Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Απίστευτη καταγγελία στη «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ»: Η «Οδύσσεια» Αγρινιώτη ιερέα στο γειτονικό νησί ΚΑΛΑΜΟΣ

Ζητά μετακίνηση σε άλλο ιερό ναό λόγω προβλημάτων υγείας – Οι αιτήσεις του δεν έχουν γίνει δεκτές με αποτέλεσμα να σκέφτεται να κάνει κακό ακόμα και στην ίδια του τη ζωή.

        Μια απίστευτη «Οδύσσεια» καταγγέλλει στη «Σ» 46χρονος ιερέας, πατέρας δύο παιδιών από το Αγρίνιο, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας φτάνοντας στο σημείο να σκέφτεται να κάνει κακό ακόμα και στον ίδιο του τον εαυτό!
         Ο ιερέας είναι εφημέριος από το 1996, στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας Καλάμου Λευκάδας, ωστόσο τα τελευταία οκτώ χρόνια εξαιτίας του γεγονότος ότι μετακόμισε με την οικογένειά του στο Αγρίνιο, για τις σπουδαστικές ανάγκες των παιδιών του, αιτείται ανελλιπώς μετακίνησή του σε ιερό ναό κοντά στον τόπο κατοικίας του. Όμως καμία αίτηση δεν έχει γίνει δεκτή από την Μητρόπολη Λευκάδας και Ιθάκης, με αποτέλεσμα όπως ο ίδιος καταγγέλλει να του εμφανιστούν προβλήματα υγείας και να σκέφτεται να κάνει κακό στη ζωή του καθώς έχει περιέλθει σε απόγνωση!....



        Μάλιστα ο Αγρινιώτης ιερέας προσέφυγε προ ημερών στην Εισαγγελία Λευκάδας, κοινοποιώντας σχετική επιστολή Στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και στην Ιερά Μητρόπολη του νησιού.

Η επιστολή – καταγγελία του έχει ως εξής:

        Είμαι ιερεύς στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Καλάμου Λευκάδος από την χειροτονία μου το 1996 διατελώ ως εφημέριος στον ανωτέρω ιερό Ναό και στην Ιερά Μητρόπολη Λευκάδας τα τελευταία οχτώ χρόνια αρχής γενομένης το Φεβρουάριο του 2011 λόγω του ότι η οικογένειά μου και εγώ μετακομίσαμε μόνιμα στο Αγρίνιο, εφόσον ήταν αναγκαίο για την εξυπηρέτηση των σπουδαστικών αναγκών των παιδιών μου, έκανα αίτηση στην Ιερά Μητρόπολη προκειμένου να μεταβώ σε Ιερό Ναό πλησίον του τόπου κατοικίας μου. Από τότε και μέχρι σήμερα έχω συμπληρώσει 23 χρόνια στην ίδια ενορία με πλήθος προβλημάτων, εφόσον είναι νησί, καμία από τις αιτήσεις μου και τις παρακλήσεις μου προς την Ιερά Μητρόπολη δεν ικανοποιήθηκε.
         Θα ήθελα να σας τονίσω ότι όλα τα ανωτέρω είχαν ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση προβλημάτων υγείας τόσο ψυχικών, πνευματικών και σωματικών, εφόσον πιεζόμουν από την πλευρά της ιεροσύνης μου και από την πλευρά της οικογένειάς μου.
       Γι’ αυτό σήμερα θέλω να δηλώσω ότι έχω σχετικές ιατρικές βεβαιώσεις, αλλά και η παρούσα γραφή είναι η ύστατη προσπάθεια για να καταφέρω την μετάθεσή μου σε Ιερό Ναό πλησίον του τόπου κατοικίας μου.
          Πέραν των προβλημάτων που αποδεικνύονται από τα Ιατρικά πιστοποιητικά θέλω να τονίσω ότι όλα αυτά τα προβλήματα με έχουν καταβάλει ως άνθρωπο τα τελευταία χρόνια και φοβάμαι ότι θα φτάσω σε κάποια πράξη απελπισίας καθ’ όσον δεν αντέχω άλλο και είμαι σε απόγνωση.
Σας παρακαλώ όπως μεριμνήσετε για να σωθώ από αυτή την κατάσταση.
Σας παρακαλώ, σώστε με.

Εφημερίδα «Συνείδηση»
http://sinidisi.gr/

4 σχόλια:

  1. Δίκιο έχει ο άνθρωπος πως να ζήσει ο ταν η οικογένειά του είναι τόσο μακριά ας γίνει ιερέας που μένει μόνιμα εκεί κάποιος άλλος μην είστε πονηροί Φράγκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εάν ενδεχομένως αδυνατούν οι ταγοί της Εκκλησίας Μας να κατανοήσουν βαθύτερα τυχόν δίκαια αιτήματα λειτουργών της Εκκλησίας
    τομότε ας μην έχουμε και μεγάλες ελπίδες για το καλό και την πρόοδο της κοινωνίας μας γενικότερα.
    Ευχαριστώ !
    Σπυρος Ν. Γιαννέλης
    Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εάν ενδεχομένως αδυνατούν οι ταγοί της Εκκλησίας Μας να κατανοήσουν βαθύτερα τυχόν δίκαια αιτήματα λειτουργών της Εκκλησίας
    τότε ας μην έχουμε και μεγάλες ελπίδες για το καλό και την πρόοδο της κοινωνίας μας γενικότερα.
    Ευχαριστώ !
    Σπυρος Ν. Γιαννέλης
    Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν οποιοσδηποτε δημοσιος υπαλληλος ζητουσε μεταθεση απειλωντας πως θα αυτοκτονησει τι θα γινοταν; Ειναι ο μονος που υπηρετει μακρια απο το σπιτι του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο