Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Θανάσης Καββαδάς: Λόγω έλλειψης σε 21 κολώνες φωτισμού καθυστερεί να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα ΑΚΤΙΟ-ΒΟΝΙΤΣΑ

             Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Αμβρακίας οδού, ένα έργο που περιμένει εδώ  και χρόνια η Λευκάδα και η ευρύτερη περιοχή, όπου δεν μπορεί να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα από Άκτιο έως τον κόμβο Βονίτσης (πλησίον διασταύρωσης προς Πάλαιρο-Μοναστηράκι) το οποίο κατασκευαστικά είναι έτοιμο, καθώς λόγω έλλειψης 21 ξύλινων στύλων, δεν μπορεί να προχωρήσει ο ηλεκτροφωτισμός σε κόμβους και χώρους στάθμευσης. 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 7 Δεκεμβρίου 2018 

Θανάσης Καββαδάς: Ελλείψεις υλικών του ΔΕΔΔΗΕ καθυστερούν ηλεκτροδοτήσεις ιδιωτών και επιχειρήσεων στη Λευκάδα και στις γύρω περιοχές καθώς και την παράδοση τμήματος της Αμβρακίας Οδού 

Μεγάλες καθυστερήσεις σε ηλεκτροδοτήσεις νέων κατοικιών και επιχειρήσεων στη Λευκάδα λόγω έλλειψης σε κολώνες, μετρητές και υλικά στον ΔΕΔΔΗΕ, καταγγέλλει ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος. 
        Ο βουλευτής υπογραμμίζει ότι το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το νομό Λευκάδας αλλά και τις γύρω περιοχές, όπως η Πρέβεζα και η Άρτα, ενώ η αδυναμία προμήθειας υλικών εγκατάστασης ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ σε εργολάβους επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις σε σημαντικά για την περιοχή της Νοτιοδυτικής Ελλάδας έργα υποδομών. 
          Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Αμβρακίας οδού, ένα έργο που περιμένει εδώ  και χρόνια η Λευκάδα και η ευρύτερη περιοχή, όπου δεν μπορεί να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα από Άκτιο έως τον κόμβο Βονίτσης (πλησίον διασταύρωσης προς Πάλαιρο-Μοναστηράκι) το οποίο κατασκευαστικά είναι έτοιμο, καθώς λόγω έλλειψης 21 ξύλινων στύλων, δεν μπορεί να προχωρήσει ο ηλεκτροφωτισμός σε κόμβους και χώρους στάθμευσης. ..........



       Επιπλέον ο κ. Καββαδάς σημειώνει ότι λόγω των μηδενικών αποθεμάτων, κυρίως σε στύλους, δεν είναι δυνατή όχι μόνο η αποκατάσταση ζημιών από φθορές, αλλά και η άμεση κάλυψη αναγκών που προκύπτουν στην περιοχή από έντονα καιρικά φαινόμενα και θεομηνίες. 
    
Στο πλαίσιο αυτό ο βουλευτής ερωτά τον υπουργό:
-Που οφείλονται οι μεγάλες ελλείψεις σε στύλους, μετρητές, αγωγούς, κλπ.) του ΔΕΔΔΗΕ και 
-Εάν το υπουργείο προτίθεται να επιλύσει άμεσα το πρόβλημα προμήθειας υλικών του ΔΕΔΔΗΕ και κατ΄ επέκταση της προμήθειας των εργολάβων με τα υλικά που αφορούν στην Αμβρακία οδό, ώστε το ολοκληρωμένο τμήμα να παραδοθεί το ταχύτερο δυνατό στους πολίτες. 

12 σχόλια:

  1. Το εργο ειναι ετοιμο και το μονο που εκρεμμει ειβαι πως Θα παραδοθει μετα τα εγκαινια απο τον τσιπρα
    Αφηστε τη δεξια προαγανδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΚΑΒΒΑΔΑ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΠΑΝΤΑ.
    ΑΠΟ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
    ΤΟ ΡΕΥΜΑ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΣΥΝΑΕΒΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ ΠΧ Η ΤΕΡΝΑ ΚΑΙ
    ΕΔΙΞΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΑ ΔΙΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

    ΕΔΩ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θανάση πόσες ερωτήσεις ακόμα για τα αυτονόητα αγαπητέ;;αυτό είναι το επίπεδο πολιτισμού στην Ελλάδα του 2018...καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάμε για ένα στοίχημα;
    Σε ποιό σημείο θα γίνουν τα εγκαίνια του νέου δρόμου;
    Εμείς στοιχηματίζουμε με 10:1 ότι θα γίνουν στην γέφυρα στην έξοδο της Βόνιτσας πρός Λευκάδα ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΤΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΙΤΗ.
    Αν γίνει από την άλλη πλευρά θα πέσει το γέλιο της αρκούδας. Ολη η δεντροφύτευση είναι ξερή. Εκατοντάδες φυτά ξερά με χιλιάδες μέτρα λάστιχο ποτίσματος.
    Χρησιμοποιήθηκε πότέ το πότισμα ή περιμένανε να βρέξει; Τα λάστιχα αυτά από που θα έπερναν νερό; Υπάρχει τέτοια σύνδεση; Τα εκατοντάδες φυτά ξεράθηκαν από την αποτισιά ή δεν είχαν ρίζα; Το ίδιο συμβαίνει με χιλιάδες φυτά μέχρι να φτάσουμε στον κόμβο για Ακτιο και Λευκάδα.
    Αλήθεια εκεί πρός τη Μάντρα του Προδρομίτη γιατί τα φυτά είναι ζωντανά; Ποιός παρέλαβε αυτή την εργασία;
    Πάμε στοίχημα; Εγκαίνια μπροστά στην μάντρα Προδρομίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκόπιμα απαξιωνεται ο Δεδδηε και γενικά η ΔΕΗ ώστε να ιδιωτικοποιηθεί ποιο εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ 10.04 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΗ
    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ
    ΤΡΑΒΑΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΙΩΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ
    ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΠΟ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ?
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΣΚΟΥΠΑ . ΓΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΣΤΑΣΗ
    4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ 7 ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΟ ΒΟΝΙΤΣΑ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ
    ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΙΟΝΙΑ
    Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΑΥΤΗ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ . ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΟΥΝΑ ΕΔΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΣ ΜΑΝΤΡΙΑ
    ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΔΕΞΙΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΚΛΠ
    ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟ 2014 ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ
    ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ
    ευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014
    Αμβρακία Οδός: Το τμήμα Βόνιτσα-Λουτράκι το 2016, Άκτιο και Παράκαμψη Αμφιλοχίας το 2015
    Κείμενο από το ypodomes.com
    Μετά το 2015 μετατίθεται η ολοκλήρωση των έργων κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αμβρακίας – Ακτίου, όπως προκύπτει από την απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδη σε ερώτηση που είχε υποβάλει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος.

    Η νέα αυτή καθυστέρηση δεν οφείλεται αποκλειστικά στα ευρήματα από τον πρωτοχριστιανικό οικισμό που ήρθαν στο φως κατά τη διάνοιξη του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή του Δρυμού, για τα οποία ο υπουργός κάνει γνωστό ότι αποφασίσθηκε η διατήρησή τους, με αποτέλεσμα τον ανασχεδιασμό του έργου στην περιοχή.

    Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την αρχική συμβατική υποχρέωση των αναδόχων, ο οδικός άξονας Αμβρακίας – Ακτίου έπρεπε να βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2013…

    Στην ερώτησή του ο βουλευτής υπενθύμιζε ότι τον Αύγουστο του 2013, και κατόπιν σχετικής επίκαιρης ερώτησής του, ο υπουργός είχε παρουσιάσει δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των 4 τμημάτων στα οποία εκτελείται το έργο «Κατασκευή οδικής σύνδεσης περιοχής Ακτίου με τον Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου», και συγκεκριμένα:

    Για το τμήμα από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 22+400, 30.06.2015. Για το τμήμα από 22+400 έως Χ.Θ. 26+900, 16.07.2014. Για το τμήμα από Χ.Θ. 26+900 έως Χ.Θ. 35+000, 08.03.2015. Και για το τμήμα από Χ.Θ. 35+000 έως Χ.Θ. 48+497, 31.12.2014. Ήδη, έχει παρέλθει η ημερομηνία περάτωσης του δεύτερου τμήματος (16.07.2014), ενώ για το τέταρτο τμήμα δόθηκε πρόσφατα από το υπουργείο παράταση ενός ακόμη χρόνου, έως την 31η.12.2015.

    Στην απάντησή του, ο υπουργός καταγράφει το χρονικό των καθυστερήσεων στην εκτέλεση του έργου, τις οποίες αποδίδει αποκλειστικά «στην οικονομική κρίση που έπληξε την χώρα την τελευταία τετραετία». Ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος τον Μάιο του 2013, στη συνέχεια επανεκκίνησε τα έργα με αποτέλεσμα να αρθεί η έκπτωσή του τον Αύγουστο του 2013, για να κηρυχθεί και πάλι έκπτωτος τον Μάιο του 2014, οπότε και υπέβαλε αίτημα για τη σύσταση κοινοπραξιών με τη συμμετοχή μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών προκειμένου να συνεχιστούν τα έργα.

    Σύμφωνα με τον υπουργό, η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα του αναδόχου για λόγους οικονομικούς και ταχύτερης ολοκλήρωσης του έργου.

    Με αυτά τα δεδομένα, καταλήγει στην απάντησή του ο κ. Χρυσοχοϊδης, το υπουργείο «έθεσε τις παρακάτω προτεραιότητες:

    1. Την ολοκλήρωση του τμήματος από τον Κόμβο Λουτρακίου μέχρι την Λίμνη Αμβρακίας, μήκους 13 χλμ, εντός του 2015 και απόδοση στην κυκλοφορία της παράκαμψης της Αμφιλοχίας.

    2. Την ολοκλήρωση του τμήματος από περιοχή Ακτίου μέχρι την Βόνιτσα, μήκους 15 χλμ, εντός του 2015, εξασφαλίζοντας άνετη πρόσβαση στους κατευθυνόμενους από τη Βόρεια Ελλάδα προς τη Λευκάδα.

    3. Η απόδοση του εναπομείναντος τμήματος, από τη Βόνιτσα έως το Λουτράκι, θα αναπροσδιοριστεί χρονικά μετά την οριστικοποίηση του ανασχεδιασμού των έργων στην περιοχή του Δρυμού, ύστερα από τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού επί των υποβληθεισών εναλλακτικών προτάσεων».
    Αναρτήθηκε από Νίκος Καραγιάννης στις 9:54 π.μ.
    Αντιδράσεις:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλέξη και τη γέφυρα του Μπρούκλιν να φτιάξεις στο Ακτιο νικη σε εκλογες, δεν ξαναβλέπεις....αν θες να κανεις ενα καλο, κανε τα εγκαινια οσο νωριτερα γινεται μπας και σωθει καμια ψυχη ακομη απο τα τοσα τροχαια που συμβαινουν και πιασε την ακρουλα σου....το αριστερο παραμυθι τελειωσε...ευτυχώς απο τη μια πλευρα για να δει ο κοσμος τι σημαινει αριστερα και ποσο μεγαλο χαος χωριζει τις καταληψεις, τα παχια λογια και τις πορείες με τη διακυβερνηση μιας χώρας....αντε και ελπιζω ο Ελληνας ψηφοφορος να εβαλε μυαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΤΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ !!! ΑΞΙΖΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΚΑΒΒΑΔΑ!!!!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΤΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ !!! ΑΞΙΖΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΚΑΒΒΑΔΑ!!!!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά μας αξίζει η μιζέρια. Τόσα χρονια στην Αιτωλοακαρνανία από υποδομες βλέπαμε μόνο ανακοινώσεις και εργολαβίες. Στην εποχη ΣΥΡΙΖΑ έχει γινει το 50% της Ιόνιας Οδου, η σήραγγα της Παλαιόβουνας, η Αμβρακία Οδος ξαναρχίζει. Μια Αμβρακία Οδος που επρεπε να είχε τελειώσει το 2013. Που την αναλαβανε εργολάβοι περνωντας δημόσιο χρημα, τα βάζαμε σε άλλα αιωνια εργα, όπως το Μέτρο Θεσσαλονίκης, η σε Offshore, που άφηναν τους εργαζόμενους απλήρωτους.

    Πολλοί στεναχωρούνται που κάτι γίνεται. Αλλά τι να κάνουμε, περαστικά.
    Για ολους έχει να γραψει η ιστορία. Αλλους για κλοπες και διαπλοκή και άλλους για προσφορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οσοι ταξιδεύουμε προς Αθήνα βλέπουμε τα έργα Τσίπρα ,θυμόμαστε και τα έργα των Σουφλιάδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο