Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Παναγιώτης Κατσούλης: “Κλείνει ο κύκλος ενασχόλησης μου με τον Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου”

          Ο πρώην Δήμαρχος Ι.Π. Μεσολογγίου, Παναγιώτης Κατσούλης, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ουσιαστικά ανακοινώνει ότι θα σταματήσει πλέον να ασχολείται με τον Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου, αν και όπως αναφέρει θα παραμείνει πολιτικά μάχιμος στον χώρο της αυτοδιοίκησης. Αναλυτικά η ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…!!!
       Ένας δεκαετής κύκλος σχεδόν καθημερινής ενασχόλησης με τα ζητήματα του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου ολοκληρώνεται. Έδωσα ότι είχα και δεν είχα για το καλύτερο της αγαπημένης μου πατρίδας και έτυχα της εμπιστοσύνης και της εκτίμησης σημαντικής μερίδας συμπατριωτών μου, τους οποίους ευχαριστώ από καρδιάς μέσω και αυτής της ανακοίνωσης...........



      Προσπάθησα να έχω πάντα ως «σημαία» την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και το δίκιο των πολλών.
       Τα όποια λάθη μου, ποτέ δεν έγιναν υστερόβουλα και για δικό μου όφελος. Αποχωρώ οικονομικά πολύ φτωχότερος σε σχέση με το ξεκίνημα μου, αλλά πλουσιότερος σε εμπειρίες, γνώση, μνήμες και ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις. Δεν μεταλλάχθηκα, δεν ασπάστηκα τη λογική του «δήθεν», δεν εξαγοράστηκα και κυρίως δε σιώπησα στις ανοίκειες και ανήθικες επιθέσεις ανθρωποφαγίας και πολιτικής εξόντωσης που δέχθηκα με ιδιαίτερη ένταση την τελευταία πενταετία.
         Η αξιοπρέπεια εμού, της οικογενείας μου και των ανθρώπων που είχα την τιμή να συνεργαστώ μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια, ήταν και θα είναι πάντα πάνω απ’ όλα.
         Τον τελευταίο χρόνο προσπαθήσαμε από κοινού με τον Παντελή Καρατσόλη, να υλοποιήσουμε την προοπτική της συγκρότησης μιας μεγάλης ενωτικής παράταξης των υγειών κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων στο δήμο μας. Δεν ήταν η αδυναμία παραταξιακής συγκρότησης που μας οδήγησε σε αυτή την επιλογή, αλλά η αντίληψη μας πως μόνο με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά ο βούρκος της συναλλαγής που σκεπάζει το δήμο, καθώς και το νέο εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής.
         Από την πλευρά μου, ως πρώην δήμαρχος κι επικεφαλής της 3ης σε δύναμη παράταξης του Δημοτικού Συμβουλίου έκανα κάθε δυνατή υποχώρηση. Ουδέποτε τέθηκε στον οιονδήποτε συζητητή μας, η προσωπική απαίτηση να ηγηθώ αυτής της ενωτικής κίνησης. Αντιθέτως στην ανοιχτή εκδήλωση του Σεπτεμβρίου, όταν έθεσα τέλος σε μια ζωντανή παράταξη δέκα ετών για να διευκολύνω τις ενωτικές διεργασίες, δήλωσα χαρακτηριστικά: «εγώ τελευταίος φαντάρος». Ακόμη και στην προ δεκαπενθημέρου σύσκεψη, οι περίπου 100 παρόντες συμπολίτες αντιλήφθησαν πως η ηγεσία δεν ήταν η επιδίωξη μου, παρ’ όλο που, προς τιμήν τους, αξιόλογοι συναγωνιστές και φίλοι με πρότειναν ως επικεφαλή της νέας προσπάθειας.
          Δυστυχώς ανασφάλειες, εγωισμοί, ατομικά συμφέροντα και παρεμβάσεις τοπικών κομματικών παραγόντων, απέτρεψαν τη δημιουργία αυτής της μεγάλης ενωτικής δημοτικής παράταξης. Η προσπάθεια όμως οφείλει να συνεχιστεί, με στόχο αυτή τη φορά την πολιτική έκφραση ενός σημαντικού κομματιού του προοδευτικού κόσμου που ακόμη περιμένει. Υπάρχουν οι άνθρωποι που μπορούν να σηκώσουν το βάρος αυτής της επιλογής και σε κάθε περίπτωση θα είμαι αρωγός στην προσπάθεια τους.
         Όσον αφορά τις δικές μου επιδιώξεις, δηλώνω παρών και παραμένω πολιτικά μάχιμος στο χώρο της αυτοδιοίκησης ώστε να προσπαθήσω με τη στήριξη των πολιτών να βοηθήσω την αγαπημένη μου γενέθλια γη μέσω άλλου ρόλου, όπως το έχω πράξει και στο παρελθόν.
Με εκτίμηση και άπειρα ευχαριστώ.

https://www.agrinionews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο