Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Απαγόρευση κυκλοφορίας, σε περιοχές που χρήζουν προστασίας από πυρκαγιές.

Με απόφαση του Νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας Θύμιου Σώκου από την 1η Ιουλίου 2010 ξεκίνησε η επιβολή του μέτρου απαγόρευσης της κυκλοφορίας κατά τις ημέρες κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς στις εξής περιοχές:
Δασύλλιο Αγίου Χριστοφόρου Αγρινίου,
Πευκοδάσος περιοχής Αγίου Συμεώνος Μεσολογγίου,
Φράξος Λεσινίου Δήμου Οινιαδών,
Δασύλλιο τοπικού διαμερίσματος Δήμου Οινιαδών,
Δασύλλιο Δήμου Θέρμου
,
Από την πλατεία του κάστρου Ναυπάκτου μέχρι τον περιφερειακό δρόμο Ναυπάκτου.
Οι ώρες απαγόρευσης της κυκλοφορίας είναι από τις 21:00μ.μ. έως τις 06:00 το πρωί και το μέτρο θα ισχύσει έως τις 31 Οκτωβρίου 2010.
Το μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας θα υλοποιείται μετά από σύσκεψη των κατά τόπους αρχών και φορέων (Δήμος, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Αστυνομία και Δασαρχείο) και περιλαμβάνει περιπολίες της αστυνομίας, τοποθέτηση πινακίδων και έκδοση σχετικής ανακοίνωσης.

Βαθύτερα και ακραία τα κίνητρα με πιθανό τυφλό κτύπημα από ανθρώπους του UCC, εις το όνομα της «Τσαμουριάς» σύμφωνα με την Ε.Υ.Π.

Τα κίνητρα της πράξης δεν έχουν ξεκαθαρίσει ωστόσο οι δράστες δεν φαίνεται να είχαν κίνητρο τη ληστεία. Ύστερα από έρευνα που έκαναν αστυνομικοί εντός και εκτός του εστιατορίου, βρήκαν φυσίγγια και κάλυκες από πυροβόλο όπλο, καθώς και θραύσματα βολίδων. Η αστυνομία εξέτασε την περίπτωση να επρόκειτο για ξεκαθάρισμα λογαριασμών, οι ιδιοκτήτες του καταστήματος είναι ένας Έλληνας και ένας Αλβανός, οι οποίοι υποστήριξαν ότι δεν έχουν δεχτεί απειλές. Η ΕΥΠ εξετάζει πλέον το ενδεχόμενο για "κτύπημα πέρα από το κοινό ποινικό δίκαιο", πιο απλά μήπως έχουμε κίνηση παραστρατιωτικής ομάδας στο "τυφλό" κτύπημα με δραστηριοποίηση πυρήνα του UCC ("Απελευθερωτικού Στρατού της Τσαμουριάς"). Το είδος του κτυπήματος (μπήκαν αιφνιδιαστικά και άρχισαν να πολυβολούν το πλήθος), η εμφάνισή τους (μαύρες στολές) και τα κίνητρα που δεν είναι ευκρινή έχουν οδηγήσει τις αρχές να προχωρούν σε έρευνες πέρα από το κοινό έγκλημα. Πριν μερικές ημέρες μετά το τριήμερο φεστιβάλ του αλβανικού κόμματος PDU οργανώθηκε πορεία με πούλμαν και αυτοκίνητα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, όπου είχε στηθεί εξέδρα για την εκδήλωση για… «θύματα της ελληνικής γενοκτονίας»! Ο αρχηγός του κόμματος Σ. Ιντρίζι σε ένα εθνικιστικό παραλήρημα δήλωσε ότι «ορκίζεται στους τάφους των θυμάτων ότι η «Τσαμουριά» είναι δική μας και πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε στην «Τσαμουριά» μας…». Παρόλο που πολλοί θεωρούν τις όποιες επιθετικές κινήσεις εναντίον της Ελλάδας φανταστικά σενάρια, μέλη των Τσάμηδων δηλώνουν πανέτοιμα να αναλάβουν δράση με σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο εντός της Ελλάδας, αμέσως μετά την ένωση του Κοσόβου με την Αλβανία, με στόχο την «απελευθέρωση» της Τσαμουριάς. Μάλιστα, στις 11 Απριλίου 2007 κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο τέσσερα βίντεο στα οποία παρουσιαζόταν μια ομάδα αυτοαποκαλούμενη «Απελευθερωτικός Στρατός της Τσαμουριάς», η οποία ζητούσε να της επιστραφούν τα… «εδάφη της». Βέβαια, πολλοί θεωρούν τα βίντεο αυτά ως παραπλανητικά ή προβοκατόρικα ή ως ένα αστείο (!) αλλά η ουσία είναι ότι το ζήτημα είναι υπαρκτό και τα εξτρεμιστικά στοιχεία που υπηρετούν το σκοπό αυτό, ακόμα και αν δεν είναι εξοπλισμένα αυτή τη στιγμή, μπορούν να βρουν διαθέσιμα όπλα από το Κόσοβο ή από αυτά που έχουν κλαπεί από τα αλβανικά στρατόπεδα -όπως πιο πάνω αναφέρω. Την ίδια στιγμή, η «Ομόνοια», η οργάνωση των Βορειοηπειρωτών στην Αλβανία, βρίσκεται υπό διάλυση. Ακολουθώντας τις συμβουλές της προηγούμενης αλλά και της σημερινής ελληνικής κυβέρνησης για «ησυχία» και «συνεργασία», οι Βορειοηπειρώτες προσχώρησαν στα αλβανικά κόμματα, με αποτέλεσμα να μην αντιπροσωπεύεται πλέον πολιτικά ο ελληνισμός της Βορείου Ηπείρου! .....μοναδική εξαίρεση αποτελεί ο βουλευτής Κορυτσάς Γρηγόρης Καραμέλος, που ίδρυσε το ΚΑΔΕ, ένα κίνημα που σκοπό έχει την αναπλήρωση του κενού που δημιουργήθηκε. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η δρομολογημένη κατάργηση των θεωρήσεων για τους Αλβανούς πολίτες που ταξιδεύουν στις χώρες Σένγκεν, κάτι που αναμένεται να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες κινήσεις των ακραίων Αλβανών εθνικιστών σε ελληνικό έδαφος.
http://inagrinio.blogspot.com

Ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας, σχετικά με την ληστεία ταχυδρόμου στον Αετό.

Την 1-7-2010 και περί ώρα 09.00΄ στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Μεδεώνος (Κατούνα) τρείς (3) άγνωστοι δράστες εκ των οποίων δύο (2) άνδρες και μία (1) γυναίκα , οι οποίοι επέβαιναν σε Ι.Χ.Ε. αυτ/το μάρκας HYUNDAI τύπου ACCENT, χρώματος ασημί, ενεργώντας από κοινού ακινητοποίησαν όχημα (Ι.Χ.Ε. αυτ/το) που οδηγούσε 50χρονος ταχυδρομικός διανομέας των ΕΛΤΑ Κατούνας και με την απειλή πιστολιού τον οδήγησαν σε κοντινή ερημική τοποθεσία, του προκάλεσαν σωματικές βλάβες στο πίσω μέρος της κεφαλής, του αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των σαράντα χιλιάδων τριακοσίων σαράντα (40.340,00) Ευρώ από το συνολικό ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων πεντακοσίων (73.500,00) Ευρώ που έφερε μαζί του και στην συνέχεια τον έδεσαν ΄΄χειροπόδαρα΄΄ και τον εγκατέλειψαν εντός του οχήματός του, όπου και βρέθηκε την 13.30΄ της ιδίας από βοσκό της περιοχής.
- Υπόλοιπο ποσό των τριάντα τριών χιλιάδων εκατόν εξήντα (33.160,00) Ευρώ ανευρέθει εντός του οχήματος και αποδόθηκε στον προϊστάμενο των ΕΛΤΑ Κατούνας. Κατά την διάρκεια της προανάκρισης παθών εξεταζόμενος διαδοχικά υπέπεσε σε σημαντικές αντιφάσεις, συνελήφθη για ψευδορκία και με την σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία οδηγηθεί κ. Εισαγγελέα Πλημ/κών Αγρινίου.
- Για την αναζήτηση – σύλληψη των δραστών ενεργείται προανάκριση από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Κατούνας.

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Η παρουσίαση του βιβλίου: «ιστορία του Δραγαμέστου/Αστακού και της περιοχής του στα νεότερα χρόνια, περ. 1470-1832».

Ιστορική και συνάμα πολιτιστική σημασία είχε η παρουσίαση του βιβλίου του ιστορικού Ιωάννη Δημητρούκα για την ευρύτερη περιοχή του Δραγαμέστου του Δήμου Αστακού.
Αρχικά το λόγο πήρε ο συντονιστής της παρουσίασης και καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Παναγιώτης Κοντός, ο οποίος καλωσόρισε τους παρευρισκομένους, παρουσίασε τους βασικούς ομιλητές στο κοινό και αναφέρθηκε συνοπτικά για το Δραγαμέστο και για το βιβλίο του συγγραφέα.
Ακολούθως, χαιρετισμούς απηύθυναν, ο Δήμαρχος Αστακού Παναγιώτης Στάικος, ο Δημοσιογράφος και Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Πάνος Σόμπολος, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Βελανιδιάς Σπύρος Φυσελιάς, ο Πρόεδρος της Ξηρομερίτικης Εταιρίας Λόγου και Τέχνης Μπάμπης Τσελεπής καθώς και ο Δάσκαλος Αλέξης Βαρόπουλος. Όλοι τους εξήραν το έργο του συγγραφέα και τη σημασία αυτού για την περιοχή.
Στη συνέχεια της παρουσίασης, μίλησαν οι βασικοί ομιλητές. Αρχικά ο ιστορικός Ιωάννης Γιαννόπουλος, ο Βυζαντινολόγος Ταξιάρχης Κόλιας και ο Αραβολόγος Βασίλειος Χρηστίδης, οι οποίοι παρουσίασαν διεξοδικά όλες τις πτυχές του έργου του συγγραφέα.
Στο τέλος, ο συγγραφέας Ιωάννης Δημητρούκας, αφού πήρε το λόγο, ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκομένους. Τόνισε ότι η παρουσία τους είναι σημαντική για τον ίδιο και αποτελεί στήριξη για το έργο του αλλά και για το ίδιο το Δραγαμέστο.
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν μεταξύ άλλων: ο Λύτρας Γιάννης υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Ξηρομέρου, ο Τρυφιάτης Πάνος Πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ, ο Σάββας Αλέκος επίτιμος πρόεδρος της ΠΑΝ.ΣΥ., ο Χολής Πάνος πρόεδρος της ΠΑΝ.ΣΥ., ο Στρατούλης Δημήτριος Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, ο Καραγκούνης Κώστας Βουλευτής της Ν.Δ., ο Κουρουμπλής Παναγιώτης Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ο Σαλτογιάννης Χρήστος Πρόεδρος του Συλλόγου Φυτειωτών, ο Τσέλιος Γιώργος Πρόεδρος του Συλλόγου Αγραμπελιωτών, ο Κλαδευτήρας Χρήστος π. Πρόεδρος της ΟΠΣΥΞ, ο Μπερερής Διονύσιος, ο Καραμεσίνης Μενέλαος και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι Συλλόγων και φορέων της περιοχής.
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Ιουνίου στη στοά του βιβλίου (αίθουσα λόγου και τέχνης), Πεσματζόγλου 5 και Σταδίου, με την στήριξη της Ξηρομερίτικης Εταιρίας Λόγου και Τέχνης, της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Ξηρομέρου και του Συλλόγου Φίλων της Βελανιδιάς.
FOTO Γιώργος Τσέλιος

Τρόμος στο Ρίβιο του Δήμου Φυτειών. Σκηνές «ΦΑΡΟΥ ΕΣΤ» σε εστιατόριο. Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα.


Πρωτοφανές περιστατικό με τρεις τραυματίες χθες βράδυ σε εστιατόριο στο Ρίβιο του Δήμου Φυτειών.
Το χάρο με τα μάτια τους είδαν περίπου 200 άτομα που βρίσκονταν μέσα στο εστιατόριο (ΜΠΕΣΣΑΣ), στο οποίο είχαν σταματήσει τρία αλβανικά λεωφορεία.
Τέσσερις κουκουλοφόροι αλλοδαποί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αστυνομίας, εισέβαλαν στο εστιατόριο και άρχισαν να πυροβολούν αδιακρίτως με Καλάσνικοφ.
Από θραύσματα και σφαίρες τραυματίστηκαν τρία άτομα. Μία γυναίκα 66 χρόνων πυροβολήθηκε στο λαιμό και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Αγρινίου. Άλλοι δύο άνδρες ηλικίας 15 και 28 χρόνων τραυματίστηκαν στα πόδια ελαφρά.
Σύμφωνα με τις αρχές, το κίνητρο δεν φαίνεται να ήταν η ληστεία, αλλά μάλλον το ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
http://www.newsit.gr/
Πρώτη φορά συμβαίνει, τέτοιο γεγονός στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Φυτειών. Πρωτόγνωρες στιγμές για τους κατοίκους της περιοχής.
Η εγκληματικότητα στο «κατακόρυφο» και σε όλα σχεδόν τα περιστατικά πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν αλλοδαποί δράστες.

Παραλία Ελιά: Άγριας ομορφιάς μικρή παραλία με γαλαζοπράσινα βαθειά νερά.






Μια από τις πιο όμορφες παραλίες βρίσκεται στον δρόμο από Μύτικα προς την Πάλαιρο και ονομάζεται Ελιά. Πήρε το όνομα «ελιά» από μια τεράστια αιωνόβια ελιά που βρίσκεται στην είσοδο του όρμου. Είναι μικρή παραλία με μικρά πετραδάκια και με πεντακάθαρα, γαλαζοπράσινα βαθειά νερά. Είναι από τις πιο γραφικές μικρές παραλίες της περιοχής μας.

Όμιλος φίλων σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης»: Η απομόνωση του Αγρινίου έργο των πολιτικών.

Σε απάντηση της επιστολής που είχε αποστείλει ο Όμιλος Φιλών Σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης» στην ΕΡΓΟΣΕ σχετικά με τις υπό προκήρυξη μελέτες για το Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα Αντίρριο- Ιωάννινα, λάβαμε απαντητική επιστολή μέσω του προέδρου και διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωαν. Πετρόπουλου, με την οποία μας γνωστοποιείται πως η σιδηροδρομική σύνδεση του Αγρινίου με τον άξονα δεν υφίσταται ούτε καν ως σχέδιο.
Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται ο αποκλεισμός της πόλης του Αγρινίου από κάθε μεγάλο έργο και κάθε συγκοινωνιακό άξονα. Η Ιόνια Οδός και ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας –όπως επίσημα ανακοινώνεται τώρα- αγνοούν το Αγρίνιο. Ποια λογική υπαγορεύει να απομονώνεται μια πόλη και μια ευρύτερη περιοχή άνω το 120 χιλιάδων κατοίκων από ένα τόσο μεγάλο αναπτυξιακό και συγκοινωνιακό έργο;
Υπάρχει άραγε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που το Αγρίνιο συνεχώς αγνοείται; Ή μήπως υπάρχει κάποια μυστική δύναμη που μας καταδιώκει ;
Μάλλον η επώδυνη και διαχρονική, όπως αποδεικνύεται, έλλειψη πολιτικής βούλησης τόσο από την πλευρά του πολιτικού προσωπικού του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας, όσο και από την πλευρά της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τι έκαναν οι πολιτικοί του νομού (βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι) όταν σχεδιάζονταν ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας και όταν εντάσσονταν στα ευρωπαϊκά πακέτα χρηματοδότησης; Απολύτως τίποτα! Αυτό μας αποκαλύπτεται τώρα και επίσημα από την ΕΡΓΟΣΕ. Μας αναγκάζουν να συμπεράνουμε πως στο συγκεκριμένο τομέα έχουν αποτύχει παταγωδώς όλοι τους.
Ο Όμιλος μας είχε προειδοποιήσει για το θέμα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και μάλιστα είχε εδώ και χρόνια ζητήσει από τα δημοτικά συμβούλια της περιοχής να πάρουν απόφαση-θέση για τη δίκαιη χάραξη του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα κοντά στο Αγρίνιο. Και ήταν 11 τα δημοτικά συμβούλια της ευρύτερης περιοχής που ομόφωνα συμφώνησαν με τις θέσεις μας, ωστόσο όλα τα δημοτικά συμβούλια έμειναν εκεί. Και με την στάση τους αυτή ουσιαστικά ακύρωσαν τις αποφάσεις τους αλλά και τα επιχειρήματα του Ομίλου μας, όταν γνωστοποιούσαμε τις εν λόγω αποφάσεις με την επιστολή μας στην ΕΡΓΟΣΕ. Λυπούμαστε που οι δήμοι και ιδίως ο δήμος Αγρινίου, αρκέστηκαν σε μια μόνο τυπική απόφαση, χωρίς να πράξουν οτιδήποτε άλλο. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στην απραξία τους για το θέμα, αυτή τη περίοδο αλλά τουλάχιστον για τα δέκα προηγούμενα χρόνια. Το ίδιο βέβαια ευθύνονται οι βουλευτές του νομού, οι κατά καιρούς ντόπιοι υπουργοί, οι νομάρχες και οι φορείς που αδιαφόρησαν για το θέμα.
Η παράκαμψη του Αγρινίου σημαίνει την ακόμα μεγαλύτερη απομόνωση και αποξένωσή του αφού προσπερνάται από τον διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα. Αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ζωή του τόπου. Η σωστή διέλευση του άξονα κοντά στην πόλη θα ήταν μια ευκαιρία για την ένταξή του στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ευρώπης. Και κάτι ακόμα : η παράκαμψη του Αγρινίου υποσκάπτει και τη βιωσιμότητα του Άξονα αποκλείοντας μια τεράστια πηγή επιβατών, την μεγαλύτερη πόλη μεταξύ Πάτρας και Ιωαννίνων. Στην εποχή που η πράσινη ανάπτυξη είναι επιτακτική ανάγκη –σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυβέρνησης- δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε άλλο για την αναγκαιότητα του έργου και της σύνδεσής του με το Αγρίνιο.
Τέλος σχετικά με την χρηματοδότηση, όπως διευκρινίζει η απαντητική επιστολή της ΕΡΓΟΣΕ, το 50% των μελετών χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και το υπόλοιπο από εθνικούς πόρους. Οι εθνικοί πόροι που απαιτούνται για τα πρώτα χρόνια δεν χρειάζεται να είναι υψηλοί, π.χ. το 2010: 0(μηδέν) €, το 2011: 1 εκ. €, το 2012: 2 εκ. €, το διάστημα 2013 – 2016: από 4 εκ. €. Έτσι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδηθεί χρόνος, να μην χαθεί η ευκαιρία χρηματοδότησης από την Ε.Ε. ώστε όταν η χώρα επανέλθει σε καλύτερη κατάσταση να έχει έτοιμη την μελέτη για ένα τέτοιο σπουδαίο έργο και να προγραμματίσει τη κατασκευή του.
Αν έστω και τώρα -στο και πέντε- της υπόθεσης όλοι οι φορείς και οι πολιτικοί του νομού διεκδικήσουν, ίσως υπάρχει ακόμη ελπίδα και το μεγάλο αυτό έργο να μην χαθεί και η σύνδεση του Αγρινίου με τον Άξονα να επιτευχθεί. Γι’ αυτό και καλούμε όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες, που βλέπουν συνεχώς τον τόπο τους να απαξιώνεται και να παρακμάζει.
Το Δ.Σ. του ομίλου

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Πλαζ Αγριλιά: Μοναδική παραλία με καταγάλανα νερά.






Μια απο τις καλύτερες παραλίες του νομού μας είναι η πλαζ Αγριλιά στο Δήμο Αλυζίας. Απέχει μόνο 3 λεπτά απο τον Μύτικα, είναι οργανωμένη παραλία με βοτσαλάκι και καθαρά νερά που βαθαίνουν ομαλά. Είναι ιδανική για οικογένειες και παιδιά μιας και τα νερά δε βαθαίνουν απότομα. Θα βρείτε ταβερνάκι-καφετέρια που συγκεντρώνει αρκετό κόσμο και λειτουργεί οργανωμένο κάμπινγκ.

Ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε τον οδικό άξονα "Αμβρακία - Άκτιο" και το φράγμα Αχυρών.


Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, ολοκλήρωσε χθες την διήμερη περιοδεία του στην Λευκάδα και την Αιτωλοακαρνανία, όπου επισκέφθηκε έργα υποδομών και είχε συνεργασία με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των κοινωνικών φορέων.
Ο Υφυπουργός μαζί με τον Θάνο Μωραΐτη, Υφυπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, τον Βουλευτή του νομού Ανδρέα Μακρυπίδη, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Αναστάσιο Αποστολόπουλο, το Νομάρχη Θύμιο Σιώκο και τον Δήμαρχο Ανακτορίου, Γιώργο Αποστολάκη, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποίησαν στην αίθουσα του Δημαρχείου Ανακτορίου, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο του οδικού άξονα "Αμβρακία - Άκτιο", στην περιοχή της Βόνιτσας.
Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
"Από το 2000, η Πολιτεία έδωσε προτεραιότητα στη Δυτική Ελλάδα κατασκευάζοντας ένα δίκτυο σημαντικών αναπτυξιακών υποδομών, οι περισσότερες εκ των οποίων, θα ολοκληρωθούν το αργότερα στο τέλος της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Έτσι, η Δυτική Ελλάδα, θα αποκτήσει τις βασικές υποδομές που είναι απαραίτητες για να καλύψει το έλλειμμα ανάπτυξής της, για να δημιουργηθούν θέσεις απασχόλησης και για να υπάρξουν σταθερά εισοδήματα.
Ο οδικός άξονας "Αμβρακία - Άκτιο" είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, καθώς ενώνει την έξοδο της υποθαλάσσιας του Ακτίου με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Αμβρακίας και προσφέρει γρήγορη και ασφαλή διέλευση εντός του Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Στις 16/3/2010, υπογράψαμε τις συμβάσεις κατασκευής του έργου, προϋπολογισμού 338 εκατ. ευρώ. Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του είναι 36 μήνες".
Στη συνέχεια, το κλιμάκιο επισκέφθηκε το Φράγμα Αχυρών και ενημερώθηκε για την πορεία κατασκευής του φράγματος, των σηράγγων και του αρδευτικού δικτυού της περιοχής. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες, τους τελευταίους μήνες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς καθώς λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης των προηγούμενων χρόνων, είχαν σταματήσει".
"Παρόλη τη δημοσιονομική στενότητα και την οικονομική κρίση εξασφαλίσαμε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων τους πόρους για τη συνέχιση του έργου, επειδή το φράγμα και το αρδευτικό δίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της περιοχής. Μιας περιοχής που έχει πάρα πολύ υψηλή ανεργία και έλλειψη άλλων αναπτυξιακών υποδομών. Ξεπεράστηκαν μια σειρά τεχνικά προβλήματα και όπως εκτιμούν οι αρμόδιες υπηρεσίες, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Μένει η δημοπράτηση της Β΄ φάσης του αρδευτικού δικτύου, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2011 αφού ολοκληρωθεί ο αναδασμός στην περιοχή".
Ακολούθως, το κλιμάκιο επισκέφθηκε τμήμα του έργου "Ανακατασκευή Διώρυγας Δ1 και Επέκταση Διώρυγας Αμβρακίας-Αμφιλοχίας για υδροδότηση και άρδευση της ευρύτερης περιοχής". Στη συνεχεία, επισκέφθηκαν τα έργα άρσης επικινδυνότητας στην περιοχή του Αγρινίου. Περιλαμβάνει 20 παρεμβάσεις σε τμήματα της παλιάς Εθνικής οδού από το Αντίρριο μερί τα Ιωάννινα.
Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
"Το επαρχιακό και περιφερειακό δίκτυο της χώρας είναι πεπαλαιωμένο και η ελλιπέστατη συντήρησή του τα τελευταία χρόνια, το έχει καταστήσει πολύ επικίνδυνο. Γι' αυτό και μεγάλος αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει σε αυτό το δίκτυο. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αυτούς ακριβώς τους λογούς, διαμόρφωσε ένα ειδικό πρόγραμμα για όλη τη χώρα, ύψους 500 εκατ. ευρώ, για σημειακές παρεμβάσεις άρσης της επικινδυνότητας. Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας, που αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες το Υπουργικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού, κ. Δημήτρη Ρέππα".
Η επίσκεψη συνεχίστηκε στα έργα της σήραγγας του Αγ. Ηλία, του τμήματος "Αγρίνιο-Πλατυγιάλι-Αστακός". Η κατασκευή του έργου "Οδικές συνδέσεις σήραγγας Αγ. Ηλία" είναι τμήμα της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το λιμάνι του Αστακού. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 16 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και αναμένεται να τελειώσει στο τέλος του 2010. Τα υπόλοιπα τμήματα μελετώνται από τη Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με στόχο τη σύντομη δημοπράτησή τους.
Όσον αφορά το έργο αυτό ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε:
"Το λιμάνι του Αστακού είναι μια πολύ σημαντική και σύγχρονη αναπτυξιακή υποδομή για τη Δυτική Ελλάδα και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό θα το καταστήσει δυναμικό πυλώνα της εξωστρέφειάς της. Για αυτό και η κυβέρνησή μας δίνει προτεραιότητα σε αυτόν το οδικό άξονα".
Το κλιμάκιο μετέβη στο Μεσολόγγι όπου πραγματοποίησε σύσκεψη, στη Νομαρχία. Οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν τις προτάσεις και τα αιτήματά τους και ο κ. Μαγκριώτης κλείνοντας τη σύσκεψη, δήλωσε:
"Με συστηματική δουλειά και τη συνεργασία και υποστήριξη των τοπικών φορέων, πιστεύω πως μέχρι το τέλος του 2013, η Ιόνια Οδός θα έχει ολοκληρωθεί, παρ' όλες τις καθυστερήσεις των προηγουμένων χρόνων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Μέχρι τότε, θα έχουν κατασκευαστεί όλες οι άλλες βασικές υποδομές του Ν.Αιτωλοακαρνανίας, ενώ μερικές που τώρα μελετώνται, θα βρίσκονται σε εξέλιξη. Με την ολοκλήρωση των αναπτυξιακών υποδομών η Αιτωλοακαρνανία και η ευρύτερη περιοχή, θα πατάει πλέον γερά στα πόδια της και θα μπορεί να χτίσει τη δική της βιώσιμη ανάπτυξη".
Η περιοδεία του Υφυπουργού έκλεισε με την επίσκεψή του σε εργοτάξια της Ιόνιας Οδού στο τμήμα "Μεσολόγγι- Αντίρριο".
ΦΩΤΟ: http://sarakaimara.blogspot.com/

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: «ο Βαγγέλης Κουτιβής με την ομάδα υποστηρικτών του».

Η ημερήσια εφημερίδα της Αιτωλοακαρνανίας «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» γράφει (ΠΕΜΠΤΗ 1/7/2010) για τον νέο Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας και σχολιάζει…
Αναφέρει λοιπόν το δημοσίευμα:
Υπάρχει Θέμα
Δεν μπορούν και δεν πρόκειται να το χωνέψουν αυτό οι Ξηρομερίτες.
Αγύριστα κεφάλια! Αλλά δεν έχουν άδικο: Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν ακούει τη λέξη Ξηρόμερο είναι η Κατούνα, ο Αετός, η Κομποτή, η Κωνωπίνα, η
Τρύφου. Σ’ αυτό υποθέτουμε, άπαντες συμφωνούν. Τώρα, τι δουλειά έχει η Κατούνα με τη Βόνιτσα και από πού κι ως που η καρδιά του Ξηρομέρου θα ανήκει σ’ ένα Δήμο που λέγεται «Άκτιο-Βόνιτσα»,.. ας πάνε να το εξηγήσουν στους Ξηρομερίτες.
Ο κόσμος πάντως αντιδρά. Κι όποιον πατριώτη κι αν έχουμε συναντήσει το τελευταίο διάστημα, αυτό μας λέει. Υπάρχει λοιπόν αυτή η ατμόσφαιρα, υπάρχει και ο Βαγγελης Κουτιβής με την ομάδα υποστηρικτών του που δεν ξέρουμε εν τέλει τι θα κάνει, ξέρουμε όμως ότι ως γνήσιος Κατουνιώτης, την έχει την ξεροκεφαλιά του! Και δεν έχει μιλήσει ακόμη…

Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού Συστήματος. Ο «εργασιακός μεσαίωνας» είναι εδώ!

Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο, σύνταξη θα παίρνουν όλοι στα 65 και αυξάνονται από 20 σε 25 τα χρόνια θεμελίωσης του συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Για την εξίσωση των ορίων ηλικίας, το νομοσχέδιο ορίζει τους όρους και την περίοδο εφαρμογής ως εξής:
-Η εξίσωση θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 31/12/2013.
-Το όριο συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το 65ο έτος ηλικίας.
-Η έναρξη της μεταβατικής περιόδου για την εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών θα ξεκινήσει από 01/01/2011.

Υ.Γ.: Πλέον καθίσταται σαφές, ότι ο «εργασιακός μεσαίωνας» είναι στο κατώφλι μας. Ο Λαός ανήμπορος να αντιδράσει, όπως όλα δείχνουν και όλοι είμαστε ευτυχισμένοι!
Αυτό είναι το σύστημα στην ελληνική κοινωνία, εμείς είμαστε υπεύθυνοι και ότι μας αξίζει παίρνουμε!
Όμως, υπάρχει θυμός στην ελληνική κοινωνία και κάποια στιγμή θα γίνει «έκρηξη θυμού» και τότε «ας βάλει ο θεός το χέρι του».

Πρωτοβουλία του βουλευτή κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή για δημοσιοποίηση των στοιχείων του Ι.Κ.Α.

Με πρωτοβουλία του βουλευτή κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή κατετέθη αίτηση προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Ανδρέα Λοβέρδο, ώστε να προσκομισθούν άμεσα στη Βουλή στοιχεία που αφορούν χρεοφειλέτες του Ι.Κ.Α..
Συγκεκριμένα ο κ. Κουρουμπλής ανέφερε ότι η κρισιμότητα της οικονομικής περιόδου που διανύουμε τόσο διεθνώς όσο και τοπικώς λόγω της ελληνικής ιδιαιτερότητας, μας επιβάλλει να χειριστούμε τα θέματα σπατάλης και κακοδιαχείρισης με ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια, ώστε με το νέο Σχέδιο Νόμου «Νέο Ασφαλιστικό Σύστημα & συναφείς διατάξεις, ρυθμίσεις στις Εργασιακές Σχέσεις» να επιτευχθεί η προσπάθεια περιστολής της προκλητικής σπατάλης. Η πάταξή της, θα επιφέρει σαφέστατα ηπιότερα μέτρα ασφαλιστικά και εργασιακά για το σύνολο των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
Γι’ αυτό οι φορείς του Ι.Κ.Α., οι οποίοι όχι μόνον κατέχουν την γνώση των στοιχείων και των αριθμών, αλλά οφείλουν να έχουν ήδη προχωρήσει σε ανάλυση των στοιχείων αυτών, καλούνται να καταθέσουν άπαντα στη Βουλή ώστε να ληφθούν υπόψη στο προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου.
Ειδικότερα να κατατεθούν:
• πίνακες ονομάτων φυσικών και νομικών προσώπων που οφείλουν την τελευταία πενταετία, βεβαιωθείσες μη καταβληθείσες οφειλές πάνω από 100.000 ευρώ προς το Ι.Κ.Α.,
• τα μέτρα τα οποία ελήφθησαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ι.Κ.Α. για την είσπραξή των ως άνω οφειλών, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας,
• ο συνολικός αριθμός και το χρηματικό ύψος των παραγραφέντων υποχρεώσεων προς το Ι.Κ.Α. των τελευταίων δέκα ετών,
• το ύψος των δαπανών του Ι.Κ.Α. που κατεβλήθησαν κατά την τελευταία πενταετία, για επιδόματα (άδειες) ασθενειών, επιδόματα λουτροθεραπείας, έκτακτη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και νοσοκομειακή περίθαλψη σε συμβεβλημένες και μη ιδιωτικές κλινικές.

Κατά τον κ. Κουρουμπλή η επεξεργασία των στοιχείων αυτών καθίσταται αναγκαία για τη λήψη καθοριστικών αποφάσεων στη διαμόρφωση της κυβερνητικής πολιτικής, ενόψει του υπό ψήφιση Σχεδίου Νόμου.

Αναγκαία η διαμόρφωση ΧΥΤΑ με δυνατότητα υποδοχής επικίνδυνων απόβλητων! Οι ελληνικές αρχές υπεύθυνες για την χωροθέτηση των ΧΥΤΑ.

Ο Επίτροπος για Περιβάλλον κ. Ποτότσνικ με αφορμή ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή σχετικά με την κατασκευή χώρου διαχείρισης βιομηχανικών αποβλήτων στην Μεγαλόπολη απαντά συνολικότερα για το θέμα των ΧΥΤΑ στην Ελλάδα τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι οι ελληνικές αρχές είναι υπεύθυνες για την χωροθέτηση τους κι ότι καθίσταται πλέον αναγκαία η υποδοχή και επικίνδυνων αποβλήτων στους ΧΥΤΑ.
Πιο συγκεκριμένα, ο Επίτροπος Ποτότσνικ, στην απάντησή του όσον αφορά τα επικίνδυνα απόβλητα και τους ΧΥΤΑ, επισημαίνει ότι:
«Στις 10 Σεπτεμβρίου 2009, στην υπόθεση C-286/08, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταδίκασε την Ελλάδα εξαιτίας της μη έγκρισης σχεδίου διαχείρισης επικίνδυνων αποβλήτων σύμφωνου με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της απουσίας καθιέρωσης ενός ολοκληρωμένου και κατάλληλου δικτύου εγκαταστάσεων διάθεσης επικίνδυνων αποβλήτων. ….Η κατασκευή ΧΥΤΑ με δυνατότητα υποδοχής επικίνδυνων αποβλήτων καθίσταται αναγκαία προκειμένου η Ελλάδα να μπορέσει να συμμορφωθεί με την απόφαση του Δικαστηρίου.
Η υγειονομική ταφή αποβλήτων αποτελεί μία από τις μεθόδους διαχείρισης των αποβλήτων και υπόκειται στις διατάξεις της οδηγίας 99/31/ΕΚ (αδειοδότηση, αποδοχή των αποβλήτων, έλεγχος και επιτήρηση κατά τη φάση της αξιοποίησης, παύση λειτουργίας, διαχείριση μετά την παύση λειτουργίας). Η προτεραιότητα που δίδεται στις άλλες μεθόδους διαχείρισης αποβλήτων δεν συνιστά λόγο παράβασης της νομοθεσίας. Η πιθανή παράβαση των οδηγιών για τη διαχείριση αποβλήτων (2006/12/ΕΚ και 99/31/ΕΚ) θα εξαρτηθεί κυρίως από τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει η εγκατάσταση, δηλαδή εάν θα είναι ή όχι σύμφωνη με τις κατάλληλες διατάξεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Παράλληλα, η κατασκευή χώρων υγειονομικής ταφής αποβλήτων πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) σύμφωνα με την οδηγία 85/337/ΕΟΚ. Ωστόσο, η οδηγία δεν δίνει στην Επιτροπή τη δυνατότητα παρέμβασης όσον αφορά τη σκοπιμότητα ή τη θέση του έργου ή ελέγχου της ουσίας της μελέτης των επιπτώσεων και των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων (εκτός περιπτώσεων στις οποίες το κράτος μέλος διαπράττει προφανές λάθος εκτίμησης). Όλα αυτά εμπίπτουν στην ευθύνη των αρχών των κρατών μελών.»
Όσον αφορά, στον ΧΥΤΑ Μεγαλόπολης ο Επίτροπος αναφέρει ότι:
«Η Ελλάδα έχει συμπεριλάβει τον συγκεκριμένο χώρο υγειονομικής ταφής αποβλήτων μεταξύ των προς κατασκευή ΧΥΤΑ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει στη διάθεσή της η Επιτροπή, δρομολογήθηκε η διαδικασία εκτίμησης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του εν λόγω έργου. Η αρμόδια υπουργός έχει ήδη εγκρίνει την προκαταρκτική μελέτη εκτίμησης επιπτώσεων. Ωστόσο, η εν λόγω έγκριση δεν αποτελεί παρά την προκαταρκτική φάση της διαδικασίας και δεν παράγει δεσμευτικά νομικά αποτελέσματα. Πράγματι, η ΜΠΕ πρέπει στη συνέχεια να πραγματοποιηθεί και κατόπιν να υποβληθεί για διαβούλευση στο ευρύ κοινό. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της φάσης, εναπόκειται στην αρμόδια αρχή να λάβει την τελική απόφαση και να εγκρίνει ή όχι την ΜΠΕ. Τίποτε από αυτά δεν φαίνεται να έχει γίνει.
Επομένως συνεπάγεται ότι επί του παρόντος δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί καμία παραβίαση της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»
Το Γραφείο Τύπου

Λύσιμος: Η πιο όμορφη παραλία στο δήμο Αλυζίας.






Aκριβώς δίπλα στο Μύτικα βρίσκεται η πανέμορφη παραλία Λύσιμος. Πεντακάθαρα νερά και μια εκτεταμένη παραλία που γεμίζει με κόσμο. Η παραλία του Λύσιμου, έχει μια μαγευτική και οργανωμένη αμμουδιά με ομπρέλες, ξαπλώστρες, καφετέριες, μεζεδοπωλεία και ψαροταβέρνες.

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη του Σπήλιου Λιβανού στο ρ/φ σταθμό Αθήνα 9,84 και στον δημοσιογράφο Φοίβο Καρζή.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αναπληρωτής Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας ο κ. Σπήλιος Λιβανός, καλή σας ημέρα
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Καλημέρα σε σας και στους ακροατές μας
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επειδή ακριβώς είστε Αναπληρωτής Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού ήθελα να σας ρωτήσω πως πήρε η Νέα Δημοκρατία αυτή την απόφαση και τι πρακτικά σημαίνει για την αντιπολιτευτική της τακτική
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Νομίζω ότι ο Αντώνης Σαμαράς από την αρχή έχει επιδείξει μια σταθερότητα και μια συνέπεια σ’ αυτά τα οποία προσπαθεί να κάνει και στο δημόσιο λόγο που εκπέμπει. Είδαμε από την αρχή, μια σταθερή στρατηγική προσήλωσης και βοήθειας στην εθνική προσπάθεια τους πρώτους μήνες ανάληψης της κυβέρνησης από τον κ. Παπανδρέου. Είδαμε συγκεκριμένες προτάσεις από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας που ωθούσαν τον κ. Παπανδρέου στο να πάρει μέτρα, την ώρα που έπρεπε να τα πάρει. Είδαμε συγκεκριμένες αναπτυξιακές προτάσεις από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας που δεν ακολουθήθηκαν. Είχαμε διαφωνίες στη συνέχεια για το πώς χειρίστηκαν τα κυβερνητικά θέματα οι Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ. Από εκεί και πέρα, όταν έφτασε αυτή η ιστορία των σκληρών μέτρων στη Βουλή, υπήρξε αυτό το ηχηρό όχι από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας, με μια λογική και στρατηγική η οποία βλέπουμε ότι -ενώ στην αρχή είχε ένα μεγάλο φάσμα ανθρώπων και απόψεων απέναντί της- σήμερα, όλο και περισσότερο, αντιλαμβάνονται αρκετοί ότι μάλλον είχε μια τεκμηριωμένη λογική από πίσω της. Όχι μόνο άμεσα αναπτυξιακή, αλλά και μεσομακροπρόσθεσμη. Μια άλλη πολιτική πρόταση που μπορεί να δώσει μια ελπίδα στην ελληνική κοινωνία. Να δώσει μια άλλη διέξοδο στους πολίτες, ότι μπορούμε να πετύχουμε και χώρια από αυτή τη μέγγενη των υφεσιακών μέτρων του ΔΝΤ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σύμφωνοι εγώ με πολύ καλή διάθεση να τα δεχθώ όλα αυτά, αλλά απεμπλοκή από το μνημόνιο στο σκληρό κόσμο που ζούμε σημαίνει εναλλακτική προέλευση δανεισμού και για αυτή δεν μας έχει πει κάτι ο κ. Σαμαράς ακόμα.
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Ο κ. Παπανδρέου χθες, στην προσπάθεια του να πείσει βουλευτές και στελέχη του ΠΑΣΟΚ για την ανάγκη ψήφισης του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, ως «2η πράξη», ως παρακολούθημα του μνημονίου, προχώρησε στον πολιτικό λόγο της ΝΔ καλώντας τους ακροατές του να επενδύσουν στις δυνάμεις του Ελληνισμού και στην ιπποδύναμη που έχουμε ως χώρα. Εμείς στηρίζουμε ειλικρινά αυτή τη θέση. Αυτή τη φιλοσοφία έχει ως κορωνίδα της σκέψης του ο Αντώνης Σαμαράς. Σ’ αυτή τη λογική πιστεύουμε, όταν τονίζουμε ότι έχουμε τις δυνατότητες να εφαρμόσουμε μια εναλλακτική πολιτική για σταδιακή απομάκρυνση από τα μέτρα του μνημονίου. Πριν μερικούς μήνες πολύ πιο εύκολα, σήμερα ασφαλώς πιο δύσκολα. Ακολουθώντας ένα διαφορετικό μίγμα πολιτικής μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κρίση δανεισμού, που δημιούργησε με τις λάθος κινήσεις του το ΠΑΣΟΚ, και σταδιακά να βγούμε από το στενό κορσέ που μας έχει επιβάλλει η τρόικα και το ΔΝΤ. Μόνο έτσι έχουμε πιθανότητα να αποφύγουμε τους βίαιους μετασχηματισμούς στην κοινωνία μας. Μόνο έτσι θα αποφύγουμε τα συνεπακόλουθα της ανατροφοδοτούμενης ύφεσης, τα οποία θα είναι τραγικά κατά την ταπεινή μου γνώμη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κορσές όμως έχει και 110 δις
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Η εξειδίκευση για το πώς θα βρεθούνε αυτά τα χρήματα, διότι υπάρχουν αρκετές ιδέες, δεν θα ήθελα να προτρέξω με κάποιες τις οποίες γνωρίζω εγώ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν θα μας πείραζε αν το κάνατε πάντως
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: …πριν από την Τρίτη, που θα ανακοινωθεί ένα πλήρες κοστολογημένο και πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, όχι μόνο άποψης και στρατηγικής, αλλά πραγματικής εξόδου απ’ αυτή την κρίση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επειδή λέτε την Τρίτη θα το ανακοινώσουμε δεν θέλω να επιμείνω άλλο σ’ αυτό
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Θα δώσω μια διάσταση. Πέραν της λογικής αξιοποίησης της περιουσίας κ.λ.π. την οποία κάποιοι την καταλαβαίνουν και κάποιοι θέλουν να θεωρούν ότι δεν έχει από πίσω της υποδομή, υπάρχει η λογική της αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας μας, όχι απλά ως προϊόν πώλησης ή ενοικίασης, αλλά και ως άξια διαχείρισης έτσι ώστε να μπορείς να δανειστείς ευθέως από τα πιστωτικά ιδρύματα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να τα δούμε μετά την Τρίτη αναλυτικά, να τα έχουμε μπροστά μας για να μπορούμε να τα συζητήσουμε. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι άλλο, κάνετε ένα πολιτικό σχεδιασμό ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι, τώρα μετά το Συνέδριό σας τι θέλετε να κάνετε από εδώ και πέρα
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Σαφώς ο πολιτικός χρόνος μ’ αυτή την κρίση την οποία βιώνουμε είναι συμπυκνωμένος, άρα οι κινήσεις οι οποίες θα έπρεπε να έχουν ένα άπλωμα μέσα στο χρόνο- και γνωρίζουμε ότι αυτό χρειάζεται μετά από μια οδυνηρή ήττα σαν αυτή που υποστήκαμε στις 4 Οκτωβρίου, θα πρέπει να γίνουν πολύ πιο γρήγορα. Αυτό το οποίο έγινε μέχρι σήμερα, ήταν μια οργανωτική αναδιάταξη και επούλωμα κάποιων πληγών…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στο Συνέδριο όμως είδαμε και μια πολιτική κίνηση, είδαμε τον εναγκαλισμό του κ. Καραμανλή που σημαίνει αποδοχή των πεπραγμένων της κυβέρνησης
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Πρώτον η κυβέρνηση αυτή έχει θετικό πρόσημο, εμείς στον Πολιτικό Σχεδιασμό βγάλαμε ένα φυλλάδιο απολογισμού της 5ετίας Καραμανλή
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το πιστεύετε αυτό ότι η κυβέρνηση Καραμανλή, η πενταετία Καραμανλή συνολικά έχει θετικό πρόσημο, γιατί αυτή είναι η κεντρική ερώτηση που θα σας έκανα έχει θετικό πρόσημο;
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Έχει πολλά θετικά τα οποία εμείς πρέπει να τα υποστηρίξουμε, οφείλουμε να τα υποστηρίξουμε διότι δεν πρέπει να χάνονται μέσα στον κυκεώνα της σημερινής πραγματικότητας. Βεβαίως υπήρξαν και πολλά λάθη, υπήρξαν ατολμίες…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Συνολικά ο κ. Καραμανλής ήταν ένας καλός Πρωθυπουργός
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Ο κ. Καραμανλής θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερος Πρωθυπουργός. Είχε όλες τις δυνατότητες να κάνει ένα θετικό μετασχηματισμό της κοινωνίας, να αλλάξει το κράτος που είναι ο βαρύς ασθενής στην πατρίδα μας, πράγμα το οποίο εν μέρει προσπάθησε να κάνει, τελικώς όμως δεν τα κατάφερε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν είμαι βέβαιος ότι κοινή αντίληψη των ανθρώπων είναι ότι υπάρχει θετικό πρόσημο στη διακυβέρνηση Καραμανλή
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Είναι η τρίτη φορά που αναφέρεστε σ’ αυτό. Εγώ σας λέω ότι υπάρχουν θετικά, πολλά τα οποία εμείς οφείλουμε να τα προβάλλουμε, ώστε ο ελληνικός λαός να μην τα ξεχνάει. Βεβαίως σήμερα, όταν υπάρχει αυτή η μεγάλη κρίση που αγγίζει το κάθε ελληνικό πορτοφόλι, την κάθε ελληνική οικογένεια, το αν έγιναν για παράδειγμα σωστές επιλογές στις αλλαγές μαθηματικού τύπου και στα έργα υποδομών στην πατρίδα μας, κανείς δεν τα κοιτάει. Η ουσία είναι ότι πρέπει να κοιτάξουμε το αύριο. Εμείς κάναμε την αυτοκριτική μας. Κλείσαμε τους λογαριασμούς μας με το χθες και τα πρόσωπα που έφτασαν τη ΝΔ εκεί που την έφτασαν. Από δω και μπρος έχουμε αρκετές ιδεολογικές διαφορές τις οποίες θα πρέπει να αναδείξουμε σε σχέση με τους υποστηρικτές του μνημονίου και τους συνοδοιπόρους τους. Έχουμε ουσιαστικές πολιτικές διαφορές με τη ΝΔ του χθες. Έχουμε ένα ιδεολογικό προσανατολισμό πολύ πιο συγκεκριμένο, που ξαναφέρνει την πολιτική σε πρώτο πλάνο, το ένα είναι η εμπέδωση από τη κοινή γνώμη ότι η λογική του κοινωνικού φιλελευθερισμού μπορεί να δώσει μια άλλη ιδεολογική κατεύθυνση από τη νέα μορφή αποικιακής στρατηγικής που ακολουθείται ή μάλλον επιβάλλεται στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Το δεύτερο είναι ότι θα πρέπει μέσα απ’ αυτό να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης, αναδεικνύοντας νέα πρόσωπα και βάζοντας στη πάντα αυτούς που κυβερνήσανε επί χρόνια. Πείθοντας το σύνολο της κοινωνίας ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να προσφέρουν ανιδιοτελώς, που έχουν την Πολιτική ως στόχο τους και όχι τη διαχείριση. Για να μπορέσουμε να δώσουμε σήμερα διέξοδο και ελπίδα στον κόσμο που δεν πιστεύει πια σε τίποτα και σε κανέναν. Διότι, όταν ξεκίνησε αυτή η ιστορία πριν από μερικούς μήνες, κανείς δεν φανταζόταν ότι -τόσο γρήγορα και τόσο πιεστικά- θα φτάσουμε εδώ. Δεν ξέρουμε τι είναι αυτό το οποίο θα αντιμετωπίσουμε το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβρη και πρέπει να πείσουμε τους Έλληνες και τις Ελληνίδες ότι η νέα Νέα Δημοκρατία αναγεννήθηκε και μπορεί να προβάλλει ως εναλλακτική κυβερνητική πρόταση αισιοδοξία ελπίδας και ανάπτυξης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ευχαριστούμε πολύ κ. Λιβανέ, καλή σας ημέρα
Σ.ΛΙΒΑΝΟΣ: Εγώ ευχαριστώ

Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ αποφάσισε για τις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές, λόγω Καλλικράτη.

Συνεδρίασε την Τρίτη 29-6-2010 η Ν.Ε. ΣΥΝ Αιτωλ/νίας με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη την πορεία του κόμματος προς τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές. Η συνεδρίαση επιβεβαίωσε ομόφωνα την απόφαση (27-3-2010) της ΚΠΕ του ΣΥΝ για τις εκλογές στην τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία θα κινηθεί σε δύο βασικούς άξονες:
1. Την καταδίκη των δυνάμεων του δικομματισμού (ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ.) στον χώρο της Αυτοδιοίκησης.
2. Την συγκρότηση ψηφοδελτίων με πυρήνα τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ, την ισχυρή παρουσία κοινωνικών δυνάμεων και κινήσεων της ευρύτερης Αριστεράς, των Οικολόγων Πράσινων, Ριζοσπαστών Οικολόγων καθώς και δυνάμεων που αποδεσμεύονται από τις πολιτικές των ηγεσιών τους και συγκρούονται με τις πολιτικές του δικομματισμού και στην Τ.Α
.
Όσον αφορά ειδικότερα το Νομό Αιτωλ/νίας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η Ν.Ε. ΣΥΝ Αιτωλ/νίας αποφάσισε το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα το άνοιγμα της συζήτησης στο συμμαχικό σχήμα του ΣΥΡΙΖΑ και τις Πολιτικές Κινήσεις, ώστε να διαμορφωθεί το πολιτικό πλαίσιο αναφοράς για την Τ.Α. και στην συνέχεια να απευθυνθεί σε ευρύτερες κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις. Στην παραπάνω κατεύθυνση θεωρούμε άμεσης προτεραιότητας ζήτημα την ανασυγκρότηση, απολογισμό και δημιουργία περιφερειακών και τοπικών κινήσεων, με αξιόπιστο πρόγραμμα και φερέγγυα πρόσωπα, που θα συνδυάζεται με αντιπαράθεση στην υπερσυγκεντρωτική και ισοπεδωτική αντίληψη του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
Θέλουμε τέλος να τονίσουμε ότι ο ΣΥΝ και η αυτοδιοικητική του αντίληψη δεν μπορεί να είναι χώρος υποδοχής “ανταρτών” και προσωπικών επιδιώξεων. Κατ’ επέκταση ενδεχόμενα σενάρια που κυκλοφορούν από κάποιους περί “στήριξής” τους από τις δυνάμεις του ΣΥΝ στον Αυτοδιοικητικό χώρο, αποτελούν ευσεβή πόθο αυτών που τα διακινούν και ως εκ τούτου θα διαψευσθούν σύντομα.

Σινιάλα... από τον Τάσο Δασκαλάκη.

Του Τάσου Παντ. Δασκαλάκη
Τους προβολείς σου έριχνες σ` ανούσιες ιαχές
που έστηναν φράκτες έντρομους χωρίς αναστολές
σε δρόμους , ματ βολές
Αυτοί , χρώματα εύμορφα
πάνω στις σιδεριές τους
έδειχναν ευκολότερα
γυαλιά , καρφιά στη γη , εικόνες διαλογής
κι εσύ μες στα περίεργα τσεκάριζες μορφές

Με τόσους κόμπους στη ζωή το περιδέραιο δες
Πώς τόσα μάτια αδέσποτα , στις χάντρες του
Κρυφές τις ενοχές τους κρύβουνε ,εις το διηνεκές

Σε θεωρούν τόσο ένοχο που κουβαλάς ψυχές
θλιμμένες , που δεν πρόλαβαν ν` απλώσουν
ευωδιές ...
ενώ εσύ με ρέγουλο αντέχεις το πρανές
Γνωρίζεις το ίσιο ολότελα δε δίνει ομορφιές
και διαχύσεις του φωτός να γιάνονται αμυχές

Στα ηλιοτρόπια ανοίγεσαι ,καλείς τις συντροφιές
χαμόγελα αδίσταχτα ν` απλώσουν και αρχές
σε διασταυρώσεις φέρουσες, αν θες, προοπτικές
Στις αεριομαχίες πνίγεσαι, ανέμους διεκδικείς
προσομοιώσεις άρχουσες, βραδιάς το νικητή

Τα πρωινά που έρχονται , η αύρα νουνεχής
να ζωντανέψει τους ανθούς ιστορικής γραφής
σινιάλα αξεπέραστα σ` αγώνες διαπρεπείς...

Επίσκεψη του Γιάννη Μαγκριώτη στο φράγμα Αχυρών στα πλαίσια περιοδείας του στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας.

10:00 π.μ. Επίσκεψη στο έργο του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία στη περιοχή της Βόνιτσας.
11:30 π.μ. Επίσκεψη στο Φράγμα Αχυρών.
13:00 μ.μ. Επίσκεψη στα έργα οδικής ασφάλειας στο Αγρίνιο.
14:00 μ.μ. Επίσκεψη στη σήραγγα Αγ. Ηλία της Ιόνιας Οδού, στην περιοχή Πλατυγιάλι.
15:00 μ.μ. Μετάβαση στο Μεσολόγγι, για σύσκεψη με Βουλευτές του Νομού Αιτωλοακαρνανίας, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, το Νομάρχη, Δημάρχους του Ν. Αιτωλοακαρνανίας και εκπροσώπους φορέων του Ν. Αιτωλοακαρνανίας, στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου.
Θα ακολουθήσουν δηλώσεις στους Δημοσιογράφους.
16:30 μ.μ. Επίσκεψη σε εργοτάξια της Ιόνιας Οδού στο τμήμα Μεσολόγγι- Αντίρριο.

Ληστεία ταχυδρόμου στον Αετό Ξηρομέρου.





Θρασύτατη ληστεία ταχυδρόμου έγινε σήμερα (Πέμπτη 1 Ιουλίου) στις 9:30 το πρωί, στο Δημοτικό Διαμέρισμα Αετού του Δήμου Μεδεώνος, με λεία σημαντικό χρηματικό ποσό.
Ο ταχυδρόμος από τα ΕΛΤΑ Κατούνας, που είχε μαζί του χρήματα για τη διανομή των συντάξεων του ΟΓΑ, έπεσε θύμα ληστείας λίγο έξω από τα πρώτα σπίτια του χωριού Αετός.
Οι τρεις ληστές (δυο άνδρες και μια γυναίκα) τον ακινητοποίησαν με την απειλή όπλων, τον έδεσαν χειροπόδαρα, του πήραν την τσάντα με τα χρήματα και την αλληλογραφία, επιβιβάστηκαν στο δικό τους αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, δύναμη της οποίας έσπευσε στον τόπο της ληστείας και κάνει έρευνα για την ανακάλυψη της ταυτότητας των ληστών, ενώ παράλληλα έχει εξαπολυθεί ανθρωποκυνηγητό για την σύλληψή τους.

Ανοιχτή πρόσκληση της Σοφίας Γιαννακά στην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, να επισκεφθεί άμεσα τον νομό Αιτωλοακαρνανίας.

Στην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κυρία Μπατζελή Κατερίνα υπέβαλε ανοιχτή πρόσκληση η Βουλευτής Αιτ/νιας Σοφία Γιαννακά, προκειμένου να επισκεφθεί άμεσα τον νομό Αιτωλοακαρνανίας. Η πρόσκληση κρίνεται απαραίτητη από την πλευρά της βουλευτή ώστε να ενημερωθούν οι αγρότες του νομού τόσο για την πορεία των επιδοτήσεων όσο και για το μέλλον του καπνού και των νέων καλλιεργειών. Η κυρία Γιαννακά επεσήμανε στην Υπουργό ότι κατά την επίσκεψή της στο νομό θα πρέπει να ενημερώσει τους φορείς αλλά και τους αγρότες του νομού για την συμμετοχή τους στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Φωτοβολταϊκά). Συγκεκριμένα και σε πρόσφατη απάντηση που έδωσε η κυρία Μπατζελή σε επίκαιρη ερώτηση της κυρίας Γιαννακά στη βουλή για τον καπνό, ένα μέτρο για την στήριξη των γεωργικών εκμεταλλεύσεων και τον εκσυγχρονισμό αυτών είναι τα σχέδια βελτίωσης εντός των καπνοπαραγωγικών περιοχών και η αυξημένη ενίσχυση της τάξης του 10% για επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Από την πλευρά της η κυρία Μπατζελή έκανε δεκτό το αίτημα, έδειξε το ενδιαφέρον της για τα μεγάλα προβλήματα του νομού Αιτωλοακαρνανίας και δεσμεύτηκε ότι θα επισκεφτεί τον νομό μας στο αμέσως προσεχές διάστημα.

«Πυληνίων Πομενικός Βίος», από τον Σύλλογο Παλαιοπυργιωτώv.

Φύση και Παράδοση συνδέονται αρμονικά στην εκδήλωση «Πυληνίων Πομενικός Βίος» που διοργανώνει το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Πυλήνης, την Κυριακή 4 Ιουλίου από τις 10.00 π.μ. στα Ρουπάκια, στη Στύλια.
Σκηνές και δρώμενα της ποιμενικής ζωής αναβιώνουν στο βαθύσκιωτο δρυόδασος. Η πορεία των κτηνοτρόφων από τα χειμαδιά στα ξεκαλοκαίρια με τα ζώα και τ' άλογα να κουβαλούν τα αναγκαία, οι «ταράτσες» με όλα τα ποιμενικά σκεύη, το φίλεμα των ξένων, τα παραδοσιακά τραγούδια και ο χορός προβάλλουν και δυναμώνουν τους δεσμούς με τις ρίζες και τις παραδόσεις μας.
Η φετινή εκδήλωση είναι αφιερωμένη στη γυναίκα της ποιμενικής ζωής. Η αγρότισσα γυναίκα γίνεται φορέας ζωής και παράδοσης με την καθημερινή της δράση. Στο σπίτι, στο χωράφι, στη στάνη δουλεύει, δημιουργεί και προσφέρει. Οργώνει, σκάβει και σπέρνει, σκαλίζει και ποτίζει, θερίζει κι αλωνίζει, τραβάει κοσσιά, ζαλώνεται καυσόξυλα και νερό στη βαρέλα, πάει τ' άλεσμα στο μύλο, αρμέγει τα ζωντανά, πλένει τα μαλλιά, τα ξαίνει και τα λαναρίζει, τα γνέθει και τον αργαλειό χτυπά. Υμνεί κι υφαίνει τη ζωή και την παράδοση με το νανούρισμα, το παραμύθι, το τραγούδι και το μοιρολόι, ως μάνα, ως σύντροφος, ως γιαγιά, από τη γέννα ως το θάνατο.
Μια εποχή που φεύγει, ξαναζωντανεύει στην Πυλήνη με την εκδήλωση «Πυληνίων ποιμενικός βίος». Οι παλιότεροι συγκινούνται και οι νεώτεροι ανταμώνουν με την αυθεντική ποιμενική ζωή που είναι γεμάτη χρώματα και ζεστασιά και έτσι σμιλεύουν στην ψυχή τους την ταυτότητα και την παράδοση του τόπου τους.

Πολίτες του δήμου Μεδεώνος που στηρίζουν την υποψηφιότητα του Βαγγέλη Κουτιβή για το νέο διευρυμένο δήμο Ακτίου-Βόνιτσας.


Το Σχέδιο «Καλλικράτης» είναι πια γεγονός. Το Νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ψηφίστηκε και θα αρχίσει να υλοποιείται από τη ανάληψη των καθηκόντων των νέων δημοτικών αρχών και των πρώτων περιφερειακών αρχών, που θα προκύψουν από τις κρίσιμες εκλογές του Νοεμβρίου.
Αγαπητοί συνδημότες,
τώρα θα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά, να αγωνιστούμε όλοι μαζί για το νέο δήμο Ακτίου-Βόνιτσας και το λαό του, ο οποίος θα καλύπτει μια περιοχή με οξύτατα αναπτυξιακά, οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.
Εμείς, που υπογράφουμε παρακάτω, είμαστε μόνο ένα μικρό δείγμα ενός ευρύτατου φάσματος πολιτών διαφορετικών πολιτικών πεποιθήσεων και κοινωνικών στρωμάτων, το οποίο συνεχώς ενδυναμώνεται, που έχουμε αντίστοιχες αναζητήσεις και ανησυχίες.
Απευθύνουμε αυτή την επιστολή
προς τους συνδημότες μας καλώντας τους να στηρίξουν τον υποψήφιο δήμαρχο Ακτίου-Βόνιτσας Ευάγγελο Δ. Κουτιβή.
Αγαπητοί συνδημότες,
Δεν πρόκειται για μια επιλογή με βάση προσωπικά μας κίνητρα, αλλά αποτελεί πρωτοβουλία στήριξης, αφού πιστεύουμε, ότι ο Ευαγ. Κουτιβής μπορεί να εκφράσει και να εγγυηθεί με τον πιο αυθεντικό τρόπο:
- Το κλίμα ανανέωσης που απαιτεί η κοινωνία και οι πολίτες του νέου δήμου.
- Την ανάγκη ριζικών τομών στη λειτουργία του νέου Δήμου με σχέδιο και όραμα, αλλά κυρίως θέληση, ικανότητες και τόλμη, για την ανάπτυξη του τόπους μας.
- Τη δυνατότητα ανάληψης πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση της περιοχής, η οποία πρέπει επιτέλους να ξεφύγει από το τέλμα.
- Το σχηματισμό ενός ευρύτατου νικηφόρου μετώπου ευθύνης, δημιουργίας, αναπτυξιακής στόχευσης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας.
Για εμάς, η πολιτιστική, η πνευματική και η πολιτική πορεία του Ευαγ. Κουτιβή, ο τρόπος σκέψης και οι προτάσεις του, η προσήλωσή του στις αρχές της διαφάνειας και της συμμετοχής, αποτελούν εχέγγυα όχι μόνο για τη νίκη στις εκλογές, αλλά και για μια Νέα Πορεία χωρίς συμβιβασμούς και αγκυλώσεις.
Θεωρούμε την υποψηφιότητα του Βαγγέλη Κουτιβή ως την πιο ενδεδειγμένη και την πιο εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις μιας σύγχρονης Αυτοδιοίκησης με στόχους και όραμα για την ανάπτυξη και τον πολιτισμό.
Ακολουθούν τα πρώτα τριάντα (30) ονόματα στήριξης:
Αγραφιώτης Παναγιώτης, Αντιπρόεδρος Συλλόγου Τρυφιατών-(Τρύφος).
Αναγνωστέλος Αθανάσιος, Επαγγελματίας οδηγός-(Αετός)
Γαζέτας Χρήστος, Γραμματέας Ξηρομερίτικης Εταιρείας λόγου και τέχνης-(Αετός)
Γεροχρήστος Νικόλαος, Διευθυντής Εurobank Μεσολόγγι-(Κωνωπίνα)
Γκιώσας Γεράσιμος, Ελεύθερος επαγγελματίας-(Κατούνα)
Καλλίμαχος Καρασάββας, κλινικός Ψυχολόγος-(Άγιος Νικόλαος)
Καραμάνης Βασίλειος, Διασώστης ΕΚΑΒ-(Κατούνα)
Κασούρας Βασίλειος, Μουσικός-(Κατούνα)
Κατσίκας Παντελής, Υποστράτηγος ε.α.-(Κατούνα)
Κορομηλάς Νικόλαος, Αντιπρόεδρος Συλλόγου Κωνωπινιωτών-(Κωνωπίνα)
Κουτσογιάννος Γρηγόρης, Πρόεδρος Εκπολιτιστικού Συλλόγου Αετού-(Αετός)
Κωλέτσης Διονύσιος, Συνταξιούχος-(Κατούνα)
Μακρής Χρήστος, Γεωκτηνοτρόφος-(Κομποτή)
Μαυρομμάτη Μαλβίνα, Προξενείο Ν.Αφρικής στην Αθήνα-(Κατούνα)
Μηλιώνης Γεώργιος, Προπονητής ομάδας Κωνωπίνα-(Κωνωπίνα)
Μπακαρός Ανδρέας, Υδραυλικός-(Τρύφος)
Μπάκας Σπύρος, Μέλος Κ.Σ. Ομοσπονδίας Ξηρομεριτών Ο.Π.ΣΥ.Ξ -(Αετός)
Μπάρδης Χρήστος, Πολιτικός Μηχανικός-(Τρύφος)
Μπεκιράκης Νικόλαος, Αγρότης-(Κωνωπίνα)
Μπουμπούλη Αφροδίτη, Ελεύθερη επαγγελματίας-(Κατούνα)
Μπουμπούλης Λάμπρος, Συνδικαλιστής-(Κατούνα)
Παπαβασιλείου Γεώργιος, Μηχανολόγος Τεχνολόγος Μηχανικός πρώην Διευθυντής ΤΕΣ Αγρινίου-(Κατούνα)
Παπαβασιλείου Μανώλης, Συνταξιούχος Ταμείου εμπόρων-(Κατούνα)
Παπαδημητρίου Λευτέρης, Δικηγόρος-(Κατούνα)
Σαμαντάς Δημήτριος, Εργάτης-(Κατούνα)
Σαμαράς Παναγιώτης, Τραπεζικός υπάλληλος-(Κατούνα)
Ταμπακέλης Δημοσθένης, Αστυνομικός-(Κομποτή)
Τασούλης Νικόλαος, Ελεύθερος Επαγγελματίας-(Κατούνα)
Φοραδούλας Γιάννης, Γεωκτηνοτρόφος-(Κομποτή)
Φυτόπουλος Στάθης, Γεωκτηνοτρόφος-(Άγιος Νικόλαος)
Συνεχίζονται περισσότερα ονόματα στην επόμενη ανακοίνωση..
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΟΥΤΙΒΗ