Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Δήλωση του ΝΩΝΤΑ ΜΩΡΑΪΤΗ υποψήφιου δημάρχου Ακτίου - Βόνιτσας με την Λαϊκή Συσπείρωση, για την φιέστα που στήθηκε στη Βόνιτσα σχετικά με την ανάπτυξη και αναβάθμιση του αεροδρομίου Ακτίου

Δήλωση του ΝΩΝΤΑ ΜΩΡΑΪΤΗ υποψήφιου δημάρχου Ακτίου - Βόνιτσας με την Λαϊκή Συσπείρωση, για την φιέστα που στήθηκε στη Βόνιτσα σχετικά με την ανάπτυξη και αναβάθμιση του αεροδρομίου Ακτίου

         Στη ΦΙΕΣΤΑ που στήθηκε  στη Βόνιτσα σχετικά με την ανάπτυξη και αναβάθμιση  του αεροδρομίου  ΑΚΤΙΟΥ, όπου και συμμετείχαν οι εκπρόσωποι  όλων των αστικών κομμάτων των μνημονίων, όπως ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, οι Δήμαρχοι Ακτίου Βόνιτσας και Πρέβεζας, ο αντιδήμαρχος Λευκάδας  και υποψήφιοι των συνδυάσμων αυτών των κομμάτων στις περιφερειακές και δημοτικές, είναι σαφές ότι:

   -Γνωρίζουν όλοι τους, ότι η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων θα αυξήσει ακόμα περισσότερο το κόστος μεταφοράς.
    -Γνωρίζουν το ξεπούλημα μιας τόσο νευραλγικής και εθνικής σημασίας υποδομής στο γερμανικό δημόσιο.
   -Γνωρίζουν επίσης ότι ξένα συμφέροντα θα παρέμβουν ουσιαστικά και κυριολεκτικά,  στην παραγωγή πολιτικής, σε ένα βασικό προϊόν ανάπτυξης της χώρας, τον τουρισμό μας, κατευθύνοντας μέσω των χειραγωγούμενων μεγαλοεπενδυτών τους (tours operators) το πολύτιμο τουριστικό προϊόν μας...........



   -Γνωρίζουν, επίσης, ότι θα πληγούν παραπέρα τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στα αεροδρόμια με συμβάσεις γαλέρας και χωρίς διαθέσιμο οικονομικό αντίκρισμα, από πλευράς των επενδυτών
      -Γνωρίζουν, τέλος, ότι η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια της χώρας,  την περίοδο όπου οξύνονται ανταγωνισμοί.

  Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, ολοκλήρωσε την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρία Fraport, για 40 χρόνια. 
      Η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, των λιμανιών και των άλλων μεταφορικών υποδομών και μέσων, προωθείται στο πλαίσιο της δημιουργίας του «Ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου Μεταφορών».
       Εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της ΕΕ για την απελευθέρωση των μεταφορών και προωθείται είτε με πρόσχημα την εξυπηρέτηση του χρέους είτε την "εξασφάλιση επενδύσεων".
       Είναι γεγονός αδιάψευστο ότι η πώληση αεροδρομίων, λιμανιών και σιδηρόδρομων αποτελεί βασική επιδίωξη ντόπιων και ξένων μονοπωλιακών ομίλων που στόχο έχουν τα συσσωρευμένα κεφάλαια τους να επενδυθούν σε νέους πιο αποδοτικούς τομείς με καλύτερους όρους και με μεγαλύτερη κερδοφορία.
       Γι' αυτό δεν διστάζουν να παίρνουν με οποιοδήποτε τρόπο την πολιτική που τους εξυπηρετεί αδιαφορώντας για τις τοπικές οικονομίες, για εργασιακές σχέσεις ακόμα και για ζητήματα ασφάλειας αφού η εντατικοποίηση της εργασίας δημιουργεί τέτοια ζητήματα. 
          Τα κέρδη των εταιρειών και η εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν μπορούν να συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες του λαού. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη.

         Τα αεροδρόμια, οι μεταφορές, η ενέργεια κ.ά. πρέπει να είναι δημόσια - λαϊκή περιουσία. Αρκετά έχει πληρώσει ο λαός. 
        Αποδεικνύεται  περίτρανα η ανάγκη, οι εργαζόμενοι να βγουν μπροστά, να μην “τσιμπήσουν” στις κάθε λογής αναπτυξιακές υποσχέσεις που ακούν απ’ το κεντρικό και το τοπικό κράτος. Να αντισταθούν στη νέα επιδείνωση της ζωής του, να αντιπαλέψουν την αστική πολιτική σε κάθε επίπεδο. Αποδεικνύεται η ανάγκη αποφασιστικής ενίσχυσης του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης στις επερχόμενες εκλογές, ως προϋπόθεσης ανασύνταξης του κινήματος και οργάνωσης της λαϊκής αντεπίθεσης.
         Υποστηρίζουμε ότι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των μεταφορών και η χρήση τους πρέπει να ικανοποιούν τις σύγχρονες και διευρυμένες λαϊκές ανάγκες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος και όχι το καπιταλιστικό κέρδος. 
    Ειδικότερα, για τις αερομεταφορές, απαιτείται λαϊκός κρατικός καθετοποιημένος εθνικός φορέας στον οποίο θα ανήκει το σύνολο των αερομεταφορικών λειτουργιών, από την επίγεια εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες τροφοδοσίας, την τεχνική βάση και το πτητικό έργο, όπου η αποκλειστικότητα των εσωτερικών γραμμών, τα εγχώρια αεροδρόμια και  υποδομές θα αποτελούν λαϊκή περιουσία.

9 σχόλια:

  1. Τα αεροδρόμια, οι μεταφορές, η ενέργεια κ.ά. πρέπει να είναι δημόσια - λαϊκή περιουσία.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ.
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν κρίνουμε και καλά κανουμε και κρίνουμε, να μην γενικεύτηκε η ισοπεδώνουμε δημόσιες υπηρεσίες και εργαζόμενους των δημοδιων υπηρεσιων. δηλαδή για παραδειγμα :
    -Στα Κέντρα Υγειας της περιοχή μας δέν δουλεύουν οι εργαζόμενοι ?
    Σκέψου και πες μας και εάν βέβαια θες να μας πεις την γνώμη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προφανώς και προτιμάς δηλαδή την προηγούμενη εικόνα του αεροδρομίου, εκείνη με τις εγκαταστάσεις Ουγκάντας, ο ένας πάνω στον αλλον, χωρις κλιματισμό, βρωμιά παντού, βρώμικες τουαλέτες, εξωτερικη διαρρύθμιση μηδέν...αρκεί να ανήκουν στο Κράτος...μάλιστα....μήπως κάποια στιγμή εκεί στο ΚΚΕ πρέπει να συγχρονιστείτε με την πραγματικότητα και να μην είστε απλά ένα κόμμα σταθερής μειοψηφίας που λέει απλά όχι σε όλα; Μπορείτε να μας πείτε μια Χώρα στον κόσμο που εφαρμόζεται το μοντέλο διακυβέρνησης που διατυμπανίζετε; Εκτός της Βόρειας Κορέας παρακαλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ 4.40
    Εσυ αγαπητέ τι γνώμη έχεις δουλεύουν;
    Εύχομαι να μην πάθεις ποτέ τίποτε και πέσεις στην ανάγκη τους.Εδώ φάρμακα πας να γράψεις και σε αντιμετωπίζουν σαν δούλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μεγάλο προβλημα με τις υποδομές στην Ελλάδα είναι οτι είναι επιπέδου κεντρικής Αφρικής. Φυσικά δεν λυνει το προβλημα η ιδιωτικοποίηση τούς.

    Σχετικά με τίς συνθήκες γαλέρας, επίσης το πρόβλημα δεν λυνεται διατηρώντας δημόσιες καποιες εταιρείες. Στις ιδιωτικές θα ειναι πάλι γαλερες. Τοσα χρόνια αυτο γινόταν, με αποτέλεσμα οι δημοσιοι υπάλληλοι να αποτελουν αριστοκρατια των εργαζομενων και οι ιδιωτικοι, απλά σκλάβοι... Κα έρχεται τωρα και σου λένε τύποι σαν τον ανώνυμο φίλο 2:50 να γίνουν ολα ιδιωτικα.

    Άρα φίλε Νωντα, πρέπει να δούμε πως θα βελτιωθούν οι υποδομες, έτσι ωστε να είναι χρήσιμες και ανταποδοτικές προς τον εργαζόμενο λαό. Επισης πως θα γίνει οι ιδιωτικοί υπάλληλοι να εχουν αξιοπρεπείς συνθήκες. Να μην περιμένουμε την Αγία Μέρα που η επανασταση θα εδραιωθεί ετσι ωστε να εχουμε αξιοπρεπη εργασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δικιο εχει ο 2.50
    πεστεμας ενα κρατος που εφαρμοζει αυτα που εσεις λετε
    αρα να κανουμε επανασταση
    για ρωτατε το λαο εχει ορεξη για επανασταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝ ΒΛΈΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΈΝΑ ΛΑΌ ΝΑ ΨΗΦΊΖΕΙ ΓΑΛΟΥΝΗ ΣΤΆΪΚΟ-ΛΥΤΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΆΚΗ ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΓΙΩΡΓΑΛΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΛΗ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟ
    Κ.τ.λ.κ.τ.λ.κ.τ.λ.
    Μή περιμένεις ανάταση το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θες να πεις να έχουμε δημόσιους υπαλλήλους παντού. Αγνοείς βέβαια ότι οι περισσότεροι ΔΥ δεν ανταποκρίνονται στο ελάχιστο στα καθήκοντά τους. Αν αξιολογούνταν , θα πήγαιναν στο σπίτι τους. Από υπάλληλοι κατάντησαν αφέντες δυνάστες, λόγω αγραμματοσιάς , ανικανότητας και ωχαδερφισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο