Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΝΤΖΟΥ- ΠΛΟΥΜΗ: Ανακοίνωση υποψηφιότητας ως Τοπικός Σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Αστακού, με το συνδυασμό "ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ" που στηρίζει η παράταξη του υποψηφίου Δημάρχου κ. Ερωτοκριτου Γαλουνη


Ονομάζομαι Δέσποινα Κάντζου του Γεωργίου, σύζυγος Δημητρίου Πλουμη. Γεννήθηκα το 1962 στο Αγρίνιο, όπου και μεγάλωσα. Μετακόμισα στον Αστακό το 1982 σαν υπάλληλος στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ απ όπου και συνταξιοδοτηθηκα. .....

   Ειμαι παντρεμένη με τον Δημήτριο Πλουμη του Αθανασίου και έχουμε δυο παιδιά. Την Αθανασία, πτυχιούχο Ραδιολόγο- Ακτινολόγο απόφοιτο του ΑΤΕΙ Αθηνών και τον Θανάση, πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού.
    Είμαι απόφοιτος ιδιωτικών σχολών λογιστικής, δακτυλογραφίας, στενογραφίας, υπολογιστών Η/Υ.
    Γνωρίζω Γαλλικά και Αγγλικά.
    Τα ενδιαφέροντα μου, πολλά και ποικίλα ( ζωγραφική, αγιογραφία, πυρογραφία, ξυλογλυπτική, μουσική κ.λ.π)
    Οι δραστηριότητες μου ακόμη πιο πολλές:
-- Ειμαι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Γυναικών Αστακού, και καθ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του, ήμουν ενεργό μέλος του ΔΣ, έχοντας διατελέσει όλες τις βαθμίδες ( πρόεδρος, αντιπρόεδρος, γραμματέας, ταμίας) και αυτή τη στιγμή ως απλό μέλος, παραδίδοντας την σκυτάλη σε νέα το ίδιο αξιόλογα άτομα. 
--Ήμουν ιδρυτικό μέλος του Πολιτιστικού Λαογραφικού Συλλόγου Αστακού το 1998, ενός συλλόγου προπομπού του καθιερωμένου πλέον Αστακιωτικου Καρναβαλιού.
-- Ήμουν μέλος του ΔΣ των εκάστοτε συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των Δημοτικού σχολείου, Γυμνασίου και Λυκείου.
-- Ήμουν εμπνευστής και μέλος της ερασιτεχνικής εκκλησιαστικής χορωδίας το 2003 , που συμμετείχαμε στην περιφορά του επιταφίου ως συνοδοί και χορωδοί  και αργότερα το 2006 μιας χορωδίας που άφησε το στίγμα της στον Αστακό στο χώρο της εκκλησίας και όχι μόνο.
   Σε πολλά από τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα σήμερα στον Αστακό ήμουν  πρωτεργάτης και νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια γι αυτό.
   Αγαπώ τον τόπο που ζω με την οικογένεια μου.
   Αποφάσισα λοιπόν να θέσω την υποψηφιότητα μου για το τοπικό συμβούλιο "ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ" που στηρίζει ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Ερωτοκριτος Γαλουνης.
   Είναι η πρώτη μου φορά που αποφάσισα να προχωρήσω σ αυτό το βήμα.  Έχω το χρόνο, την γνώση, την ωριμότητα, την διάθεση, το μεράκι. Πιστεύω ότι είμαι ένα άτομο που πραγματικά μπορώ να δουλέψω και να προσφέρω στον τόπο μου. Τώρα λοιπόν είναι η μεγάλη ευκαιρία  να δείξουμε την δύναμη μας και να κάνουμε τον ΑΣΤΑΚΟ μας το "ΚΟΣΜΗΜΑ" της Αιτωλοακαρνανίας. 
   ΔΙΕΚΔΙΚΩ λοιπόν την ψήφο σας για το τοπικό συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας ΑΣΤΑΚΟΥ. 

                                             Με τιμή
                        ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΝΤΖΟΥ--ΠΛΟΥΜΗ 
                     ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
                    ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ
                           "ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ".

11 σχόλια:

  1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΣΟ «ΚΟΣΜΗΜΑ»ΕΚΑΝΕ Ο ΑΡΕΤΑΚΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ.ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΑΡΚΕΤΑ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα είσαι η καλύτερη γυναίκα, που να σε στηρίζω εκεί που είσαι!!! Κάψαμε 5 χρόνια και το ξέρεις!!! Θα είναι έγκλημα να κάψουμε και άλλα 4 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυνατο ξηρομερο , πρωτα οι κουμπαροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ....ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ..? ΝΤΡΟΠΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν αρμόζει στη προσωπικοτητα σου να στηρίζεις την υπάρχουσα και αποτυχημένη δημοτική αρχή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΟΓΟΣ. ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΣΤΑΚΙΩΤΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΦΛΕΓΚΑΣ ΚΑΙ ΝΙΟΝΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΝΤΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΛΟΓΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ. ΠΕΙΡΑΖΑΜΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΝΤΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΕΡΝΑΓΑΝ. ΟΥΤΕ ΕΣΑΣ Κ. ΠΛΟΥΜΗ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΛΟΓΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΙΔΡΥΘΕΙ ΤΟΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ΤΟΤΕ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν μου έβαζαν και εμένα την κόρη μου ιδιαίτερα στο δημαρχείο θα ψήφιζα και εγώ Γαλουνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δέσποινα άν δεν σε πίεζαν λόγο τής κόρη σου θα έβαζες;; γι'αυτό ρε Δέσποινα μην γράφεις τόσα πολλά!!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, και ξέρει , Και καταλαβαίνει.. το 95% που κατέθεσε υποψηφιότητα είναι από πίεση λόγο υποχρεώσεις... άρα λοιπόν τί θα μπορούσε να περιμένει αυτός ο άμοιρος πολίτης από εσάς .. Η ευθύνη μόνο δικιά σου, και των υπολοίπων που ασχολούνται λόγον ανωτέρας βίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο