Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Παραίτηση θάρρους | Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΚΟΥΡΤΑΣ παραιτήθηκε από Πρόεδρος του Συλλόγου ΚΩΝΩΠΙΝΙΩΤΩΝ Ξηρομέρου

Παραίτηση θάρρους | Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΚΟΥΡΤΑΣ παραιτήθηκε από Πρόεδρος του Συλλόγου ΚΩΝΩΠΙΝΙΩΤΩΝ Ξηρομέρου

         Γεμάτος αισθήματα αγανάκτησης αλλα και αγάπης για το χωριό του, ο πρόεδρος του Συλλόγου Κωνωπινιωτών Βασίλης Σκούρτας, υπέβαλε παραίτηση θάρρους και ευθιξίας, ώστε ο σύλλογος να βρει τον βηματισμό του και την ηρεμία του, ρίχνοντας μάλιστα βέλη σε οσους προσπαθούν να κάνουν μικροπολιτική πάνω σε στάχτες νεκρών.
         Να θυμίσουμε ότι ο Βασίλης Σκούρτας δεν απόδρασε ποτέ από τις ευθύνες του και με απόλυτο σεβασμό στη μνήμη όλων όσοι τόσο άδικα χάθηκαν, έδειξε μεγάλη κοινωνική ευαισθησία και αμέσως μετα την εκδήλωση στην Κωνωπίνα, παρέδωσε επιταγή και 3 φορτηγάκια γεμάτα τρόφιμα και φάρμακα και είδη καθημερινής ανάγκης, ώστε να τα μοιραστούν οι συνάνθρωποι μας που τα είχαν ανάγκη.
          Με έκπληξη και οργή όμως υφίσταται εδω και λίγες μέρες την απόλυτη κατακρεούργηση της προσωπικότητάς του και γίνεται αποδέκτης λάσπης, ύβρεων και συκοφαντίας από το παρακράτος προεκλογικών site που τα διαχειρίζονται αδίστακτα άτομα, υπόδικοι και καιροσκόποι που έχουν επενδύσει για την πολιτική τους επιβίωση στις μαύρες σακκούλες και στα πτώματα των νεκρών.
         Μακάρι τον ίδιο ζήλο όπως δείχνουν για τη διαπόμπευση και την ανθρωποφαγία, να δείχνανε και για τα προβλήματα που απασχολούν τους δημότες Ακτίου Βόνιτσας...

Δείτε την επιστολή παραίτησης του Βασίλη Σκούρτα, όπως δημοσιεύτηκε στο ΚΟΝΟΠΙΝΑ NEWS....

Παραίτηση ΒΑΣΙΛΗ ΣΚΟΥΡΤΑ από Πρόεδρος του Συλλόγου ΚΩΝΩΠΙΝΙΩΤΩΝ Ξηρομέρου

ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ 21/8
Σήμερα είναι η μέρα μου.
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ.

1)-ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ
     Δηλώνω οριστικά και αμετάκλητα ότι παραιτούμαι από πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Κωνωπίνας. Όχι μόνο παραιτούμαι αλλά και δεν θα ξανασυμμετάσχω σε καμία διεργασία μελλοντική για καμία θέση.
     Επίσης ανακοινώνω ότι δεν θα συμμετέχω σε καμία διαδικασία εκλογών (ΤΟΠΙΚΗΣ -ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ) που αφορούν τον δήμο μας............



           Θέλω ακόμα να ζητήσω ένα τεράστιο συγνώμη απο το Δ/Σ, τους ανθρώπους που με στήριξαν, την ομάδα που υποστήριξε τις εκδηλωσεις και την οικογένειά μου πριν, κατά και μετά τις εκδηλώσεις. Δεν είναι δικαιολογία, είναι θέμα χαρακτήρα. Είμαι παρορμητικός και σκληρός αλλά θέλω να πιστεύω δίκαιος. Όταν λειτουργώ υπο πίεση και έχοντας ως μόνο γνώμονα την προσφορά και δέχομαι επιθέσεις λειτουργώ καμιά φορά αντιστρόφως ανάλογα.
ΟΙ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΥΠΕΡΕΒΗΝ ΤΑ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΟΜΩΣ. Σαν τελευταία αναφορά μου, σαν πρόεδρος του συλλόγου θα πω δύο κουβέντες με παρησία και γενναιότητα. Δεν θα κάνω καμία αναφορά για την παρουσία και την προσφορά του συλλόγου μας τα περίπου 8 χρόνια που είμαι πρόεδρος. Αυτό αφορά άλλους να το κρίνουν.
    Όταν πρωτοξεκινήσαμε αρχές του 2010 είχα πει μια κουβέντα που έγινε και σλόγκαν σε όλο το Δ/Σ μέχρι σήμερα. ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΑΠΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Πιστεύω τηρήθηκε με θρησκευτική ευλάβεια απ’ όλους μας. Ό,τι κάναμε, με τα λάθη και τα πάθη μας βεβαίως, αποσκοπούσε στο καλό του συλλόγου και του χωριού μας. Μέχρι και σήμερα στην τελευταία εκδήλωση μας, που ήταν και βασει συνθηκών η δυσκολότερη, το πράξαμε στο ακέραιο. Θέλω να πιστεύω ότι κρατήσαμε ψηλά και το λάβαρο του συλλόγου και τη σημαία του χωριού μας. Βέβαια, όλη αυτή η πίεση, εμένα μου βγήκε αρνητικά με αποτέλεσμα σήμερα η παραίτηση μου να είναι μονόδρομος για το καλό του συλλόγου μας και για την αποφόρτιση της κατάστασης. Ο μοναδικός υπεύθυνος και υπόλογος είμαι εγώ.
     Υπόσχομαι όμως ένα πράγμα. ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΤΗΣ ΚΩΝΩΠΙΝΑΣ θα κυμματίζει πάνω από όλα και όλους.

2)-ΠΑΠΑΔΟΝΙΔΟΜΑΝΙΚΟΒΛΑΧΟΡΕΜΠΕΣΚΕΔΕΣ
        Το μόνο που δεν τήρησα όλα αυτά τα χρόνια είναι ένα και είμαι ιδιαίτερα περήφανος γι’ αυτό. Πριν 2,5 χρόνια περίπου, όταν κάναμε τα εγκαίνια στο πολιτιστικό μας κέντρο του Αγίου Ευθυμίου είχα δηλώσει υπεύθυνα και δημόσια ότι δεν θα συμμετέχω στις επερχόμενες εκλογές για το Δ/Σ του συλλόγου μας. ΤΟ ΔΗΛΩΣΑ, ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ. 
     Φτάνοντας όμως προς τις εκλογές και βλέποντας την βρώμα, την μπόχα και την δυσοσμία να έρχονται σαν απελευθερωτές και να μην ανακόπτονται από πουθενά, με πόνο ψυχής έβλεπα ότι ο μόνος που μπορούσε να αλλάξει την ρότα της ιστορίας ήμουν εγώ. Το έκανα με βαριά καρδιά αλλά με πλήρη συνείδηση και αποδείχτηκε ότι είχα δίκιο. Μόλις με είδαν οι ρεμπεσκέδες και τα σκουλήκια, μπήκαν και πάλι στις τρύπες τους και τους συμβουλεύω ακόμη και τώρα να μην ξαναβγούν ποτέ. Δεν θέλει και πολύ μυαλό, γι αυτό ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ, ΟΙ ΓΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ που σκυλεύουν μόνο επί πτωμάτων. ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ, ΟΙ ΧΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ αποτελούν ένα εκρηκτικό τρίδυμο ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

3)-Τελος, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν, με πίστεψαν και με στήριξαν. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον ΚΩΣΤΑ, τον ΓΙΩΡΓΟ, τον ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ και την ΣΟΦΙΑ που ήταν διπλα μου.
        ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΣΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS όχι γιατί μου έδωσαν ένα βήμα πολύ μεγαλύτερο από αυτό που μου αναλογούσε αλλά γιατί με απόλυτο σεβασμό και προσήλωση ανέβαζαν αυτά που τους έστελνα χωρίς καμιά προσπάθεια ποδηγέτησης και καπηλείας.

ΥΓ1:
ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ ΗΡΘΑ
ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ ΦΕΥΓΩ
Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ ΑΛΟΓΟ
“ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ”

ΥΓ2:
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΜΗ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ. Η ΑΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΦΑΝΕΛΛΑΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΖΟΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.

Πρώην Πρόεδρος του πολιτστικού συλλόγου Κωνωπίνας,
Σκούρτας Βασίλης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο