


Ημερομηνία 4/5/2026
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Από αύριο Τρίτη 5 Μαΐου 2026, θα ξεκινήσουν εργασίες εκσκαφής του αγωγού για το έργο του βιολογικού της Αλυζίας στην είσοδο της Κανδήλας από Βάρνακα (από την γέφυρα στο «Γαρδί», μέχρι την πλατεία της Κανδήλας)....
Παρακαλούνται οι κάτοικοι να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευση τους από το συγκεκριμένο σημείο και να μην σταθμεύουν στο τμήμα αυτό έως την Παρασκευή 8/5/2026.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
Πριν λίγες μέρες η δημοτική αρχή μας ενημερώνε με δελτίο τύπου να κόψουμε τυχόν δέντρα ή κλαδιά ακόμη να μεταφέρουμε και περιφράξεις στον αγροτικό δρόμο ώστε να περάσει το δίκτυο του βιολογικού απο Βαρνακα προς Κανδηλα τελικά τι έγινε και δεν προχωρήσε το έργο στο συγκεκριμένο δρόμο μπορεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος η κάποιος υπεύθυνος να μας ενημερώσει ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή