Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

«Θα πάω να ανάψω ένα κεράκι για όλους στην εκκλησία» λέει η 90χρονη που πουλούσε τερλίκια

«Είμαι συγκινημένη από τη συμπαράσταση του κόσμου, τούς ευχαριστώ πολύ, θα πάω να ανάψω ένα κεράκι για όλους στην εκκλησία» δήλωσε η 90χρονη Σουσάνα Ηλιάδου όταν έμαθε ότι πάγωσε το πρόστιμο των 200 ευρώ που της επιβλήθηκε επειδή πουλούσε μάλλινες παντόφλες και μαντήλια σε υπαίθρια αγορά στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.

Σχετικά με το πάγωμα του προστίμου, η κόρη της 90χρονης δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «δεν έχουμε ενημερωθεί από τις αρχές, σήμερα θα συναντηθεί η μητέρα μου με τον δικηγόρο που έχει αναλάβει την υπόθεση, για να ακολουθηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Θα έρθει να πάρει την εξουσιοδότηση για να δούμε πώς θα κινηθούμε».
Η ηλικιωμένη γυναίκα δεν γνώριζε ότι το έγγραφο που τής παρέδωσαν οι αστυνομικοί ήταν το πρόστιμο και τυχαία το είδε η κόρη της, η οποία είπε ότι: «Όταν μάζευα τα πράγματα από την τσάντα της, είδα το έγγραφο με το πρόστιμο. Ξαφνιάστηκε και η μητέρα μου και εγώ, μάλιστα μου είπε ούτε ένα ζευγάρι δεν πούλησα, δεν πήρα ούτε ένα ευρώ και θέλουν να πληρώσω και πρόστιμο 200 ευρώ;».
Η 90χρονη Σουσάνα Ηλιάδου δηλώνει πως αισθάνεται ευγνωμοσύνη και θέλει να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο που της συμπαραστάθηκε από την πρώτη στιγμή. «Μέχρι και από τη Νορβηγία, την Αυστραλία, την Αθήνα από παντού, μας κάλεσαν ότι θα αναλάβουν να πληρώσουν τα 200 ευρώ από το πρόστιμο που της έχει επιβληθεί», σχολίασε η κόρη της 90χρονης.
 https://www.dikaiologitika.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο