Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Δήλωση του υποψήφιου δημάρχου Ακτίου - Βόνιτσας με την Λαϊκή Συσπείρωση, ΝΩΝΤΑ ΜΩΡΑΪΤΗ: Σε ένα εθνικό δίκτυο καρμανιόλα, που είναι βαμμένο με αίμα δεν χωράνε προεκλογικές περιοδείες εξαπάτησης από τους υπεύθυνους αυτής της τραγικής κατάστασης που βρίσκεται η εθνική οδό Αμφιλοχίας- Λευκάδας

Δήλωση του υποψήφιου δημάρχου Ακτίου - Βόνιτσας με την Λαϊκή Συσπείρωση, Νώντα Μωραΐτη:  

            Σε ένα εθνικό δίκτυο καρμανιόλα, που είναι βαμμένο με αίμα δεν χωράνε προεκλογικές περιοδείες εξαπάτησης  από τους υπεύθυνους αυτής της τραγικής κατάστασης που βρίσκεται η εθνική οδό Αμφιλοχίας - Λευκάδας.
         Στη περιοδεία κλιμακίου της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε 2 μήνες πριν τις εκλογές στις εργασίες που εκτελούνται  στο τμήμα της εθνικής οδού Βόνιτσας – Λευκάδας,  ο περιφερειάρχης που στηρίζεται από το ΣΥΡΙΖΑ, με τις δηλώσεις του  θέλησε να ρίξει στάχτη στα μάτια των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής για την κατάσταση που βρίσκεται το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο καρμανιόλα..........

 
        Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο που συνδέει την Αμφιλοχία με τη Λευκάδα έγινε όλο και πιο επικίνδυνο για τη ζωή των οδηγών και επιβατών στα χρόνια αυτής της περιφερειακής διοίκησης, που συνέχισε την πολιτική της πλήρης αδιαφορίας και υποβάθμισής που ακολουθούσαν και οι προηγούμενοι υπεύθυνοι, που ήταν σε θέσεις διοίκησης (πρώην Νομαρχία)

         Πρόκειται για οδικό δίκτυο που είναι χαραγμένο εδώ και 60 χρόνια, που δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες, και στο οποίο είναι συχνό φαινόμενο τα θανατηφόρα τροχαία. Στο παραπάνω οδικό δίκτυο έχουν συμβεί την τελευταία 10ετία σχεδόν 1.600 τροχαία ατυχήματα, όπου οι νεκροί έχουν ξεπεράσει  τους 30 και οι τραυματίες έχουν ξεπεράσει τους 250. Και όλα αυτά συνέβησαν με την νυν περιφερειακή διοίκηση τα περισσότερα χρόνια στο τιμόνι της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
        Ουσιαστικά όλα αυτά τα χρόνια δεν έγινε απολύτως  καμία ουσιαστική παρέμβαση, απλώς γίνονται κάποια μπαλώματα, πασαλείμματα που δε λύνουν το πρόβλημα όπως και αυτές οι «προεκλογικές εργασίες» που εκτελούνται αυτές τις μέρες στο τμήμα της εθνικής οδού Βόνιτσας – Λευκάδας. 

           Ταυτόχρονα, έχει σταματήσει, η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία – Ακτίου, που έχει γίνει "γεφύρι της Άρτας", καθώς πριν λίγες μέρες υπήρξαν νέες αρνητικές εξελίξεις για την επανέναρξη του έργου που σύμφωνα με το αρχικό  χρονοδιάγραμμα, έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2013.
     Είναι τεράστιες οι ευθύνες τόσο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ όσο και των προηγούμενων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και των εκπροσώπων τους σε δήμους και περιφέρειες. 
       Αυτή η πολιτική της εγκατάλειψης του δικτύου στην πραγματικότητα αντανακλά τον ίδιο το χαρακτήρα του κρατικού προϋπολογισμού που υποχρηματοδοτεί συστηματικά τα αναγκαία έργα για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών (αντιπλημμυρικών και άλλων έργων πολιτικής προστασίας). Μοναδική λύση που μπορεί να καταστήσει τη μεταφορά δικαίωμα, που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του λαού, είναι ο κεντρικός συγκοινωνιακός σχεδιασμός από ενιαίο αποκλειστικά κρατικό φορέα κατασκευών, με κριτήριο όχι το κέρδος των ομίλων, που σήμερα παράγει διόδια και πανάκριβες μεταφορές, αλλά την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.
         Καλούμε το λαϊκό - εργατικό κόσμο του δήμου Ακτίου – Βόνιτσας να απαντήσει: Θέλει δήμαρχο - περιφερειάρχη που θα υπηρετούν την κυβέρνηση, τους εταίρους της ΕΕ, τα επιχειρηματικά συμφέροντα ή  που θα δουλεύει μαζί με το λαό , τον κινητοποιεί, διεκδικεί μαζί του, παλεύει από θέσεις αντιπολίτευσης στους ισχυρούς; 

          Στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές να στηρίξουν το ψηφοδέλτιο της "Λαϊκής Συσπείρωσης", το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στον Δήμο Ακτίου - Βόνιτσας, τη "Λαϊκή Συσπείρωση" στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αλλά και στις ευρωεκλογές και βουλευτικές εκλογές, όποτε κι αν αυτές γίνουν. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει η πραγματική διαφορά και να δώσουν δύναμη στη δύναμή τους».

2 σχόλια:

  1. Για το έργο της διπλής σύνδεσης Λευκάδας με την Αμβρακία Οδό υπάρχει κάποιο νεώτερο; ο βουλευτής Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς, με τον αρμόδιο Διευθυντή της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, κ. Δημ. Τασιόπουλο, είπαν ότι στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτος 2018 να προκηρυχθεί το έργο και ότι τον Ιανουάριο του 2019 θα «τρέξει» ο σχετικός διαγωνισμός για την κατάθεση προσφορών και η σύμβαση για το έργο να υπογραφεί στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2019, τι έγινε ξεχάστηκε αυτό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ντε μια κουβέντα είπανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο