα από 20 ευρώ να πληρώνουν, να δούμε για πότε συνετίζονται!
5. Κύριοι, ένας είναι ο Παρανομαστής όλων αυτών: Έλλειψη Σεβασμού στην Ανθρώπινη Ζωή. Ευρύ φαινόμενο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ένας πολίτης παραλίγο να χάσει τη ζωή του πρόσφατα και άλλοι πολλοί στο παρελθόν, και δεν μπορεί να αποτρέψει ώστε αυτό να μην το πάθουν και άλλοι. Αυτό είναι τουλάχιστον τραγικό! Τα τροχαία ατυχήματα στην ελληνική περιφέρεια συνιστούν ετησίως ένα μικρό πόλεμο και εσείς το ακούτε αυτό αδιάφορα και παθητικά. Μα, και εσείς είστε υπεύθυνοι, κύριοι γι’ αυτό το μακελειό!
Πολλές φορές ζήτησα και εγγράφως να παραστώ στο Νομαρχιακό Συμβούλιο, να καταθέσω τις παρατηρήσεις μου, αλλά ποτέ δεν εκλήθη.
6. Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφερθώ στο γεγονός ότι πολλές τυφλές στροφές που υπάρχουν στο κομμάτι αυτό οφείλονται, όχι τόσο στην κατασκευή του δρόμου, όσο στους θάμνους δίπλα στο οδόστρωμα, που έχουν γιγαντωθεί και έχουν καταλάβει μέρος του οδοστρώματος! Εδώ και πολλά χρόνια διέρχομαι αυτό το δρόμο και μπορώ να διαβεβαιώσω, ότι ποτέ δεν νοιάστηκε κανείς να κόψει αυτούς τους θάμνους και να βελτιώσει την ορατότητα των οδηγών.
Μάλλον δεν έχετε βρεθεί σε οργανωμένο ευρωπαϊκό κράτος να δείτε τι περιποίηση υπάρχει στους δρόμους. Ας αρθεί επιτέλους το σύνθημα του «Μένουμε Ελλάδα» μπας και φέρουμε καμιά ιδέα και πρακτική από έξω! Αρκετά πια με το «Ελαδίτσα, το κέντρο του κόσμου»!
7. Δικαιολογία δεν υπάρχει στα αφτιά μου καμιά, όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές. Εάν τα κονδύλια δεν επαρκούν, ας προσκαλέσει ο Νομάρχης τους πολίτες, με τα δικά τους μέσα και σύνεργα, να εξορθολογίσουμε τον τόπο μας. Οι ενέργειες του ΣΚΑΪ στην Αθήνα απέδειξαν περίτρανα, ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας έχει πολύ υψηλό επίπεδο για να καταλαβαίνει πια τις ανάγκες της πατρίδας, να συμπαρίσταται και να προσφέρει, καταθέτοντας αφιλοκερδώς τον προσωπικό του μόχθο. (Ας το κάνει αυτό και για τον καθαρισμό των παραλιών, μαζί του θα ‘μαστε.)
Το παν είναι να διορθώνονται τα κακώς κείμενα και να μην κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές. Στην Ελλάδα ο κόσμος «φεύγει» πολλές φορές «τζάμπα και βερεσέ», όπως λέει και ο λαός. Από ένα φρεάτιο που δεν έχει κλείσει καλά, από μία κακοτεχνία του δρόμου, από κάποιον που το μπαλκόνι του έχει φτάσει στο πεζοδρόμιο και είναι στο ύψος του ματιού, και χίλια άλλα τέτοια. Ε, όχι πια!
Ας νοιαστεί κάποιος και μ’ αυτά, και μάλιστα άμεσα!
Θα μπορούσα να αναφέρω ακόμα πολλά…
Τι προδιαγραφές ασφάλειας έχει, για παράδειγμα, ο δρόμος Βλυζιανά- Βελά; Φαντάζομαι ότι θα τον έχετε βάλει και στα πεπραγμένα της τετραετίας σας αυτό το «Μνημείο Οδικής Προχειρότητας και Επικινδυνότητας».
Τι προδιαγραφές ασφάλειας έχει η γέφυρα στον Αστακό από την οποία εισέρχονται όλοι οι Αγρινιώτες για να κατευθυνθούν προς Μύτικα Αιτωλ/νίας;
Φοβερά απογοητευμένος και απελπισμένος από τη βραδύτητά σας, κύριοι, αναμένω κάποια αναλαμπή.
Ένας μόλις 33χρονος νέος.
Σας ευχαριστώ
Πηγή: http://axeloostv.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο